G4Media.ro

Sorin Grindeanu: CNAIR are în gestiune foarte multe proiecte şi, din păcate,…

Sursa Foto: Facebook/ Asociatia Pro Infrastructura

Sorin Grindeanu: CNAIR are în gestiune foarte multe proiecte şi, din păcate, este sufocată de toate aceste proiecte / Vreau ca unele lucrări să le descentralizeze, să le dea autorităţilor locale

Ministrul Transporturilor, vicepremierul Sorin Grindeanu, afirmă, marţi, că susţine ideea descentralizării unor proiecte de infrastructură rutieră, cum ar fi drumuri de tip transregio sau centuri ocolitoare ale unor oraşe, el arătând că astfel de proiecte ar trebui trecute în administrarea autorităţilor locale sau judeţene, pe motiv că CNAIR este „sufocată” de numeroasele proiecte pe care le are în gestiune, relatează News.ro.

„S-au făcut paşi importanţi în asocierea Consiliilor Judeţene Galaţi, Brăila Ialomiţa şi Călăraşi pentru drumul transregio de la Galaţi-Brăila la Călăraşi şi face parte această asociere din ceea ce am anunţat că doresc să fac şi aici s-au făcut paşi importanţi şi se vor face în perioada următoare şi anume faptul că lucrări de acest tip plus lucrări pentru variantele ocolitoare vreau ca Ministerul Transporturilor şi anume CNAIR-ul să le descentralizeze, să le dea către autorităţile locale. Explicaţia este simplă, am mai dat-o, o mai spun o dată: în acest moment CNAIR-ul are în gestiune foarte multe proiecte şi, din păcate, este sufocat de toate aceste proiecte şi atunci acest proces de descentralizare este unul pe care îl voi urmări şi îl vom face”, a declarat Sorin Grindeanu, marţi, într-o conferinţă de presă susţinută la Călăraşi.

Acesta a menţionat că „s-au făcut paşi importanţi” în aşa fel încât asocierea dintre cele patru judeţe să preia în gestiune ceea ce înseamnă drumul transregio.

Grindeanu a mai spus că şi centura ocolitoare a municipiului Călăraşi va trece la administraţia locală, pentru ca aceasta să urmărească lucrările.

„Experienţa de până acum ne-a arătat că este necesar acest pas important şi că poate fi o soluşie pentru implementarea mai rapidă a unor proiecte”, a adăugat Sorin Grindeanu.

Ministrul Transporturilor a anunţat, de asemenea, la Călăraşi, că a discutat cu constructorul pasajului de la Drajna, al cărui termen de finalizare este, conform contractului cu CNAIR în anul 2023, însă constructorul s-a angajat să îl termine înainte de termenul din contract, respectiv la finalul acestui an.

Sursa foto: Facebook/ Asociatia Pro Infrastructura

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

22 comentarii

  1. Ca sa vezi, zecile de directori si miile de angajati nu mai fac fata.
    Ba Grindene, babaiatule, ba smechere!

    • Draga noastra securitate, asta este o opinie -Rusine, grinda !
      Draga noastra securitate, asta este o opinie-Da-ti demisia, grinda, daca nu estiin stare!
      Nu meriti indemnizatie, grinda!
      Nu mai platim indemnizatii, grinda/ioahne!
      Ce cauta grinda la transport, ioahne !
      De ce „defilezi” cu
      toti pe.n.alii re.bilitati nerea.bilitati -neacsu
      avocati cu epoleti de interl.op -viocol,
      fosti premieri care au scos oamenii in strada pentru ordonante rusinoase in justitie -grinieanu, ioahne?

    • De ce pui stop reformelor de fiecare data cand tara merge pe un drum bun, grinda/ioahne?
      De ce duci tara in conflict cu EU, predoiu/ioahne?
      Duci tara in conflict cu EU, intentionat,
      grinda/ioahne!
      Grinda/ioahne, ca faci tara de rusine!
      Nu mai inventa baliverne de copii neințarcați, grinda!
      Da-ti demisia, grinda/ ioahne!
      Scoti tara din EU si NATO, ioahne!
      De ce sa plateasca romanii „amenda” de la EU daca tu esti san.t.ajabil si mincinos, grinda/ioahne?
      Păşeşte in in fata romanilor si spune ca esti a.g.e.n.t ele.ctoral psd, ioahne!
      13 22

    • De ce pui stop reformelor de fiecare data cand tara merge pe un drum bun, grinda/ioahne?
      De ce duci tara in conflict cu EU, ioahne?
      Duci tara in conflict cu EU, intentionat,
      grinda/ioahne!
      Grinda/ioahne, ca faci tara de rusine!
      Nu mai inventa baliverne de copii neințarcați, grinda!
      Da-ti demisia, grinda/ ioahne!
      Scoti tara din EU si NATO, ioahne!
      De ce sa plateasca romanii „amenda” de la EU daca tu esti san.t.ajabil si mincinos, grinda/ioahne?
      Păşeşte in in fata romanilor si spune ca esti a.g.e.n.t ele.ctoral psd, ioahne!
      13 22

    • LA ANCOM MARIONETA grindeanu A DUBLAT SCHEMA DE PERSONAL. CLIENTELA POLITICA.

      LA FEL SI LA TRANSPORTURI. LACUSTE MULTE.

  2. S-a sufocat Grindeanu. A dat de munca. Vrea sa dea la PSDNL-istii locali o bucata de ciolan. Adica sa papam banii fara sa si facem ceva.

  3. Ti-a lasat Drula proiecte de nu stii ce sa faci cu ele..

  4. iti dai seama, sunt 100 de autostrazi in lucru, 2000km cel putin…. 😀 😀 😀

    • 🤣🤣🤣
      parca zici ca le sapa ei pe motostivuitoare!
      ce plm se vaita atat? au dat de munca acum, atatia ani nu au facut nimic!

  5. Cel mai bine e cand fac altii, iar tu doar te impaunezi cu rezultatele lor, da, da.

  6. O nouă formă de a masca supraevaluarea lucrărilor, să fie mai răsfirate?

  7. …pentru ca aceasta să urmărească lucrările…
    Ăsta care punea râme în cârlig lui Dragnea a dat de greu. Cum să urmărească administrația locală lucrările? Cu specialiștii în drumuri locali? Cred că a vrut să spună ca de șpaga dată de constructor să beneficieze și locali, nu numai specialiștii CNAIR.
    Pardon. La noi nu se dă și nu se primește șpaga. Numai la USR…

  8. Licheaua roșie a distrus România.

    • De ce ai schimbat textul de la 12 49 , g4media ori ‘securitatea noastra draga’ ?
      La 12 49 ai inlocuit textul, g4media ori ‘securitatea noastra draga’ !
      La 12 49 michml a postat , g4media ori ‘securitatea noastra’ !
      De ce ai inlocuit textul la 12 49, ‘securitate noastra draga’ ?
      Grinda a recunoscut ca e neputuncios!
      Lasa mesajele incomode sa curga, g4media sau ‘securitatea noastra draga’ de la butoane!

  9. Asta-i din categoria „sa manance si gura lor ceva”, n’asa domnu’ asa zis ministru? Si cand te gandesti ca sunt atatia adepti-votanti ai coruptiei generalizate…chiar nu stiu cand si daca tara asta mai are vreo sansa!

  10. Adica i-a pus Drula la munca, ei nu erau obisnuti sa munceasca, doar sa ia bani, iar acum sunt extenuati.

  11. Să lase furatul deoparte și să facă ce trebuie făcut, nu să arunce responsabilitatea pe alții.

  12. Saracutii de ei.sub 50 de km de autostrada anual, oare cum se descurca Polonia?
    Sau cum a ajuns Spania la 16000km,depășind Germania, Franța și Italia,deși a intrat târziu în UE?

  13. Cere-te afara puturosule!!!!! Nu ai avut in viata ta un serviciu , numai dupa sinecuri . O figura de clovn impins din spate de taticu si Dragnea.

  14. Sa va explic o simpla derulare de contract de furnizare cu CNAIR si de ce nu le mai ajunge personalul. Primești o comanda aferenta unui contract subsecvent (ca parte dintr-un contract cadru multianual) sa livrezi produse către una din Direcțiile Regionale de Drumuri (DRDP X ) – dar contractul e coordonat /gestionat de la București la nivel central (CNAIR – au combatut coruptia locala centralizand-o !). In comanda se indica impartirea produselor pe sectiile de drumuri (SDN). Livrezi comanda impartita la 4-7 locatii (sectii), fiecare primeste marfa impreuna cu aviz de livrare, centralizator cantitativ-valoric, factura. Ei fac receptie la nivel local (ptr ca intra in gestiunea lor locala), scriu raport de conformitate a livrarii cu comanda si trimit (cate un set per sectie) documentele la DRDP pe regiune. Responsabilul de birou pe acel tip de activitate – ia la mana toate documentele, le verifica si scrie propriul raport de conformitate catre CNAIR si trimite totul la Bucuresti. La CNAIR in Bucuresti, alt sef de birou reia intreaga documentatie, o verifica si scrie propriul raport de verificare pe care-l trimit apoi intern pe circuitul de aprobare ptr inregistrarea si plata facturilor. Daca luam ca exemplu simplu doar contractele nationale de marcaje de intretinere si indicatoare rutiere – ele genereaza anual 1000 de facturi (livrari indicatoare si executii marcaje punctuale) – asa ca birourile de siguranta rutiera din cele 7 regionale plus structura centrala de siguranta rutiera sunt ocupate 90% din timp cu activitati e contabilitate si gestiune primara – dubland si tripland activitatea administrativa si nemaiavand timp de ceea ce ar trebui sa faca (analize trafic, prelucrare statistica si propuneri de politici publice / proceduri / reglementari tehnice, etc.). CNAIR e un dinozaur care – cum merge anecdota – afla dupa saptamani de zile ca e mort, ca dureaza pana ajunge semnalul de la picior la creier 🙂 . Un sistem centralizat de gestiune (ERP), cu inregistrare documente la sursa (la nivelul cel mai de jos, unde se primesc si verifica in raport de produsele/serviciile primite) – ar disponibiliza pentru alte activitati mai importante o gramada de personal. Dar cand piramida administrativa e gandita sa verifice verificatorul si fiecare pas sa fie semnat de cat mai multi (dislolutia raspunderii) , totul pe hartie – inadecvarea organizatiei striga la toate colturile. Incercati sa vedeti o pagina de semnaturi de pe un contract cu CNAIR – ofertantul semneaza singur sau impreuna cu un coleg, pe partea CNAIR sunt (pentru cea mai mica bagatela) intre 10-14 semnaturi. Da d-le Grindeanu, acum ca gratie activitatii echipei Drula aveti lansate multe proiecte, modul „traditional” de lucru in CNAIR face ca organizatia sa plesneasca pe la incheieturi. Despre inadecvarea pe post a unul procent semnificativ dintre angajati, cu alta ocazie.

  15. Care-i problema Strâmbilă 13 ? Proiecte foarte multe pentru o țară cu autostrăzi foarte puține sau personal foarte mult, cu salarii foarte mari, dar foarte incompetenți ?