G4Media.ro

Sondaj Inscop: AUR, pe locul doi în intenția de vot, după PSD.…

Sondaj Inscop: AUR, pe locul doi în intenția de vot, după PSD. Liberalii cad pe locul trei, USR pe locul patru

Un sondaj Inscop realizat în perioada 10-18 ianuarie arată o creștere puternică a intenției de vot pentru partidul extremist AUR, care a crescut de la 18% în octombrie 2021 la 20,6% din opțiunile electoratului. Pe primul loc se clasează PSD, în scădere față de lunile anterioare, iar liberalii se clasează pe locul trei.

Clasamentul intenției de vot în ianuarie:

PSD: 34,3%, în scădere față de decembrie 2021
AUR: 20,6%, în creștere față de decembrie 2021
PNL: 16,6%, în scădere față de decembrie 2021
USR: 12,5%, în creștere față de decembrie 2021
UDMR: 4,2%

Remus Ștefureac, directorul Inscop, arată principale concluzii ale sondajului:

1. Certurile dintre partidele coalitiei aflate la guvernare pe fondul crizei facturilor la energie le afecteaza in mod direct intentia de vot. Deocamdata impactul este controlabil, dar problema risca sa devina o amenintare majora daca relatia dintre PSD si PNL nu se va armoniza si cele doua partide nu vin cu solutii in locul disputelor politice. Dupa catastrofala criza politica de la finalul anului trecut, oamenii nu mai vor sa auda de certuri politice si nu vor avea niciun pic de rabdare si niciun gram de toleranta pentru partidele care le vor provoca.

2. Tensiunile din coalitie si intarzierea oferirii de solutii la problemele sociale alimenteaza in continuare cresterea AUR. Daca pe zona de securitate militara, din cauza amenintarilor Rusiei observam o crestere foarte puternica a increderii in NATO, in UE, in Occident, de bun augur pentru moralul natiunii, problemele sociale si politice domestice/interne vor alimenta in continuare adeziunea electorala la discursul ultra-populist.

Sondajul de opinie INSCOP a fost realizat în perioada 11-18 ianuarie 2022, datele fiind culese prin metoda CATI (interviuri telefonice). Volumul eșantionului a fost de 1162 de persoane. Eroarea maximă admisă a datelor este de ± 2.9 %, la un grad de încredere de 95%.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

170 comentarii

  1. Ai bani – modelezi realitatea la TV

    • Mi-a placut aia cu: „insubordonarea duce la haos”. Șefii au bani, nu? Și nu din salariu, nu depind de job-ul platit lunar legal.

    • Încă o dovadă că românul deștept este mai rar decât baba frumoasă! Trecând peste faptul că sondajul este fake….

    • @cozmin
      Înainte să-l citezi pe Țițea, mai documentează-te în privința orientării politice.
      Azi ar fi fost membru AUR 😉

    • Ce sondaj de rachat… Mergeți mă cu cercul!!!

  2. Așa cum era de așteptat, USR se îndreaptă spre irelevanță cu aceleași teme răsuflate: spionii ruși, drepturile lgbt și pușcărie pt toți care nu-s de acord cu ei.

    • Își merită soarta, daca au promovat toti fripturiști gen Ghinea

    • Normal că se îndreaptă spre irelevanță.
      În grupurile rusofililor, sigur că e și mai irelevant.
      Hai să vedem, oare nu cumva Ștefureac face sondaje pentru PSD și primește bănuți frumoși din partea lor?
      Hopa că ba da! Dar nu se poate să mintă… Sondajele niciodată nu mint. În special cele ale rusofililor.

    • Asa cumera de asteptat, AUR se indrepta spre varf cu aceleasi teme rasuflate: neomarxistii, Soros si oculta mondiala.

    • Consumul excesiv de Aur,dăunează grav sănătăți. Ptr. amănunte adresațivă Antena3 sau România tv.

    • Ce irelevanta, bey? N-ati citit ca procentul USR e in crestere?

    • Si cum ai tras concluzia asta, @sandule, atat timp cat sondajul iti spune, negru pe alb, ca USR e in crestere?!

    • @sandu.
      E greu dacă ce citești nu înțelegi. E grav, dacă nu mai poți de grija altora…

    • Mancati delicii poleite cu aur amandoi

    • AUR crește, USR crește, PSD și PNL scad, concluzia e că ‘USR se îndreaptă spre irelevanță’. Atât i-a putut neuronul. Avea 200 cuvinte în vocabular, acum știe 201. A auzit el de ‘irelevanță’ pe undeva și-l rostește la fiecare 5 vorbe.
      – E bune semințele Nutline, Săndele?
      – E irelevante, Ionele, mai relevante e Dilli Soy

    • UNDE ERA USR-ul IN 1989 sa ne salveze????????UNDE ERA USR-ul in 1992???UNDE ERA in 1996????UNDE ERA IN 2000?UNDE ERA IN 2004??????UNDE ERA IN 2008??????UNDE ERA USR IN 2012???????? JOS USR-ul………

    • PSD si PNL sunt la putere. Sondajul zice ca AUR e in crestere in sondaje si va lua mai mult voturi decat PNL.
      Pr(o)stacii: da, dar USR e irelevant!
      Pai daca e atat de irelevant, de ce le sta in gat tuturor, PSD, PNL si AUR?

    • Ma intreb ce e in capul celor care prefera AUR , partid extremist, anti UE si NATO , prorus si in acelasi timp vor NATO si UE. Cred ca s-au incurcat circuitele in mintea lor de atita A3 , Rtv si mai nou Digi24. Pe de alta parte AUR in afara de facut scandal nu se pricepe la nimic. Dar nu ar fi prima data cind poporul asta needucat voteaza hoti si prosti dupa chipul si asemanarea votantilor PSD,AUR si mai nou PNL

    • Alin, tizule, fripturisti sunt cei care se-nfrupta acum din fondurile PNNR … pe cat pariu ca la atenta evaluare gasim doar firme sau interpusi apropiati de pesede si penele (in proportie mai mare la rosii)?

    • 🇻🇮

    • @ardei
      Unde era usr-ul să ne bage în NATO, în UE?
      Fără usr viața e pustiu 🙂
      Dar poate reușesc să ne bage în Schengen, dar lasă impresia că fac tot ce pot să nu intrăm

    • Trecând peste faptul ca cine comanda sondajul ala e, nu imfac probleme ca la viitoarele alegeri partiduletul AUR-ica far” de creier va trece cu myl peste 11 %. Și procentele astea sunt cam multe. Iar menținerea lui PSDica la 3r iarăși top minciunicaaa

  3. PSD+AUR+PNL= NATIE DE IDI0TI

  4. AUR? Nu „partidul extremist” AUR?

  5. Inteleg sa voteze oamenii cu AUR, unii sunt disperati, saracii, sunt debusolati, inculti si in partidele vechi nu mai au incredere. Dar cum sa votezi, frate, cu PSD? Cuuum?

    • Lucrez la privat, nu sunt trol, etc dar in USR nu regasesc nimic din valorile mele. Sunt votant de centru, cred in echilibru. Intre USR si PSD imi asum riscul sa ma minta frumos sau nu ma duc la vot!

    • @un roman Votant centru, votez aur!
      Spune-mi ca esti un postac rus, fara sa imi spui ca esti un postac rus.

    • Stiu ce spun si daca imi amintesc bine e o vorba care zice cam asa *cine spune ala este*.
      Pentru cei ce nu pricep limba romana traduc, nu votez extreme indiferent de ce parte sunt.

    • stimabile, explica-mi cum usr este extrema? ca asta ati lins-o de pe lingura auristilor

    • Du-te in mm cu comentariul tau, sa vedem incultule daca intelegi de ce!

  6. AUR …va dati seama cata frustrare e in societatea romaneasca daca astia ajung pe locul doi ca si intentie de vot? Frustrare si analfabetism/incultura.

    • cip cip cooorismulnu e cultura bre

    • Din pacate tot PC o sa faca majoritate-PSD si AUR(care e un PSD mai vocal).
      procentul total obtinut se apropie de procentul analfabetismului functional. (nu toti admiratorii acestor partide sunt analfabeti, cum nici simpatizantii altor partide nu sunt scutiti de aceasta evaluare)

    • PH, pai chiar lipsa de resurse umane a distrus USR, acolo unde aberezi tu ca nu ar avea AUR oameni, …..dar sa ne gandim putin, pai europarlamentarii si alesii locali au dat in jos USR…, deocamdata in sondaje, in 2024 la vot…multi oameni educati, onesti, dar cu vederi conservatoare se vor gasi pe listele AUR, sa ne gandim la cateva nume: Teodor Baconski, Adrian Papahagi, Mihai Neamtu, Mircea Diaconu, popa Terhes …la alesi locali, chiar nu e o problema, in general vor veni primari in functie sau personalitati recomandate de Biserica,dar in municipii vor fi mari surprize

    • Pai bibisorule daca Baconschi intra in Aur sunteti smecheri :)) nu cred .. in rest mari valori numesti tu acolo .

      Valoarea vine prin realizari , pozitionari corecte nu anarhiste si de distrugere , de ura ! Aur e partidul urii si minciunii !!!

    • @pehash, nu stiu ce sa zic, DIN PACATE aur si-a cam atins scopul la ultimele alegeri … a luat din voturile usr-ului din diaspora … asta a fost planul celor care l-au creat de la bun inceput

  7. pina in 2024 este drum lung . sondajele nu isi au rostul . multe se vor intimpla pina in anul alegerilor . pandemia dispare , razboiul bate la usa , pretul gazelor se poate stabiliza , o emotie colectiva sau niste decizii politice pot maximiza numarul votantilor ceea ce va face ca unele partide sa nu intre in parlament . Trebuie inteles ca aceste sondaje sunt facute si au la baza un procent mic de votanti ca participare .aur nu intra in noul parlament daca numarul de participanti este de macar 55 de procente .

    • Tot omul mai trântește cate una groasa. Ce faci tu aici e insa colosal, aiuritor

    • Nu exagera. La 21% nu se mai poate vorbi de daca intra sau nu in Parlament fara sa cazi in penibil. Sondajele se bazeaza pe o presenta de 35-40%, si nu inteleg de ce ar fi mai mult cand la ultimele au fost 33%.
      Romanii s au saturat de politica si democratie

  8. Tara frumoasa, pacat ca este locuita. Asa este cand nu ai minte destula, sa stabilesti doua tururi de scrutin. In turul 1 alegi, in turul 2 elimini.

    • Asa este ! Initial am pus botul la mesajele lor , dar am realizat ca de fapt tot ce fac ei e sa profite de frici si ura unora fata de diverse aspecte ale vietii cotidiene . Aur e mana in mana cu psd ul !

  9. Eu zic sa bagati si un lockdown, ca poate depaseste aur si psd-u’! Irelevant sondaj, nu are nic o legatura cu energia, are cu pandemia. In momentul in care veti elimina toate restrictiile tembele si INUTILE (inclusiv masca la interior), aur isi va pierde ”obiectul” activitatii! Fac pariu!

    • Te inseli, desi as fi vrut sa ai dreptate.
      Nu vor pierde substantial din procente, chiar mai au loc sa creasca pana pe la 25% care e plafonul.
      Victimizarea, anti UE, tribalismul nu vor disparea.

  10. USR, in crestere de la ultimul sondaj. Halal 2%, cum viseaza umed unii…

    • tibi,
      Am stat in frig in Piata Victoriei, m-am certat cu rude pentru USR, fratele meu e membru cotizant USR, dar acum, dupa ce au fost pe contrasens cu tot ce a tinut de Covid, cu VV si isterica lui Modovan care voiau sa ne tina in puscarie la domiciu la nesfarsit, va trebui un miracol sa ma obosesc sa votez in 2024.

    • Mergi si voteaza aur sau psd sau pnl „bani in sac „ .. ma lesi cu vrajelile tale ! Inseamna ca nu ai fost vreodata aliniat la ce vrea sa faca usr . Ce te deranjeaza la ei ? Corectitudine , pozitionari echilibrate , un mai nou suflu ..

      Uite si pe mine ma mai dezamagesc dar sa zic ca nu imi voi exercita singura arma pe care o am ar fi epica prostie !

    • Corectitudine la USR? Asta e utopie si SF. Posturile se impart ca la piata iar criteriile dupa care sunt stabilitae competentele unuia sau altuia sunt cel putin hilare. Cu exceptia catorva care sunt impinsi in fata, in rest e haos general. Sunt la fel de empatici ca si peretele meu din bucatarie cand ma ard cu ulei…

  11. Volt România de ce nu apare în sondaj??

  12. multumesc iohanis!

  13. Nu e de mirare, la cata „reclama” le face si G4.

  14. USR ar trebui sa il puna presedinte pe „Drulău” de pe acum. El e singurul in stare sa il faca pe Simion si din cuvinte si din tupeu si din idei!

  15. Inca putin si fac majoritatea necesara pro rusii. Directia Moscova si cu cantec inainte.
    Daca aveti instinct de conservare, fugiti din tara asta blestemata. Cat (inca) mai aveti timp. Altfel, veti ramane cu dreptul de a face bancuri si misto, ca pe vremea lui Ceasca.

    • Cât adevar ai scris în cateva cuvinte! Bravo!

    • Hai mai… ne salveaza uie

    • Nasol va fi tot de generația ceausista pentru că ea nu mai are cum să plece! Prost a dus-o până în ’89, a dus greul în tranzitia către capitalismul sălbatic, mai prost o duce și o va duce și la bătrânețe!
      Ne dorim ca praful să se aleagă de țara asta!

  16. adică we`re fucked.
    Singura scăpare ar fi o modificare a legii electorale care să asigure reprezentare egală, proporțională, pentru toți românii, adică și cei 8 M din diasporă și RM.

  17. Trebuie sa plateasca USR si PNL la vot pentru intentia de a vaccina cu forta! Multi dintre votantii lor s-au dus spre AUR deoarece nu ne place dictatura medicala

    • Numai proștii nu se vaccinează.

    • Corect.

      PNL si USR au pierdut si vor mai pierde enorm pe tema asta daca nu se potolesc!

      De altfel USR a lasat-o mult mai moale in ultima vreme cu certficatuld e sclav si iata ca deja au crescut putin.
      PNL continua prin Catzu sa sustina ineptia, asa ca se duce previzibil in continuare in jos.

  18. urcusul ca urcusul dar sa vezi coborisul

  19. sondaje tembele . 75 la suta dintre cetateni sprijina sua si ue dar aur creste .

  20. Votati USR! Va implor, votati USR! Singura speranta pentru a intra in Schengen, in EURO zone si pentru a invinge Rusia este USR!

    • Singura sansa la o politica normala , cresteri economice reale , reforme clare … este usr .
      Restul ar veni dintr-o normalitate a eforturilor depuse . Nici nu incape indoiala ce as putea vota !

      Chiar daca vrea careva sa imi raspunda .. nu-i asa ca undeva in fundul mintii ceva zice „sper sa ia psd si chiar pnl procente normale ca sa scada aur „ .. par deja frecventabili ! Probabil asta e scopul rusofililor mincinosi !

  21. O sa ajungen sa votam psd ca sa iasa aur
    Ca atunci cand am votat psd ca sa nu iasa prm
    Am hotarat
    Emigrez

    • Eu stau aici și votez USR. Miroși a rusnac.

    • nu o mers google translate din rusa in romana sau cum? ca bate logica afirmatia ta:

      „O sa ajungen sa votam psd ca sa iasa aur
      Ca atunci cand am votat psd ca sa nu iasa prm”

  22. Consumul excesiv de Aur,dăunează grav sănătăți. Ptr. amănunte adresațivă Antena3 sau România tv.

  23. cu cat ii catalogheaza mai des g4media pe aur ca partid extremist cu atat iau mai multe voturi…

    domnu Pantozi linistiti va bre spumele de la gura ca i duceti in 50%

    • Asta e si scopul, nu te-ai prins? 🤣

    • Si unde sunt voturile alea pe care le iau? Le tin acasa, in saci?

      Sondajele de opinie nu sunt voturi. Si PRM-ul lui Vadim ajunsese in sondaje la 25%. Si PPDD-ul al 20%. Cam asta e bazinul maxim pe care le pot lua astfel de partide.

      Pandemia de Covid si cresterea pretului la energie sufla in panzele AUR. Dar se vor termina si astea pana la urma. Si mai sunt mai bine de 2 ani pana la alegeri.

  24. in 2024 sunt cu bagajele facute

    • Ești în rând cu cei 300000 de tineri care emigrează anual din Rusia.

  25. Nu e de alarmat – sondaje de genu asta realizate in perioada in care facturi la lumina apa si gaza sunt peste 500 ron produc rezultate de genu asta.

    USL intradevar moare pana la alegeri dar era de asteptat . Nu au livrat nimic .

    PS: in gluma eu v-am zis ca daca o tine pandemia pana in 2024 ajunge soshoaca prim-minstra tarii da nu ma credeati .

  26. USR-ul daca vrea sa se salveze trebuie sa-si schimbe radical discursul fata de certificatul verde. Se vede treaba ca poporul nu se lasa santajat. Ba mai mult te si pedepseste la vot. Sa-si ceara scuze pentru ca au cerut introducerea certificatului la munca si totul va fi bine.

    • La vot !? Au fost alegeri si nu stiam !? Mai sunt 3 ani pana atunci .. multe se vor intampla !

      E clar poporul roman este sub educat si culmea majoritatea partidelor chiar asa -i vor , masa de manevra .

      De aia voi vota tot usr , ca ei nu fac asta si isi pastreaza principiile chiar si cabd pierd in sondaje

    • daca aveai ochii deschisi ai fi observat ca discursul usr nu se refera doar la certificat … dar na, propaganda are motoarele turate la maxim

  27. AUR = PRM
    ce e val, ca valul trece.

  28. Indică nivelul alarmant de analfabetism, nesimțire și dorința de parvenire fara munca!

  29. amuzant cum la fiecare sondaj de asta, DOAR USR este atacat, si pare cel care sufera, si e cel care nu asculta de electorat, si cum se gasesc tot felul de binevoitori si sfatuitori care stiu ei mai bine

    din sondajul asta reiese DOAR un singur lucru IOHANIS ISI MERITA NUMELE DE MARELE GALBEN GRIVCO, AUR nu va ajunge la putere , acolo e electoratul lor si nu va creste pentru ca nu au cu ce, si vor fi „amenintarea” care va justifica USL-ul pentru urmatorii ani

    „galceava” asta ca PeeeeSeeeeDeee ca PeeeeeNeeeeLeeee , e doar pentru fr aie rii votanti care cred ca daca voteaza rosii sau galbeni nu dau tot peste ciuma

    USR si AUR-de-la-rusi trebuie sa se pregateasca de opozitie indelungata, suntem condamnati de furtul(!!!) USL MULTIIII ANI DE ACUM INCOLO

  30. De aproape 2 ani vă tot atragem atenția că sunteți proști și ticăloși, măi Cîțule, și că ați ales calea PNTCD, dar voi, penelei îngâmfați, nu ați vrut să tineti cont de noi!

  31. Adică PSD are 54,9%. Dar PNL la 16%! Cine ar fi prezis așa ceva după trădarea iohanistă?

  32. Sondaje masluite. Ghinea avea dreptate, secu lucreaza din greu pt o finala in turul doi intre AUR si PSD. Practic o reeditare a turului ilici-vadim.

    • corect … PNL nu va mai da nici un presedinte in urmatorii 10-15 ani

    • Exact, AUR e fumigenă marca PSD. Eu tot USR votez, e singurul partid cinstit din țară.

    • Da, daca secu reuseste sa sufle mult in panzele aur incat AUR sa aiba candidat in turul 2 la prezidentiale, PSD s-a scos. Vom merge toti de manutza sa il votam pe Geoana, Dancu sau Rafilla, cu plasa de lamai dupa noi. Si vom avea din dou presedinte de la PSD, dupa 20 de ani.

      De asta sunt si atat de impinsi in fata astia de la AUR. E „opozitia” ideala pentru PSD, exact cum a fost PRM-ul si Vadim la inceputul anilor 2000.

      Doar ca PRM-ul lui Vadim era mult mai infensiv, mirosea urat si cam atat. Baietii de la AUR sunt mai periculosi, agitand teme legionare sau atacand apartenenta Romaniei la spatiul vestic. Baietii de la Secu se joaca cu focul, fiind ferm convinsi ca pot sa controleze problema.

  33. USR are planuri pentru economie, justiție etc. AUR nu are așa ceva, fiindcă misiunea rușilor de la AUR e să creeze haos.

  34. inca ceva rezulta din comentariile anti-USR e ca exista teama ca USR sa strice jocurile USL:
    – prin presedinte USR daca USR isi pune un prezidentiabil – nu momaie de SIBIU ca barna (de asta vor schimbarea constitutiei cu reducerea atributiilor pe desemnare de primministru) au sanse mari , dreapta da presedintele in Romania, iar PNL s-a compromis cu IOANIS MARELE GALBEN
    – USR prin atragerea electoratului PNL care s-a desteptat, sa intreaca PNL si sa fragilizeze USL, ca sa poata fi o opozitie REALA (!!!) : USR, AUR-de-la-rusi, PMP (daca intre timp nu se intorc la PDL) , aripa Orban …

    • Mergi taticule la plimbare.
      Ce liberal o sa voteze usr?
      Voi nici nu aveti habar ce inseamna liberalismul.
      Voi sunteti o facatura aparuta din servicii, la fel ca aur, fara ideologie, fara programe, cu idei fixe gen slogan si atat.

    • gabriel, ciudat sa vorbiti voi de servicii care aveti cei mai multi generali secu afiliati …

    • Adevarat, domnul Gabriel, ne-am prins si noi ca liberalismul adevarat nu e la USR, e la Ciuca, Florin Roman, Valceanu, Chirica si Bode. Cum sa nu votezi asemenea „liberali”?

  35. Treaba e că logic, după scorul de la alegeri, ar fi fost ca USR să ajungă pe locul 2, dar nu există logică în politica mioritică pentru că de fapt aici nu există politică cu adevărat ci doar cancanuri!

  36. Ciudata declaratia AUR despre G4Media, avand in vedere cati simpatinzanti AUR stau pe aici si comenteaza toata ziua pe aceasta platforma. Nu-i gasesti pe celelalte siteuri asa buluc ca aici…
    Daca nu era G4Media unde ar fi comentat toti retarzii pamantului?

    • Comentatorii de pe aici sunt la job ei , sa semene neincredere , ura , amentinare fictiva (si nu aia de la rusi ca aia nu e pt ei problema , ci o vor ) , sa blameze usr ul si orice nu e ca ei .

      Din pacate pacalitii sunt ei ca aur al lor e acolo parte din psd , din politica aia care ne tine la minim de 30 de ani .. dar ei vad in usr amenintarea ! 🤔🧐🤦‍♂️

    • Comentatorii de pe aici sunt la job ei , sa semene neincredere , ura , amentinare fictiva (si nu aia de la rusi ca aia nu e pt ei problema , ci o vor ) , sa blameze usr ul si orice nu e ca ei .

      Din pacate pacalitii sunt ei ca aur al lor e acolo parte din psd , din politica aia care ne tine la minim de 30 de ani .. dar ei vad in usr amenintarea ! 🤔🧐🤦‍♂️

      Noaptea mintii

    • Comentatorii de pe aici sunt la job ei , sa semene neincredere , ura , amentinare fictiva (si nu aia de la rusi ca aia nu e pt ei problema , ci o vor ) , sa blameze usr ul si orice nu e ca ei .

      Din pacate pacalitii sunt ei ca aur al lor e acolo parte din psd , din politica aia care ne tine la minim de 30 de ani .. dar ei vad in usr amenintarea ! 🤔🧐🤦‍♂️

      .. Noaptea mintii ..

  37. La Inscop si cealalta casa de sondaje mereu PSD e pe primul loc!
    Noi in loc sa evoluam ,ne intoarcem inapoi in 90′!
    Atunci sa ramana aici in tara sustinatorii AUR si PSD sa isi plateasca unu-altuia taxele si impozitele!

  38. Totul mi se pare cam tras de par, sa spui ca unul fara dictie, fara carisma, insipid si fara nimic are 20%, eu nu cred, pai vadim si ddd puteau vorbi ore intregi si sa te faca sa stai acolo, baiatul asta nu poate vorbi, de asta nici nu este promovat ca si viitor premier, presedi te, etc.

    • E fix pe chipul si asemănarea multor romani: scandal, nimic concret, nicio idee constructiva, victimizare, violenta in limbaj, declaratii absurde, promisiuni jenante, parerist, necivilizat. Exact ca multi romani.

  39. Fost votant USR, actual AUR! AUR va lua cel putin 50%

    • Cu siguranță ai votat USR. 😂😂😂 Mai e unul mai sus care la fel spune.😂😂😂 Ați votat voi USR așa cum porcii zboară.

    • Fost votant Aur , viitor votant usr ! Aur nu va trece de 15% .. mai este timp pana in 2024 si o sa se vada cum de fapt numai pt romani nu lucreaza acest partid extremist .. ce parere au /ce zic despre toata taraseni din Ucraina !? Sunt buni rusii ?! Probabil o sa le deschida usa sa intre in RO !!! Nu votiati Aur !!

      🤬

    • sper sa nu te intorci din anglea …

  40. Cata energie irosita în comentarii. Lamentările prin comentarii la articole nu ajuta la nimic. Tot timpul vor exista unii care nu se regăsesc în oferta electorala și vor vota cu orice partid care apare și promite vrute și nevrute. A fost PRM și a dispărut, a fost PPDD și a dispărut, acum este AUR și, probabil, va dispărea și el. Noi sa din sănătoși…

  41. Pnl+Psd – drum bun Romania
    Aur + Usr – intentii bune cu zero calitate
    Aur oricum mult peste Usr .
    La alegeri trebuie sa caut un independent ca dintre astea 4 partide daca ar fi sa aleg raul cel mai mic as alege Aur

    • Aur = Psd , arma psd pt a rupe spectrul politic , arma rusilor . Cel mai josnic partid care profita de frici si ura !

  42. Esti postac sau poate doar prostac .. ce planuri are aur !? De e asa frecventabil .. aa sunteti voi niste fricosi si aia tot va alimenteaza fricile da ..

    Ce sindrom Stockholm si pe natia asta ca si pe saracele prostituate care „iubesc „ pestele de-i da firimitiri si palme !

  43. USR se mentine pe o linie relativ constanta, comparativ cu evolutia in timp a celorlalti. Deci USR este intr-o bula pe care nu a reusit sa o sparga decat la momentul 10 august, cand iritarea diasporei si a corporatistilor a dus la un USR aproape de 20%. Asta insa nu stiu la ce ne-a folosit, inteleg ca i-a folosit Ramonei Strugariu care ramanea fara serviciu la Bruxelles, dar pentru ea s-a rezolvat frumos si cu un cont de 500000 EUR (indemnizatiile din cei 4 ani de europarlamentarism). Prabusirea spectaculoasa a PNL de la 40% la 16% nu a fost capitalizata deloc de USR. Toti votantii PNL care au plecat de la PNL s-au dus incolonati catre PSD si AUR. Ma intreb ce au oamenii aia in cap. Probabil nu mare lucru. Trist e ca nici macar partidul lui Orban nu a reusit sa adune aproape nimic din dezastrul PNL. Trista tara, multi oameni necajiti!

    • Nu ma interseaza cat castiga un europarlamentar roman asa ca ciocumic! mentalitate de victima! Mergi si plimba ursu’ !

  44. Remus Ștefureac este un sociolog onest? Are agenția sa credibilitate? A făcut până acum sondaje corecte care au respectat marja de eroare? De ce nu prezentați asemenea informații odată cu rezultatele unui sondaj? Ar fi, cred, utile publicului cititor și ar fi info factuale, nu opinii.
    Dincolo de asta, se poate spune că pe măsură ce crește aur scade psd? Cred că da. Cele două au cam același bazin electoral. Cei care acum votează aur și cei care se vor hotărî să-i voteze în viitor sunt îndreptățiți să facă asta, dar nu pentru motivele arătate de sociologul Ștefureac. Sau nu numai. Motivul real este tratamentul ce i s-a aplicat încă de la început acestui partid parlamentar (diferit față de cel aplicat celorlalte partide parlamentare). Nu s-a documentat și nu s-a prezentat în presa onestă manevrarea și finanțarea acestei formațiuni din exterior. Nu au fost semnalate multiplele conturi false din social media. Au fost trecute cu vederea multele încălcări ale legii comise de ei în anii pandemiei. Au lipsit informații factuale despre ei. Au lipsit investigațiile de presă în ceea ce-i privește. Au fost susținuți și promovați de toate media tv cu legături și finanțări dubioase și nedeclarate care fac propagandă. Pe scurt, nu li s-a acordat atenție, au fost lăsați să zburde nestingheriți și iresponsabil și acum au ajuns să atace ei presa. Cu 20% în sondaje, dacă presa face acum ce trebuia să facă de la început, ei se vor victimiza, procentele vor crește. E prea târziu deși niciodată nu e prea târziu … Informare completă și corectă.

  45. I call bullshit on this! Nu cred ca asta e adevarul, chiar deloc!

    Si daca e asa, eu o sa-mi caut alta cetatenie pronto!

  46. voi ar trebui sa stiti ca INSCOP e o marioneta PSD-ista…. G4MEdia cu voi vb, si ar trebui sa fiti mai critici dar hey poate ati fost pana si voi cumparati! fuckin shit …

  47. Pentru cine nu stie: cel care i-a lansat in spatiul public mai intai pe Sosoaca si apoi pe acest Simion, cand erau cunoscuti doar de partizanii lor, este Maistrul IC.

  48. Daca anul asta dispare pandemia, dispare si zloaia de AUR.
    PNL si USR cu niste presedinti carismatici pot avea peste 50%. Din pacate, Citu si Ciolos zici ca sunt castigati la pacanele.
    Singura vina e a iohann usului. Cea mai mare jigodie din istorie.

    • Sa se întâmple tot ce zici! Dar ce înseamnă președinte de partid cu charisma? De ce m-ar interesa pe mine cata charisma are presedintele partidului pe care il votez? Oamenii voteaza psd pentru ca le mai maresc pensiile, aur ca sunt mai nebuni si anti-orice, usr pentru ca sunt mai tineri, educați si vor modernizare si reforma. Si cine ar putea fi președintele USR cu atata charisma încât sa atraga doar el 10% sa zicem? Partidele au aceeași imagine in societate, cu un președinte sau altul.

    • aur nu dispare cand inceteaza pandemia … se reprofileaza si are si pe ce … tema ro-exit

    • Roexit ar fi sinucidere politica. Trebuie sa ramanem in UE, sa luam banii, dar sa dam cu flit verzismelor si leghebetismelor. Asa cum face Polonia.

  49. Creste in acelasi timp increderea in NATO, UE si AUR?
    E o schizofrenie in rezultatele sondajelor.

  50. Ce vise au!🤣🤣🤣

  51. Da, dar în secția de votare se cere semnătură olografă, nu se mai acceptă amprenta cu tuș, ca pe vremuri, așa că puteți să tăiați 10 procente de la AUR…
    PS. Poate peste 30%, când se vor culege primele roade din „România Educată”…!

  52. Pacat ca nu pot pune poze insa puteți sa-l cautati pe FB, un copil de 25 ani, il plange pe Ceausescu, mare militant proUnire, alaturi de Simion. Craciun George Bogdan se intituleaza individul. Asta inseamna de fapt AUR. COMUNISM REINVENTAT !!! Ce nu inteleg eu este de ce nu isi asuma pe fata ca vor sa-l puna presedinte pe replica lui Ceausescu, analfabetul George Simion !?

  53. Aici duce lipsa de educatie, analiza, informare. AUR este o creatie artificiala avand in spate moguli de presa precum Bobby Paunescu si Sebastian Ghita, care se folosesc de interfete precum Lulea a carui firma renoveaza sediul NKVD din Piata Charles de Gaulle. Bun, creste in sondaje dar care sunt oamenii care vor sa acceada in functii publice, in Guvern, daca vor castiga alegerile? Ce plan concret are acest partid pentru rezolvarea problemelor. Bezmeticul de Simion si cu apucata de Sosoaca toata ziua sunt cu pandemia in gura. Nu abordeaza nicio chestiune care vizeaza functionarea Statului precum facturile la energie, gaze, razboiul din Ucraina, politica externa, locuri de munca, educatie. Vorbesc vorbe si prostii se uita in gura lor. Asta au mai facut-o si altii in trecut precum Funar, Vadim, care prin discursul violent atrageau mahnitii societatii. Cautati sa mergeti la vot cand vor fi alegeri si sa votati cu cine trebuie. Avem FSN, avem FSN galagios. De ce AUR este promovat intens la Romania TV? Pentru ca este copilul lui Sebastian Ghita, fugar in Serbia protejat de guvernul pro-rus.

  54. pnl la 16%???? Cineva a „pompat” bine!!!! 10% si sa fie multumiti!!!!

  55. „Viitor de AUR tara noastra are
    Si prevaz prin secoli a ei inaltare”
    (D.Bolintineanu)

  56. Te doare mintea ,adică pu și lime votează PSD că dai de Dracu .
    Se vede tot mai clar că PSD are puterea să distrugă Romania dacă nu rămân în Parlament .
    Ați uitat ,,Cei mai votați sunt plagiatorii,, e din același film .

  57. România este un imens lagăr pentru bătrâni. Nu, nu sunt gazați ca pe vremuri , acuma sunt omorâți curat cu „pensia”. Atenție dragi tineri! Partidele sunt toate la fel. Oamenii ăștia au distrus România.

  58. sosoaca presedinte /simion prim ministru, merge și invers

  59. dispare pandemia dispare si aur mai ales dupa pozitionarea cu holocaustul

  60. Sa va mai zic o data . In 2024 altfel se vor aseza astrele . Cetatenii vor iesi la vot in numar foarte mare in 2024 ,Vor face asta fie din convingere, asociata cu crearea unei emotii colective sau, de ce nu, prin aparitia ce tine de oferirea unor recompense sau prin aparitia unor modificari in legislatie ce va duce inevitabil la existenta unui numar mare de votanti . AUR , UDMR si restul de partide mici ,ce nu se vor intorce la partidul matca, nu vor intra in Parlament .

    • Pina in 2024 pandemia dispare ,SIIJ se desfiinteza , alegerile in doua tururi devin posibile , aparitia unui candidat de forta in alegerile prezidentiale , de nerefuzat , va exista , razboiul se opreste ,participarea la vot va fi fie recompensata ,fie parte a votului electronic (sau va exista o alta modalitate de vot ce va aduce cetatenul mai aproape ) , viata revine la normal si toate astea datorita cui credeti ? Guvernul si alianta aflata la conducere va face asta in perspectiva obtinerii a unui nou mandat pina in 2028 .Nu mai visati sa votati partide mici si galagioase dar evident neputincioase .

  61. Voi care scrieti stiri cred ca nici nu stiti ce inseamna ,,extremism,,.Daca un partid nu raspunde la comenzile UE inseamna extremism?Daca un partid oricare e el apara interesele Romaniei si nu pe ale strainilor e extremist?Vai de voi eu voi vota partid nationalist

  62. La viitoarele alegeri, PSD si AUR matura cu PNL!
    Va spun asta din octombrie 2019 de cand PNLul plin de marete PROMISIUNI al dlui Haos(culminand cu guvernul zombilitic!) a veniit la osul de ros!
    Iar AUR inca va nai creste!
    Pentru cine nu pricepe, AUR e efectul guvernarilor corupte si incompetente ale PSD si PNL si UDMR si ALDE si al altor partidullete-balama in cei 30 de ani post ’89!

    • Confirm!

    • Pina in 2024 pandemia dispare ,SIIJ se desfiinteza , alegerile in doua tururi devin posibile , aparitia unui candidat de forta in alegerile prezidentiale , de nerefuzat , va exista , razboiul se opreste ,participarea la vot va fi fie recompensata ,fie parte a votului electronic (sau va exista o alta modalitate de vot ce va aduce cetatenul mai aproape ) , viata revine la normal si toate astea datorita cui credeti ? Guvernul si alianta aflata la conducere va face asta in perspectiva obtinerii a unui nou mandat pina in 2028 .Nu mai visati sa votati partide mici si galagioase dar evident neputincioase .Sapte ani de acum inainte PSD si PNL vor conduce Romania .

    • comfirimi un rahat . psd si pnl nu vor lasa puterea pina in 2028 si poate nici atunci . au totul pe mina de la parlament la guvern si la punerea in aplicare a unor masuri ce ii vor face cistigatori de departe in 2024

    • Este foarte clar ca nu are cine sa se impotrivesca actualei aliante .Parlamentul , Primarii si Guvernul sunt de la PSD si n PNL si nu cred ca vor renunta in favoarea nimanui . Vor cistiga la pas alegerile din 2024.

  63. Surprinzator e doar scorul PNL si al partidului lui Orban. Restul sunt aproape de realitate, chiar cu bias-ul pesedist al Inscop.
    Probabil ca multi fosti liberali nu prea stiu inca denumirea asta cu Forta Dreptei.
    Pana la alegeri peneleu aripa Ficus-cârpă scade sub 10%.

  64. comfirimi un rahat . psd si pnl nu vor lasa puterea pina in 2028 si poate nici atunci . au totul pe mina de la parlament la guvern si la punerea in aplicare a unor masuri ce ii vor face cistigatori de departe in 2024

  65. Adevăr a grăit Țuțea, idioți, inculți și analfabeți nu găsești în toată Europa, orice s-ar întâmpla tot PSD și naționaliștii sunt votați, după 30 de ani după Ceaușescu tot urmașii lor au fost votați, n-a mai contat dezastrul lăsat, a contat numai promisiunile deșarte, irealizabile și mai vor unii să ajungem vestul, poate dictaturile asiatice, africane sau sud americane !!!!

  66. Preț curent+gaz =100%aur??!!!! Bravo USR PNL și Klaus!!!!

  67. Va dati seama ca Romania ar putea fi condusa de PSD si AUR? Asta progres facut de romani! Asa popor , asa conducatori! LEMN.

  68. Mama mama, ce activati sunt usristii, 9 din 10 comentarii sunt laude la adresa usr, baieti nu va mai certati, sunteti toti in aceeasi oala, postaci usristi. O intrebare am pt voi, de cand patriotismul e catalogat drept extremism??? Daca nu te vinzi esti extremist mai nou, ce o sa va mai bucurati cand catu o sa vanda Hidroelectrica, o sa dea dovada de atasament la valorile m-ue

  69. Sondaje și iar sondaje.nu se leagă nimic pentru o viitoare guvernare.mai sunt doi ani până atunci,daaaar,partidele mici,ca pmp sau udmr,vor înclina balanța.și mai e ceva,pertidele de dreapta se restartează,chiar nu vedeți !!??

  70. Eu am prieteni in USA care la alegerile parlamentare au votat AUR iar acum după ce s-au lămurit că AUR este susținut de ruși, ar vota USR. Diaspora din USA este majoritar usr-ista. Restul e doar can-can.

  71. @Redactia Am vazut pe facebook ca George Simion se lauda cu faptul ca merge la intalniri cu romanii din diaspora. Prima tara vizitata este Austria conform programului sau, unde numai cu booster poti sa intri fara izolare. Ar merita investigata aceasta situatie! Cat s-a tot ascuns GS, cat a atacat vaccinul, dar el se pare ca este vaccinat fix cu 3 doze!!!

  72. Tare deștepți se cred bulangii ăștia din U.S.R..