„Spider-Man: No Way Home”, al treilea cel mai bun debut din toate timpurile
„Spider-Man: No Way Home”, cu Tom Holland şi Zendaya în distribuţie, a înregistrat la nivel global al treilea cel mai bun debut din toate timpurile, cu încasări de peste 587 de milioane de dolari, transmite News.ro.
Cu totalul din primul weekend, lungmetrajul s-a clasat în urma „Avengers: Endgame” (1,2 miliarde de dolari) şi „Avengers: Infinity War” (640 de milioane de dolari).
Cele două filme de top au fost lansate în China, care este în prezent cea mai mare piaţă pentru film din lume, în timp ce „No Way Home” nu are încă o dată stabilită aici, potrivit Variety.
La nivel nord-american, cel mai recent film din franciza „Spider-Man” a obţinut 253 de milioane de dolari în primul weekend, înregistrând de asemenea al treilea cel mai bun debut din toate timpurile.
În noul film „Spider-Man”, personajul principal Peter Parker se confruntă cu cel mai brutal inamic de până acum – trecutul. Intriga este ţesută pe mai multe planuri, iar Spider-Man se întâlneşte cu personajele negative din francizele anterioare. Este vorba despre Doctor Octopus, jucat de Alfred Molina, de Electro (Jamie Foxx) şi de Green Goblin (Willem Dafoe). În cea mai recentă continuare „Spider-Man”, identitatea reală a lui Parker a fost dezvăluită în ultimele momente ale filmului. Acum, viaţa lui este marcată de haos.
Benedict Cumberbatch este Doctor Strange, căruia Parker îi cere ajutorul. Zendaya îşi reia rolul MJ, Jacob Batalon revine ca Ned Leeds, Marisa Tomei – ca mătuşa May, Benedict Wong – ca Wong şi Jon Favreau – ca Happy Hogan. Lungmetrajul, al treilea cu Holland în prim-plan, este regizat de Jon Watts.
În topul nord-american, filmul este urmat de animaţia „Encanto”, musicalul „West Side Story”, regizat de Steven Spielberg, comedia SF „Ghostbusters: Afterlife”, cu Paul Rudd, thrillerul „Nightmare Alley”, cu Bradley Cooper şi Cate Blanchett, drama „House of Gucci”, regizată de Ridley Scott, filmul indian de aventuri „Pushpa: The Rise – Part 1”, lungmetrajul SF „Eternals”, filmul de familie „Clifford the Big Red Dog” şi de producţia horror „Resident Evil: Welcome to Raccoon City”.
Sony şi Marvel Studios au investit 200 de milioane de dolari în noua producţie „Spider-Man” şi cel puţin alte 100 de milioane în marketing.
La nivel internaţional, „Spider-Man: No Way Home” a generat încasări de 334,2 milioane de dolari din 60 de pieţe. Debutul în anumite teritorii a depăşit „Spider-Man: Far From Home” cu 72%, „Spider-Man: Homecoming” cu 113%, „Venom: Let There Be Carnage” cu 183%, „No Time to Die” cu 113% şi „F9: The Fast Saga” cu 210%, potrivit Sony.
Cele mai bune pieţe pentru „No Way Home” în Vest au fost Marea Britanie, cu 41,4 milioane de dolari la debut, şi Franţa, cu 17,8 milioane de dolari, iar în est, Rusia, cu 17,4 milioane de dolari.
În America Latină, unde au fost generate 79,5 milioane de dolari, Mexicul conduce cu 32,4 milioane de dolari în primele cinci zile de la premieră. În Asia, „No Way Home” a avut cele mai mari încasări în Coreea de Sud, 23,7 milioaen de dolari, apoi în India, 18,2 milioane de dolari, şi Hong Kong, 6,3 milioane de dolari. Săptămânile următoare, filmul urmează să fie lansat în pieţe precum Thailanda, Japonia şi Filipine.
Debutul „Spider-Man: No Way Home” este, începând din martie 2020, cel mai bun la nivel nord-american. În top îi urmează „Venom”, cu 90 de milioane de dolari, „Black Widow”, cu 80 de milioane de dolari, „Shang-Chi”, 75 de milioane de dolari, şi „Eternals”, cu 71 de milioane de dolari.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank