G4Media.ro

Societatea de Transport București a dat unei firme înființate în urmă cu…

Sursa: STB

Societatea de Transport București a dat unei firme înființate în urmă cu câteva luni peste 6,3 milioane de euro pentru a reabilita 11 tramvaie

11 tramvaie ale Societății de Transport București vor fi renovate cu suma de 6,3 milioane de euro de o asociere de firme condusă de o societate înființată la începutul acestui an. Este vorba de SRL-ul Ingenious Machinery Solutions, firma înființată în martie 2019 de Cristi Cameliu Sandu. Conform site-ului de licitații publice, contractul primit de la Societatea de Transport București este singurul câștigat de Ingenious Machinery Solutions.

Societatea de Transport București, una dintre societățile publice înființate de Gabriela Firea, a publicat în a doua zi de Crăciun pe site-ul de achiziții publice anunță că a acordat un contract de 6,3 milioane de euro.

Banii sunt destinați refacerii tramvaielor Bucur din parcul de specialitate al fostul RATB, transformată de Firea în STB.

Contractul a fost acordat în urma unei licitații la care nu s-a înscris decât un participant. Este vorba de o asociere de patru companii, parteneriat condus de societatea Ingenious Machinery Solutions.

Firma a fost înființată în 2019 și obiectul de activitate principal al SRL-ului este intermedieri comerț. Cel care a înființat firma a fost Cristi Cameliu Sandu, așa cu reiese din datelor obținute cu ajutorul publicației termene.ro.

În aceeași perioadă, acesta a mai înființat o firmă de publicitate, Cherries and Pitchies. Acestă firmă de publicitate a obținut deja un contract de 250.000 de euro de la Primăria Sectorului 1 pentru a se ocupa de vacanțele organizate de primărie pentru bătrâni.

În luna august, Cristi Cameliu Sandu, iese din firma Ingenious Machinery Solutions și cedează acțiunile bucureșteanului Florin Barbu.

Alături de această firmă, mai fac parte din asocierea care a primit un contract de 6,3 milioane de euro și: Suport Real IFN, Railtec Systems Integration și firma italiană Favellato Claudio SPA.

Suport Real IFN îi are ca acționari pe Marius Bogdan Petre și pe Elena Dana Petre. Railtec Systems Integration o are acționar majoritar pe Tatiana Bănuleasa.

Contractul acordat de Societatea de Transport București are ca scop amenajare interioară și exterioară a tramvaielor Bucur LF – CA, dar și servicii de proiectare.

Contractul trebuie finalizat în 2020. STB a relansat pe 20 septembrie licitația pentru amenajarea interioară şi exterioară a tramvaielor Bucur LF – CA, valoarea estimată a contractului fiind de 31,10 milioane de lei (6,5 milioane de euro).

Parcul STB include 476 de tramvaie, din care 11 sunt modelul Bucur LF – CA.

În 2012 au fost fabricate primele cinci tramvaie Bucur LF-CA, cu podea parţial (60%) coborâtă și acționare cu invertoare şi motoare de curent alternativ în Uzina de Reparații Atelierele Centrale (URAC) a STB. Producția acestui model de tramvai a continuat și în 2013.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

22 comentarii

  1. 6 milioane € comision.
    Sau spaga.
    Direct la Voluntari!

    • Tunuri peste tunuri la primaria Bucuresti, escroaca imbecila de firea o sa va lase pe voi bucurestenilor in curul gol pana la alegeri.O meritati, asa va trebuie , daca santeti lenesi si prosti sa alegetei o toapa mafiota moldoveanca spurcata.

  2. Generalizezi, eu unul nu am votat-o pe Firea, iar majoritatea aia de 42% din voturi cu cat a castigat a fost doar 17% din totalul de votanti din Bucuresti, fiindca daca tii alegerile in Iunie, lumea o sa plece in vacanta, si raman de fel doar fosilele comuniste acasa.

  3. Gresit, e vorba de proiectarea unui nou lot de tramvaie Bucur LF, nu de renovarea celor existente.

  4. Sunt la paradeala!
    Au atatea facute incat asta e floare la ureche!
    La noi nu se cumuleaza pedepsele,asa ca,pe cai fata mosului!

  5. Tramvaie cumpărate cu 0.9 mil euro (într-adevăr acum câțiva ani, nu este prețul de nou la zi) se renovează cu 0.57 mil euro. Abia aștept să scăpăm de Firea și de PSD.

  6. deci aproape 2 mil euro/tramvai reabilitare o fi mult o fi putin dar un lucru e sigur d-na firea nu stie nimic,ea respecta legea iar pe antene ruleaza in fiecare zi videoclipuri cu ce vraji mai fac campaniile municipale ale lui firea.

  7. Incerdibil, cat dezinteres. Numai privind poza din articol, realizezi cata suferinta indura locuitorii Romaniei. Unde mai exista (in Uniune) asemenea vechituri spoite? Locuitorii, platitorii de taxe (TVA-ul fiind principala taxa, platita de orice locuitor) sunt nevoiti sa circule cu asemenea gioarse. Parca a ramas timpul in loc, in Romania.
    Saracii oameni 🙁

  8. As dori ca doamna FIREA daca,dorește să stingă mai mulți bani la bugetul BUCURESTIULUIsa inițieze un proiect care să prevadă majorarea ORASULUI cu toate orasele din jur unde s a dezvoltat foarte mult si s a extins reteaua urbană a orașului prin construirea de blocuri,rețea de gaze si canalizare si care sint in subordinea comunelor ca reședință a comunèi ,Aceste localități cum ar fi SAT ROSU CARE ACUM APARTINE DE CHIAJNA AR TREBUIALIPT METROPOLEI BUCURESTI sau chiar si pînă la centura de nord vest a capitalei si desființarea sectoarelor conduse de primari ci conducerea lor de către alegerea prin vot ca si a primarilor ,ă unor consilieri,unde sa nu mai fie stiti bugetari ,ci consilier ,casier,si mai stiu eu ce v a fi nevoie la nivelul primăriei, ca si asa este prea stufoasă organigramă.VA ROG LUATI IN CALCUL CEEA CE V AM SUGERAT ,IN SPECIAL CEA DE EXTINDERE A ORASULUI,VA MULTUMIESC ,ANTICIPAT.

  9. Alooo, DNA te autosesizezi sa vezi cine este acest ‘patron’? Cum de a câștigat licitația fără nici o realizare în portofoliu și cum a ajuns SINGUR la licitație?

  10. Alt articol fara cap si fara coada; care este pretul unui tramvai, ce reparatii trebuie facute, ce specialisti avem , unde avem, daca avem. Nu mai citesc astfel de articole, imi pare rau dar m am saturat.

    • ilean-o nu vezi esentialul,cum draqu’ sa dai o licitatie pt tramvaie unei firme fara istoric in domeniu,ca doar nu se discuta despre carute,la orice licitatie conteaza cum ai facut si alta
      lucrare,nu nitam nisan te lansezi in repararea tramvaielor

  11. Doamna sarma, cum este si, cu licitatia acesta, javra psdista, Oare crezi ca vei Scapa de dna

  12. Cand te saturi scuipi!

  13. Jaf la drumul mare, fara teama si rusine fata de bucuresteni.

  14. In cazul in care aveti cel putin un neuron netrepanat , nu mai puneti botul la manipulari ieftine .
    Trebuie vazut contractul , si ce baza materiala au firmele respective .

  15. Se fura cu acte in regula, hotii sint la putere.

    • V-as invita in Franta, Spania,Austria ,Italia , sa vedeti CORUPTIE si HOTIE infaptuite de „gulerele albe”, si dupa aceea sa vorbiti .

    • V-as invita in Franta, Spania,Austria ,Italia , sa vedeti CORUPTIE si HOTIE infaptuite de „gulerele albe”, si dupa aceea sa vorbiti .

  16. E vorba de coruptie pe fata, marca Gabriela Vranceanu-Firea.