Spotify reduce numărul de angajați cu „aproximativ 17%”
Platforma audio numărul unu la nivel mondial Spotify a anunțat luni că își reduce numărul de angajați cu „aproximativ 17%” pentru a reduce costurile, în contextul unei încetiniri „dramatice” a creșterii economice, potrivit Le Figaro.
„Pentru a alinia Spotify la obiectivele noastre viitoare și pentru a ne asigura că suntem dimensionați corespunzător pentru provocările care ne așteaptă, am luat decizia dificilă de a reduce numărul total de angajați din întreaga companie cu aproximativ 17%”, a scris directorul general Daniel Ek într-o scrisoare adresată angajaților grupului.
Potrivit lui Daniel Ek, în 2020 și 2021, compania „a profitat de oportunitatea oferită de capitalul cu costuri mai mici și a investit semnificativ în extinderea echipei, îmbunătățirea conținutului, marketing și noi piețe verticale”. „Cu toate acestea, ne aflăm acum într-un mediu foarte diferit. Și, în ciuda eforturilor noastre de a reduce costurile anul trecut, structura noastră de costuri pentru a ne atinge obiectivele este încă prea mare”, a adăugat el.
Spotify a investit continuu de la lansare pentru a-și alimenta creșterea, intrând pe noi piețe și oferind apoi conținut exclusiv, cum ar fi podcasturile, în care a investit peste un miliard de dolari. În 2017, compania avea aproximativ 3.000 de angajați, un număr care a crescut de peste trei ori, ajungând la aproximativ 9.800 până la sfârșitul anului 2022. De la crearea sa, platforma nu a înregistrat niciodată un profit net pentru întregul an și doar ocazional înregistrează un profit trimestrial, în pofida succesului său pe piața muzicii online.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank