G4Media.ro

Surse: Percheziții DNA la RAR Vaslui, într-un dosar de corupție legat de…

Foto: InquamPhotos / Octav Ganea

Surse: Percheziții DNA la RAR Vaslui, într-un dosar de corupție legat de inspecția tehnică a mașinilor

Procurorii DNA și angajații Direcției Generale Anticorupție din Ministerul de Interne fac miercuri 30 de percheziții în mai multe județe din Moldova, dintre care una la sediul RAR Vaslui, într-un dosar de corupție în legătură cu obținerea inspectiei ITP, au declarat pentru G4Media.ro surse oficiale.

Procurorii suspectează că inspecția ITP era realizată fără ca masinile să fie prezente fizic la inspecție sau pentru mașini care nu corespundeau din punct de vedere tehnic, cu complicitatea unor funcționari de la RAR.

În dosar sunt audiați zeci de suspecți.

Foto: InquamPhotos / Octav Ganea

Vom reveni

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. In Romania? Nu pot sa cred.

    • Dupa ultimul control al DNA la RAR Sibiu (unde directorul de acolo isi construia casa la marginea orsasului cu banii din spagi)
      directorul RAR Bucuresti si-a dat singur demisia pe Facebook daca a vazut ca nimeni nu-l baga in seama.
      Pe directorul actual Drula il pastreaza pentru ce? Pentru ca doar Consiliul lor de Administratie ia decizii manageriale acolo?
      Poate Regie Autonoma nu e cea mai buna forma de organizare – in acest caz

    • aaa…. da, fostul director RAR, care „lucreaza” in continuare tot la RAR face parte din… CA-ul RAR.
      Despre directorii de acolo a scris Valeriu Nicolae ca mai toti au studii la „Academia de Ştiinţe ale Securităţii Naţionale”
      Se pare ca domeniul auto e pe maini bune, cu mintea la securitate

  2. Normal, cine a mai pomenit ca un cetatean sa reclame ca inginerul ITP-ist nu-si face treaba.
    Oricum nu poti sa nu te intrebi cat de calibrate or fi aparatele alea de masurat noxele.
    A primit cineva vreodata un bon la ITP pe care sa fie trecuta valoarea masurata?
    RAR poate sa confirme obligativitatea emiterii acelui bon? Ca nu am timp sa caut prin toate RNTR-urile lor… e treaba lor sa impuna acele reguli.

  3. „Procurorii suspectează că inspecția ITP era realizată fără ca masinile să fie prezente fizic la inspecție”

    pai la fel nu poti sa nu te intrebi, ce-i de la RENAR si partenerii lor, cand dau acele certificari obligatorii… verifica cineva ceva sau doar le trimit si semneaza prin posta (hartoagele).

    Nu vi se pare suspect ca nu stim cine acrediteaza pe RAR ca e capabil sa-si desfasoare activitatea?

  4. Nu mi se pare nimic suspect aici. Doar Romania fiind piața alfa de vehicule de transport reciclate la mâna a 12-a. Este clar că se dorește punerea în circulație a vehiculelor la care alte nații strâmbă din nas. Românul, ursul gunoier al autovehiculelor europene (mă includ)

  5. @Redactia: nu ati gasit o poza cu RAR Vaslui si ati pus ce s-a nimerit? Asta cu poluarea de Bucuresti?
    Sunt poze pe Google Streets View… vad ca panoul cu RAR e pus pe un gard iar sediul lor e o baraca

  6. Sunt angajati la RAR vaslui care au companii de transport , sevice -uri ,statii ITP o institutie putreda de coruptie tolerata si folosita de clasa politica.

  7. „Vom reveni”
    semnat, DNA
    probabil se refera la Bucuresti, au nevoie de datele de pe serverul Central