G4Media.ro

Spotify continuă să piardă bani, în ciuda scumpirii abonamentelor şi a disponibilizărilor

Sursa Foto: Pexels.com

Spotify continuă să piardă bani, în ciuda scumpirii abonamentelor şi a disponibilizărilor

Platforma socială de streaming Spotify şi-a crescut veniturile în ultimul trimestru, însă, continuă să piardă bani, transmite News.ro.

Spotify a obţinut în ultimul trimestru al anului trecut venituri de 3,7 miliarde de euro, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a lui 2022 cu 16%.

Însă compania a pierdut, în aceeaşi perioadă, 75 de milioane de euro. Pe întreg anul 2023, Spotify a pierdut 532 de milioane de euro.

Pierderile vin în ciuda eforturilor companiei de a-şi reduce cheltuielile, într-un an în care Spotify a crescut preţul abonamentelor în multe ţări şi a dat oameni afară.

Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, după ce numărul acestora a crescut cu 5%, fiind pentru prima oară când se depăşeşte acesta prag.

După o creştere cu 4%, numărul utilizatorilor care plătesc abonamente a ajuns la 236 de milioane.

Pe întreg anul trecut, Spotify a atras 113 milioane de utilizatori, 31 de milioane dintre aceştia plătind pentru unul dintre abonamente.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Nici nu mă interesează. Mă mulțumesc cy YouTube, YouTube Music, Apple Music și Disco Mix.