G4Media.ro

Squid Game este cel mai popular serial Netflix la debut. A fost…

Sursa Foto: Captură video

Squid Game este cel mai popular serial Netflix la debut. A fost vizionat de peste 100 de milioane de conturi

Producţia sud-coreeană Squid Game a devenit cel mai popular serial Netflix, în funcţie de performanţa obţinută în primele săptămâni din momentul lansării, transmite News.ro.

Squid Game a fost vizionat de pe 111 milioane de conturi în doar primele 17 zile de când a fost lansat, anunţă Netflix.

Pentru a pune această performanţă în context, oficialii companiei spun că este primul serial original care depăşeşte pragul de 100 de milioane în primele 28 de zile petrecute în cadrul platformei.

28 de zile (sau patru săptămâni) este perioada pe care Netflix o foloseşte pentru a măsura performanţa în cadrul propriei platforme.

Netflix consideră văzut un film sau episod care este rulat cel puţin două minute, ceea ce nu reprezintă cel mai relevant indicator pentru succesul real al unei producţii. Este suficient, însă, pentru a face comparaţie cu alte producţii măsurate în acelaşi fel.

Din 17 septembrie, când a debutat pe Netflix, Squid Game a ajuns pe primul loc din Top 10 în 94 ţări. În Statele Unite, spun cei de la Netflix, serialul sud-coreean a staţionat pe primul loc 21 de zile.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. Materialismul exarcerbat si dementa creste vertiginos in randul omenirii, in timp de spiritualitatea -conditie esentiala pentru evolutia spiritului-scade!Cum poate sa-ti placa un asemenea film?????

    • Cai verzi pe pereți, nu ai înțeles nimic.

      Filmul este despre pauperizarea claselor de jos, compromisurile tragice aduse de sărăcie și lipsa de educație, despre marota afișării succesului, despre corupția bogăției, dar în același timp e vorba și despre înțelepciune, dragoste de aproapele (foarte faine scenele în care religia creștină este ridiculizată tocmai prin apelul la învățăturile evanghelice), curaj și sacrificiu.

      Pentru cei pentru care ideologia e ca respirația, serialul poate fi considerat un excelent manifest politic de stânga, chiar socialist în toartă regula, dar în orice caz, rămâne o producție artistică de foarte bună calitate și foarte coerentă în descrierea realității sociale din secolul XXI. Mi-ar plăcea un sezon nou.

    • vezi articolul recorder cu „marele alb”

  2. Filmul este de fapt un experiment de modificare a comportamentului celui care vizionează.

  3. Au băgat și un indian printre coreeni de dragul diversității dar in general serialul mi se pare destul de bun.

    • Ai tu bani de abonament la Netflix, băi calicule? :)))))

    • E pakistanez….
      Tot pentru diversitate, au băgat și nord-coreeni 🤪

    • Satana, am bani să-ți hrănesc tot neamul de fomiști.

    • Mă Ioane, mă Glanetașule, tu n-ai decât sula și căciula, degeaba te fandosești! Calicule! :)))))

  4. Telenovela coreeană de 2 lei.
    Actorul principal joacă prost….exact ca în telenovele.

  5. In Coreea, China si in majoritatea tarilor asiatice ,venerarea banului si lacomia sunt comportamente sociale acceptate,in timp ce in Europa asemena atitudini determina repulsie si dezgust. Serialul pare inspirat dupa The Game , dar e gretos , plin de gore violence , sanage si matze pe pereti. Mizerie la kilogram.

    • Auăleu și vai și tulai! Măăăi… Tu de fapt faci rezumatul lecturilor tale din Frații Grim !
      :)))))

  6. Manele pentru popor, versiunea coreeana.

  7. Și Las Fierbinti a fost un succes. Mizeriile sunt la modă.