Starbucks modifică regulile pentru cafenelele din SUA: Cumpărați ceva sau plecați
Starbucks a anunțat că renunță la. regulilor din cafenelele sale din America de Nord care permiteau oamenilor să-i folosească facilitățile chiar dacă nu cumpăraseră nimic, scrie BBC.
Modificările, care urmează să intre în vigoare începând cu 27 ianuarie, reprezintă o întoarcere de 180 de grade față de politica introdusă în urmă cu șase ani, care permitea oamenilor să zăbovească în cafenelele Starbucks și să folosească toaletele fără să cumpere vreun produs.
Măsura face parte din strategia „înapoi la Starbucks” – un plan anunțat de noul șef al firmei, care încearcă inverseze trendul scăderii vânzărilor.
Cel mai mare lanț de cafenele din lume afirmă că noul său cod de conduită – care abordează, de asemenea, hărțuirea și interzice fumatul și consumul de alcool în exterior – are ca scop să facă magazinele sale mai primitoare.
„Implementarea unui cod de conduită pentru cafenele… este un pas practic care ne ajută să acordăm prioritate clienților noștri plătitori care doresc să stea și să se bucure de cafenelele noastre”, a declarat un purtător de cuvânt al Starbucks pentru BBC News.
„Aceste actualizări fac parte dintr-un set mai amplu de schimbări pe care le facem pentru a îmbunătăți experiența cafenelelor pe măsură ce lucrăm pentru a reveni la Starbucks”.
Compania a declarat că noile reguli vor fi afișate în fiecare magazin, iar personalul va fi instruit să ceară tuturor celor care încalcă codul de conduită să plece. Angajații au permisiunea să cheme poliția atunci când consideră că este necesar.
În 2018, Starbucks a decis să permită accesul liber la cafenelele și toaletele sale după arestarea controversată a doi bărbați într-una dintre cafenelele sale din Philadelphia.
Starbucks a încercat să stimuleze vânzările în scădere, confruntându-se cu o reacție la creșterile de prețuri și boicoturile provocate de războiul Israel-Gaza.
Brian Niccol, care a condus anterior lanțul alimentar mexican Chipotle, a fost adus la Starbucks anul trecut pentru a ajuta la redresarea activității.
Niccol a încercat să îmbunătățească experiența clienților la cafenelele Starbucks prin modernizarea meniurilor și a cafenelelor.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.