G4Media.ro

Sondaj INSCOP: Diana Șoșoacă pe locul trei în topul notorietății politicienilor /…

Sursa foto: Inquam Photos / George Călin

Sondaj INSCOP: Diana Șoșoacă pe locul trei în topul notorietății politicienilor / Pe primul loc e președintele Iohannis, urmat de Firea

Preşedintele Klaus Iohannis este politicianul cu cea mai mare notorietate în rândul românilor, urmat de Gabriela Firea, iar pe locul al treilea se află Diana Şoşoacă, înaintea lui Mircea Geoană, Marcel Ciolacu, Nicolae Ciucă, George Simion şi Laura Codruţa Kovesi, relevă datele unui sondaj realizat de INSCOP la comanda News.ro. Conform directorului INSCOP Research Remus Ştefureac. notorietatea Dianei Şoşoacă arată capacitatea de viralizare a mesajelor ultra-radicale, el precizând însă că o notorietate ridicată nu înseamnă automat şi un nivel de încredere mare.

Klaus Iohannis este politicianul cu cea mai mare notorietate dintre numele testate, 99.2% dintre respondenţi declarând că au auzit de el.

Şeful statului este urmat de Gabriela Firea cu o notorietate de 94%, Diana Şoşoacă cu 93.5%, Mircea Geoană cu 93.3% şi Marcel Ciolacu cu 92.5%.

87.7% dintre cei intervievaţi spun că au auzit de liderul liberal Nicolae Ciucă, 84.9% de liderul AUR George Simion şi 80.7% de fosta şefă a DNA Laura Codruţa Kovesi. Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu beneficiază de o notorietate de 72.9%, în timp ce Ministrul Afacerilor Interne Cătălin Predoiu de 55.7%.

Mai puţin de jumătate dintre respondenţi (41.1%) declară că au auzit de Elena Lasconi la momentul culegerii datelor, respectiv înaintea scandalului provocat de afirmaţia sa privind votul la referendumul privind familia tradiţională.

”Notorietatea liderilor politici este primul indicator relevant pentru evaluarea capacităţii unui lider politic de a candida în alegeri. Clasarea preşedintelui Klaus Iohannis pe primul loc, cu 99% dintre respondenţi care declară că au auzit de preşedintele României nu este o surpriză. Nici plasarea pe locul doi a Gabrielei Firea, fostul primar general şi o personalitate activă în spaţiul public în ultimii douăzeci şi cinci de ani nu surprinde. Pe de altă parte, faptul că 93.5% dintre respondeţi declară că au auzit de Diana Şoşoacă arată capacitatea de viralizare a mesajelor ultra-radicale. O notorietate ridicată nu înseamnă însă automat şi un nivel de încredere mare. Pe de altă parte, o norietate medie sau mică, dincolo de dezavantajul implicit, oferă şi oportunitatea construirii favorabilităţii pe termen lung”, afirmă Remus Stefureac, director INSCOP Research.

Sondajul de opinie a fost realizat de INSCOP Research la comanda News.ro. Datele au fost culese în perioada 23 octombrie – 2 noiembrie, prin metoda CATI (interviuri telefonice), prin intermediul chestionarului. Volumul eşantionului simplu, stratificat, este de 1.100 de persoane, reprezentativ pe categoriile sociodemografice semnificative (sex, vârstă, ocupaţie) pentru populaţia neinstituţionalizată a României, cu vârsta de 18 ani şi peste. Eroarea maximă admisă a datelor este de ± 3 %, la un grad de încredere de 95%.

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Noi credem că se bazează că nu ştim astea de mai jos.

    Să înţelegem că ati votat la referendumul cu familia tradiţională care deja constituţia îl reglementa şi care gaşca Dragnea vrea să îl folosească în propriile scopuri ilicite frumos împachetat într-un conglomerat de interese în spatele cărora stăteau o sumedenie de culte mai extremiste ca altele care erau şi promotorii referendumului cu nici o legătură cu biserica noastră şi Dragnea în viclenia lui vrea să aibă şi voturile aduse de ei şi constituţia modificată după pofta lui că era doar primul pas pentru un precedent care ar fi dus la alte precedente de se putea schimba constituţia după pofta lor ajutaţi de CCR care le-ar fi parafat legitimitatea.
    Deci voi vreţi să ne convingeţi că sunteţi ori fără discernământ sau că ştiaţi exact ce faceţi?

    O lecţie de la noi pentru toţi ăştia care de laudă că vin din familii religioase: „PE VOI FAMILIA AIA RELIGIOASĂ NU VA ÎNVĂŢAT CĂ VORBELE TREBUIE SĂ FIE ÎN CONCORDANŢĂ CU FAPTELE SAU PUR SIMPLU E VORBA LA VOI DE LIPSĂ DE DISCERNĂMÂNT?”. Aceeaşi lecţie v-o dăm şi celor care vă daţi mari religioşi dar vă contraziceţi în fapte, în special politicienilor care au obiceiul să ne ia de nătângi.

    PS: Data viitoare când politicienii ne dau lecţii de religie rugăm pe politicieni să spună şi din ce cult face parte ca să ştie şi oamenii ale căror valori le promovaţi că cam mult confundă votantul ăsta lecţiile creştine cu diverse lecţii promovate de anumite culte obscure.

  2. INSCOP a făcut sondajul in WC-urile publice? Notorietate are și Dăncilă și cu ce o ajută?

  3. Natie de mizerabili. 70% se plang de saracie in timp ce voteaza psdnludmrhaur…

  4. La romani, notorietatea este totdeauna invers proporțională cu încrederea. Adică nu știu de ce este importantă și de ce se pune în discutie!

  5. Așa cum se precizează și în articol, notorietatea nu e sinonimă cu încrederea. Iar de Șoșoacă e destul de greu să n-auzi, la cât urlă. Că sunt compatrioți care o vor vota, asta e cam nasol, dar atât îi duce capul.

  6. Sa votezi acest dulap….spune multe de IQ și felul în care fiecare percepe societatea.

  7. cred ca e timp sa emigram

  8. Sondajul pregătește cetățenii pentru fraudă electorală, altfel nu se poate explica aberația prezentată de domnul Stefureac!

    • Domnu’ Constantin, notorietatea nu este sinonima cu increderea. E si greu sa nu fie de notorietate pruostia acestei femei, plus ca, la cat zbiara, cine n-ar auzi-o.