G4Media.ro

Spre ce se îndreaptă luxul accesibil? Cei mai mari jucători au tras…

Sursa foto: pixabay.com

Spre ce se îndreaptă luxul accesibil? Cei mai mari jucători au tras un semnal de alarmă cu privire la încetinirea cererii globale

Săptămâna aceasta, Tapestry, proprietarul Coach, raportează rezultatele întregului an pe fondul încetinirii economiei americane și a blocării ofertei de preluare a Capri, părintele Michael Kors de către guvernul american, relatează BoF.

În ultimele săptămâni, cei mai mari jucători din domeniul modei de lux, inclusiv LVMH și Kering, au tras un semnal de alarmă cu privire la încetinirea cererii globale și la perspectivele incerte pentru restul anului.

Macroeconomia și schimbarea preferințelor consumatorilor sunt principalele vinovate. Economia Chinei rămâne în declin – cu valori imobiliare scăzute și un șomaj ridicat în rândul tinerilor – în timp ce americanii și europenii, în special cumpărătorii aspiraționali, încă se luptă să își recapete entuziasmul economic pe fondul efectelor persistente ale inflației post-Covid, raportează BoF.

Între timp, călătoriile, restaurantele, biletele la concerte, serviciile de wellness și procedurile cosmetice par a fi achiziții mai tentante decât gențile de mână scumpe – în special în lumina creșterilor dramatice de prețuri pentru articolele de modă de lux.

Cum rămâne cu segmentul de lux accesibil și cu principalul său jucător, Tapestry – proprietarul Coach, Kate Spade și Stuart Weitzman – care raportează joi vânzările trimestriale, precum și rezultatele pentru întregul său an fiscal?

Investitorii vor urmări îndeaproape pentru a vedea dacă eforturile pe termen lung ale grupului de a reduce scăderile de preț sunt pe drumul cel bun într-o economie americană în scădere (cifrele de creștere mai lente decât se așteptau au provocat panică pe piață săptămâna trecută), precum și actualizările privind oferta de preluare a rivalului Capri, care a fost contestată în această primăvară de autoritățile americane din domeniul concurenței.

Aceștia vor urmări, de asemenea, dacă clienții care renunță la achizițiile de la brandurile de lux de top ar putea fi în continuare pe piață pentru o geantă decentă, dacă prețul este corect.

În schimb, dependența mărcilor de lux accesibile de clienții cu venituri mici, ar putea reprezenta o problemă: în ultimele săptămâni, grupurile de lux au indicat scăderea cererii din partea acestui grup drept principala problemă în Statele Unite.

Vânzările proprietarului Michael Kors, Capri, au scăzut cu 12% în ultimul trimestru, excluzând fluctuațiile valutare, a raportat compania joi, într-un semn sumbru pentru segment. Dar afacerea Ralph Lauren a rămas stabilă, cu o creștere a vânzărilor de 1% și profituri peste așteptări.

Între timp, în Europa, omniprezența genților de cumpărături Polene și Sézane pe străzile din Paris sugerează că foamea pentru noi concepte de lux accesibile persistă.

Unde cade Tapestry?

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Lux accesibil?!