STUDIU Ce obiective au românii când se apucă de sport? 6 din 10 români care își fac abonament la sala sunt bărbați / 65% spun că scopul lor este să își crească masa musculară / Femeile își doresc să slăbească
6 din 10 români care își fac abonament la centrele sau la cluburile sportive sunt bărbați, iar scopul lor este să își crească masa musculară (65%). Femeile, în schimb, își doresc să slăbească (69%), se arată într-un comunicat transmis G4Media.ro
Conform datelor obținute de ESX, aplicația românească care oferă acces la sute de centre sportive din aproximativ 100 de localități din țară, există un aflux mare de clienți după sărbători, iar activitățile lor preferate, pe lângă fitness, sunt cycling, pilates, yoga, box, tenis, dans. Când vremea se încălzește, în programul persoanelor care iubesc mișcarea își fac loc și activitățile în aer liber, cum ar fi alergatul, drumețiile sau plimbările mai lungi.
”În acest an, creșterea numărului de abonamente în rețeaua noastră a fost una importantă dacă e să comparăm cu anii anteriori. În ianuarie procentul de adopție al clientului nou este semnificativ mai mare decât în celelalte luni ale anului. Astfel, s-au achiziționat cu 50% mai multe abonamente la centrele sportive partenere ESX.
În ultimele 18 luni, business-ul a crescut de 10 ori, putem observa așadar că începutul anului și noua lege prin care abonamentele la sală de fitness au devenit neimpozabile, au influențat semnificativ comportamentul oamenilor în ceea ce privește interesul pentru sport. Este evident că românii își doresc din ce în ce mai mult să ducă un stil de viață sănătos și activ”, a precizat Andrei Trofin, CEO și fondator al ESX.
Aceleași date analizate de echipa startup-ului ESX îi indică pe bucureșteni ca fiind cei mai activi în materie de sport, urmați de clienții din Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, și Sibiu. Aceștia aleg cu preponderență fitnessul în topul preferințelor și îl practică de 3-4 ori pe săptămână, urmat de activitățile de grup.
Flexibilitatea pe care aplicația ESX o oferă, oferind acces fiecărui utilizator la oricare dintre centrele sau cluburile din rețea, este foarte apreciată: peste 60% dintre utilizatori aleg să diversifice activitățile, cât și să alterneze locațiile pe care le accesează în decursul unei luni.
În prezent, abonamentul ESX oferă clienților acces la aproximativ 500 de săli de fitness din 100 de oraşe ale ţării, mai mult de 150 fiind în București, şi beneficii precum diverse programe online de fitness şi informații despre nutriţie.
Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, echipa ESX are în plan, în scurt timp, un upgrade al aplicației și al platformei web și 7 zile demo la abonamentele achiziționate de membrii noi din rețea.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank