Supermodelul celebru Kate Moss creează o colecție de petrecere pentru Zara, cu „doza perfectă de strălucire”
Colecția capsulă Zara x Kate Moss va fi lansată pe 30 noiembrie și urmează succesul răsunător al colecției Stefano Pilati, care a ajuns în magazine la începutul lunii octombrie.
Zara se află într-o perioadă de colaborări cu vedete, alegând-o cel mai recent pe Kate Moss pentru o serie de colecții capsulă de înaltă vizibilitate și alte proiecte, conform WWD.
Colecția Zara x Kate Moss va include piese prêt-à-porter și accesorii, ideale pentru serile speciale. Aceasta a fost stilizată de Katy England. Moss a declarat că a dorit să creeze „capsula perfectă de petrecere – piese care să fie șic, dar cu o notă aparte”. Ea a descris colecția ca o combinație de „croieli clasice, cu exact doza potrivită de strălucire, pentru a te însoți pe tot parcursul sezonului de petreceri”.
De ceva vreme, Moss, care deține o agenție de talente cu numele ei și un brand de frumusețe numit Cosmoss, nu a mai colaborat la o colecție de modă. Între 2007 și 2010, ea a co-creat și proiectat o colecție de modă pentru Topshop, care a fost vândută și prin retaileri renumiți precum Colette în Paris, Corso Como în Milano și Barneys New York.
În 2014, Moss a revenit la Topshop pentru o colecție unică, iar în ziua lansării, a apărut în vitrina magazinului de pe Oxford Circus, purtând un costum tuxedo negru și auriu. Evenimentul a atras mulțimi de cumpărători, dornici să o vadă pe celebrul model.
Moss a declarat pentru WWD că a ales să colaboreze cu Zara datorită experiențelor plăcute avute anterior în cadrul campaniilor retailerului. „Am iubit întotdeauna colaborările lor, așa că atunci când Marta și cu mine am discutat prima dată despre acest proiect, am fost entuziasmată să revin la design și să lucrez cu Katy England”, a spus ea.
Moss se referea la Marta Ortega Pérez, președinta companiei-mamă a Zara, Inditex, și stratega din spatele unei serii de colaborări de succes.
Colecția Stefano Pilati a ajuns în magazine săptămâna trecută și s-a vândut rapid. Campania colecției a fost realizată de Steven Meisel, cu Pilati în rolul modelului pentru colecția masculină și Gisele Bündchen pentru cea feminină. Designerul italian și supermodelul brazilian apar și în lookbook-ul realizat de Stas Komarovski, care evidențiază croielile voluminoase și drapajele senzuale ale hainelor, unele dintre ele fiind vândute acum pe piețele secundare la prețuri de câteva ori mai mari decât cele originale.
Zara a semnat, de asemenea, un parteneriat pe termen lung cu designerul Samuel Ross pentru noul său concept de modă, SR_A. Acest parteneriat va include, pe viitor, instalații de modă și prezentări ale artiștilor atât online, cât și în locații fizice din întreaga lume.
Marta Ortega Pérez este un susținător al ecosistemului de modă, fiind dornică să evidențieze designeri și creatori. Ea se află și în spatele noii expoziții „Irving Penn: Centennial,” care va avea loc între 23 noiembrie și 1 mai. Aproximativ 175 de lucrări ale fotografului vor fi expuse la Fundația Marta Ortega Pérez din A Coruña, orașul de origine al Inditex, în Spania.
Fundația a găzduit deja expoziții despre Peter Lindbergh, Steven Meisel și Helmut Newton.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank