G4Media.ro

Sondaj Tech Compass. Viața în lumi virtuale: 43 la sută dintre respondenți…

sursa foto: Pexels

Sondaj Tech Compass. Viața în lumi virtuale: 43 la sută dintre respondenți se pot imagina cumpărând un autoturism pentru metavers / Ce spun oamenii despre renunțarea la petrol și gaze

Încrederea în tehnologie a crescut față de anul precedent, se arată într-un sondaj realizat de Tech Compass Bosch, în șapte țări. La nivel mondial, 75 de procente dintre persoanele chestionate consideră acum că progresul tehnologic poate face ca lumea să fie un loc mai bun (2022: 72 de procente *). În plus, 83 de procente dintre respondenți cred că tehnologia deține cheia pentru combaterea schimbărilor climatice (2022: 76 de procente *).

Mobilitatea în metavers

Tech Compass oferă și perspective interesante asupra altor aspecte, cum ar fi metaversul. În această lume virtuală, în care oamenii interacționează ca avataruri într-un spațiu tridimensional modelat pe realitate, mobilitatea va juca și ea un rol: 43 de procente dintre respondenți se pot imagina cumpărând un autoturism pentru metavers. Interesul și disponibilitatea de a face acest lucru sunt deosebit de mari în China (75 de procente) și India (69 de procente).

Și, deși respondenții din Brazilia (47 de procente), S.U.A. (33 de procente), Marea Britanie (30 de procente), Germania (26 de procente) și Franța (23 de procente) sunt încă ceva mai sceptici, cifrele arată că dorința de a deține autoturisme există nu doar în lumea reală, ci și în realitatea virtuală.

Despre sondaj: Pentru sondaj, au fost chestionate online persoane cu vârsta minimă de 18 ani din șapte țări (Brazilia, China, Germania, Franța, India, Marea Britanie și S.U.A.), în numele Robert Bosch GmbH, de către cercetătorii de piață de la Gesellschaft für Innovative Marktforschung mbH (GIM), în septembrie 2022. În Germania, Franța și Marea Britanie, au fost chestionate 1.000 de persoane per țară; în Brazilia, China, India și S.U.A., au fost chestionate 2.000 de persoane per țară.

Eșantioanele aleatorii sunt reprezentative pentru țările respective în ceea ce privește regiunile, sexul și vârsta (Brazilia, Germania, Franța, Marea Britanie,
S.U.A.: 18 – 69 ani / China, India: 18 – 59 ani).

Vor oamenii să renunțe la petrol și gaze?

Multe zone ale lumii trec la utilizarea energiei regenerabile, dar oamenii de pe tot globul sunt încă reticenți să abandoneze complet energia nucleară și combustibilii fosili, cum ar fi gazele și petrolul, pentru generarea energiei. 62 de procente dintre respondenți sunt în favoarea promovării energiei solare, în timp ce 44 de procente doresc materializarea eforturilor pentru promovarea
tehnologiei eoliene. Cu toate acestea, aceste opinii diferă în funcție de țară. În China (36 de procente) și Franța (31 de procente), sprijinul pentru promovarea tehnologiei nucleare este încă relativ puternic (23 de procente la nivel global).

Oamenii din S.U.A. (petrol: 21 de procente, gaze: 24 de procente) și India (petrol: 22 de procente, gaze: 23 de procente) rămân mult mai implicați față de tehnologiile petrolului și gazelor decât cei din alte țări (cifre globale: petrol: 14 procente, gaze: 15 procente ). În schimb, în Germania există puțini adepți ai utilizării energiei nucleare (13 procente) și a combustibililor fosili (petrol: 4
procente, gaze: 8 procente): mulți germani resping utilizarea energiei fosile în favoarea extinderii utilizării energiei solare și eoliene (solară: 63 de procente, eoliană: 50 de procente), precum și a hidrogenului (51 de procente).

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. asa cum se vand terenuri pe luna sau pe marte, titluri de lord sau de unul dintre 100 cei mai importanti oameni din lume, la fel se vand si masini virtuale, avioane si elicoptere si chiar rachete virtuale. fraieri cu bani sa fie, ca idei se gasesc.