G4Media.ro

“Squid Game” a devenit cel mai vizionat serial din 2024, cu peste…

sursa foto: Captură video

“Squid Game” a devenit cel mai vizionat serial din 2024, cu peste 4,9 miliarde de minute vizionate într-o singură săptămână

Squid Game” a fost cel mai vizionat serial într-o singură săptămână în 2024, cu 4,9 miliarde de minute vizionate între 23 decembrie și 29 decembrie, notează Nielsen în Variety.

Sezonul 2 al dramei coreene a debutat pe Netflix pe 26 decembrie, astfel încât această cifră uriașă de audiență include persoanele care au urmărit primul sezon, precum și pe cel de-al doilea. Minutele vizionate sunt distribuite pe 16 episoade din „Squid Game” în total, dar sezonul 2 a reprezentat peste 4 miliarde din aceste minute de vizionare, din 26 decembrie până în 29 decembrie. Desigur, audiența a continuat să crească de-a lungul anului 2025.

În timp ce „Squid Game” a depășit de peste două ori cel mai vizionat serial din acea săptămână, alte șapte titluri de film și televiziune au depășit un miliard de minute vizionate între 23 și 29 decembrie. „Virgin River” de pe Netflix a adunat 2,2 miliarde de minute vizionate (în 64 de episoade), filmul de Crăciun al lui Dwayne Johnson “Red One” a obținut 1,8 miliarde, iar thrillerul TSA de pe Netflix “Carry-On” a înregistrat 1,5 miliarde. Celelalte titluri care au trecut de un miliard sunt „The Six Triple Eight”, „Bluey”, „Landman” și „The Equalizer”.

După cum s-a raportat anterior, sezonul 2 din „Squid Game” a devenit al treilea cel mai vizionat sezon TV pe Netflix, fiind urmat doar de primul sezon (265 de milioane) și de „Wednesday” (252 de milioane). La patru zile după premiera din 26 decembrie, sezonul 2 din „Squid Game” adunase 68 de milioane de vizualizări totale în patru zile, devenind cel mai mare debut TV de pe Netflix. 

O săptămână mai târziu, a adunat 126,2 milioane de vizualizări în 11 zile, mai mult decât a obținut vreodată în acest interval de timp orice alt serial Netflix. Este suficient să spunem că serialul a petrecut încă o săptămână în fruntea topului 10 al televiziunilor non-engleze, sezonul 1 revenind pe locul 3.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.