G4Media.ro

Sodexo Benefits and Rewards Services se reinventează și devine Pluxee, lider global…

Young hispanic man smiling confident watching video on smartphone at street

Sodexo Benefits and Rewards Services se reinventează și devine Pluxee, lider global în soluții pentru implicarea angajaților (P)

La 25 de ani de existență pe piața locală, Sodexo BRS România se reinventează și devine Pluxee, un brand cu o abordare inovatoare ce promite clienților, partenerilor și beneficiarilor soluții personalizate care le permit să se bucure de ceea ce contează cu adevărat în viața lor.

Pluxee este un partener strategic pentru mai bine de 35.000 de companii românești. Alături de acestea, noul brand dorește să inoveze industria soluțiilor pentru implicarea angajaților, oferind experiențe personalizate și servicii digitalizate care contribuie, în paralel, la dezvoltarea unor sectoare economice de importanță majoră. În fiecare zi, cardurile de masă Pluxee înregistrează mai mult de 241.000 de tranzacții la comercianții locali, având un impact semnificativ asupra creșterii unor sectoare economice esențiale, cum ar fi HoReCa sau retail. Pluxee se implică, de asemenea, în susținerea dezvoltarii sectorului IMM-urilor din România, 72% dintre clienții săi provenind din categoria companiilor mici și mijlocii. Drept consecință, compania plănuiește să se implice activ în susținereaeducației antreprenoriale din România, anunțând recent un parteneriat cu Startarium pentru sprijinirea inițiativelor antreprenoriale cât și o comunitate dedicată clienților săi din segmentul IMM-urilor.

Digitalizarea este un element definitoriu pentru Pluxee. Cu o bază de utilizatori activi ai aplicaţiei sale mobile ce depășește 1 milion de persoane și peste 13.6 milioane de tranzacții online înregistrate în perioada Sept 2022 – Aug 2023, compania pune accent pe inovații tehnologice și produse digitale pentru a oferi partenerilor săi mai multă flexibilitate și experiențe personalizate pentru angajații lor. Astfel, una dintre noutățile introduse recent de companie este The Happiness Index, un instrument dezvoltat cu aportul neuroștiinței, care permite firmelor din România să evalueze nivelul de satisfacție, implicare și fericire al angajaților lor.

Pluxee este atent la impactul companiei asupra mediului cât și în comunitățile în care este prezent. Pentru brand, una dintre prioritățile la nivel global este de a ajunge la stadiul de companie cu zero emisii de carbon până în 2035. Compania a dezvăluit că pentru a atinge acest scop, noile carduri care vor fi emise în România vor fifabricate din plastic reciclat, un pas ce va reduce amprenta de CO2 a business-ului de la 40 de tone la doar 5 tone, pentru fiecare milion de carduri emise.

Nu în ultimul rând, compania este un partener de încredere pentruautorități și sectorul non-guvernamental, implicându-se în proiecte destinate persoanelor vulnerabile din România. Pluxee a facilitat accesul a peste 1.5 milioane de români la programe sociale precum„Sprijin pentru România”, „Mese Calde” sau „Sprijin educațional. În plus, investițiile în programe de responsabilitate socială au depășit 15.6 milioane de lei până în prezent, oferind sprijin pentru mii de beneficiari.

Odată cu noul rebranding, Pluxee deschide calea către soluții inovatoare ce sprijină companiile în efortul de a crește implicarea angajaților. Cu o viziune contemporană și o misiune orientată către oportunități, Pluxee promite să ofere tuturor mai multe momente pentru a se bucura de ceea ce contează cu adevărat.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează