
Spotify reduce numărul de angajați cu „aproximativ 17%”
Platforma audio numărul unu la nivel mondial Spotify a anunțat luni că își reduce numărul de angajați cu „aproximativ 17%” pentru a reduce costurile, în contextul unei încetiniri „dramatice” a creșterii economice, potrivit Le Figaro.
„Pentru a alinia Spotify la obiectivele noastre viitoare și pentru a ne asigura că suntem dimensionați corespunzător pentru provocările care ne așteaptă, am luat decizia dificilă de a reduce numărul total de angajați din întreaga companie cu aproximativ 17%”, a scris directorul general Daniel Ek într-o scrisoare adresată angajaților grupului.
Potrivit lui Daniel Ek, în 2020 și 2021, compania „a profitat de oportunitatea oferită de capitalul cu costuri mai mici și a investit semnificativ în extinderea echipei, îmbunătățirea conținutului, marketing și noi piețe verticale”. „Cu toate acestea, ne aflăm acum într-un mediu foarte diferit. Și, în ciuda eforturilor noastre de a reduce costurile anul trecut, structura noastră de costuri pentru a ne atinge obiectivele este încă prea mare”, a adăugat el.
Spotify a investit continuu de la lansare pentru a-și alimenta creșterea, intrând pe noi piețe și oferind apoi conținut exclusiv, cum ar fi podcasturile, în care a investit peste un miliard de dolari. În 2017, compania avea aproximativ 3.000 de angajați, un număr care a crescut de peste trei ori, ajungând la aproximativ 9.800 până la sfârșitul anului 2022. De la crearea sa, platforma nu a înregistrat niciodată un profit net pentru întregul an și doar ocazional înregistrează un profit trimestrial, în pofida succesului său pe piața muzicii online.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank