G4Media.ro

Situaţia Volkswagen este alarmantă, avertizează directorul companiei / Vânzările sub aşteptări determină…

Sursa Foto: Automarket.ro

Situaţia Volkswagen este alarmantă, avertizează directorul companiei / Vânzările sub aşteptări determină managementul la reforme ample, cu reduceri de costuri şi posibile închideri de fabrici chiar în Germania

Directorul executiv al grupului auto Volkswagen a descris duminică situaţia acestei companii etalon pentru economia germană drept „alarmantă”, la câteva zile după anunţarea unui program de reduceri de costuri şi de închidere a unor uzine chiar în Germania primit cu indignare de angajaţi, relatează agenţia DPA, conform Agerpres.

Într-un articol scris în ediţia de duminică a publicaţiei Bild, directorul executiv al Volkswagen, Oliver Blume, a menţionat că se impun schimbări radicale pentru a asigura supravieţuirea acestui mare producător din industria auto. În timp ce vânzările de autovehicule sunt în scădere în Europa, noi concurenţi din Asia pătrund pe piaţa europeană. „Plăcinta s-a micşorat şi avem mai mulţi oaspeţi la masă”, a ilustrat Oliver Blume evoluţia pieţei auto europene.

Industria auto europeană se confruntă cu provocări fără precedent, „iar conjunctura economică s-a înrăutăţit din nou, mai ales pentru marca Volkswagen”, a insistat directorul executiv. Cu toate acestea, a promis el, Volkswagen nu va renunţa la producţia din Germania. „Suntem ferm angajaţi faţă de Germania ca locaţie (de producţie), întrucât Volkswagen a modelat generaţii întregi. Avem angajaţi ai căror bunici au lucrat la Volkswagen. Vreau ca nepoţii lor să poată lucra şi ei aici”, a asigurat Oliver Blume.

Grupul Volkswagen nu a închis niciodată o uzină în Germania şi ultima dată când a lichidat o unitate de producţie în afara acestei ţări a fost în anul 1988. Însă vânzările sub aşteptări au determinat managementul companiei să examineze reforme ample, cu reduceri de costuri şi posibile închideri de fabrici chiar în Germania, în timp ce sindicatele ameninţă cu acţiuni de protest.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Cu aproximativ 1 an in urma ma batea gandul sa imi iau un VW Golf (nou). Am vorbit la dealer si timpul de livrare era de …atentie … minim 1 AN !!!
    M-am orientat spre Skoda si aici au urmat alte surprize neplacute:
    – modificarea semnificativa a butonaleor de interior – au introdus acea tableta penibila care „face” tot.
    – pretul .. 35K euro un 2.0 TDI pe care te obligau sa il iei cu cutie automata daca vroiai 150 de CP
    De electrice nu stiu sa spun , nu au fost niciodata in target.
    In final am luat o Mazda. Livrare in 3 saptamani. Pret ft competitiv

  2. au mărit prețurile cu o lăcomie ieșită din comun, și VW, și ceilalți, mașină sub 20000 euro nu ai cum să găsești, și aia e o cutie mică de umblat în oraș. acum plătesc ei greșeala fatală și o merită cu vârf și îndesat. acum 5-6 ani un VW Jetta era în jur de 15-16000 euro, incomparabil mult mai accesibil decât una de azi din clasă similară la preț mai mult decât dublu și pe curent, de nu faci nici 500 km cu ea și stai să o încarci … unde?

    • Sindicatele auto urla ca vor bani mai multi, chinezii vand sub costuri, firmele care fac electrice s-au inmultit ca saormeriile. Piata producatorilor auto este inghesuita. In locul lor as face tancuri, se vand bine.

  3. Tot ce e fabricat in UE este supraevaluat, ca sa fie… multumiti toti: actionari, sindicate, CEO etc si nu in ultimul rand statele (la incasat impozite). In industrii totul e un mare furt de caciula in Europa; nu stiu cat o sa mai tina. Parerea mea.

  4. Ceva merge rău de tot la Volkswagen.
    De ce Toyota și Mazda merg așa bine?
    Skoda nu merge rău, Dacia nici ea.
    De ce să scoți atâtea modele, să aduci altele noi și toate atât de scumpe.

  5. cine stie ce plan de afaceri avea VW, din combinata electrice-clasice-subventii-scheme-etc.
    si s-a cam supt totul, inclusiv planul. completat si cu ce ati mai scris si voi p-aici, poate da ce se vede.
    si a propos de ce zice @harapalbe: si tancurile/blindatele nemtesti costa de te rup (ca si masinile). fata de alea sud-coreene, de exemplu. de cand cu razboiul din Ucraina a mai iesit si gaunosenia asta la suprafata in Germania, cu costurile la echipamentele militare