G4Media.ro

Szijjarto: Audi investeşte 10,5 milioane de euro pentru extinderea unei fabrici din…

Sursa Foto: Pexels.com

Szijjarto: Audi investeşte 10,5 milioane de euro pentru extinderea unei fabrici din Ungaria

Audi Ungaria îşi extinde fabrica din oraşul Gyor, din nord-vestul ţării, investind 3,80 miliarde de forinţi (10,50 milioane de euro), a anunţat marţi ministrul ungar al Afacerilor Externe şi Comerţului, Peter Szijjarto, transmite MTI, citată de Agerpres.

Guvernul de la Budapesta sprijină investiţia cu un grant de 1,20 miliarde de forinţi, iar extinderea unităţii va permite păstrarea a 700 de locuri de muncă, a precizat Szijjarto.

Szijjarto a lăudat cooperarea cu Audi pe segmentul protecţiei faţă de coronavirus, compania germană ajutând până acum la vaccinarea a aproximativ 3.000 de persoane. În viitorul apropiat, Audi Ungaria va sprijini vaccinarea unui număr similar de persoane.

Companiile auto din Germania sunt responsabile pentru 30% din producţia industrială ungară şi au 170.000 de angajaţi, a explicat ministrul Afacerilor Externe şi Comerţului din Ungaria.

În timp ce toate companiile se concentrează pe electro-mobilitate, Ungaria speră să-şi întărească rolul de lider „în noua eră a producerii de maşini”. Fabrica Audi din Gyor produce motoare pentru vehicule electrice folosind tehnologii care sunt esenţiale pentru redresarea economică, a subliniat oficialul ungar.

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Romanii s-au lins pe bot, pe rand, de fabrici Mercedes, BMW si VW.
    Germanii au afinitate fata de regimurile iliberale sau dezgust fata de statul de drept pentru ca au ales Ungaria si Turcia de mai multe ori.
    Sa le cumparam vechiturile in continuare si sa platim subventie (10k eur) pentru masinile lor electrice, triplu fata de cat plateste Germania (3k eur).
    Ramane principalul nostru partener economic din UE dar continuam cu balanta comerciala negativa, in favoarea celei mai puternice, asa e firesc intr-o relatie normala de vasalitate.

    • Catre @George. Tataie ! Autostrada Bucuresti- Nadlac nu e gata nici acum la 31 de ani de la Revolutie !. Cand in mod normal trebuia terminata (al tarziu) in anul 2000.
      Ce sa caute Audi in Romania ? Poate sosele de 2 benzi neseparate ? Poate sa-l gaseasca la putere si pe Liviu Dragnea ?. Daca Liviu Dragnea era (doar) putin mai smecher, si reusea sa nu intre in puscarie, acum Romania era mebru CSI si ar fi produs masina Lada ruseasca si la Colibasi si la Craiova.
      Trebuie sa fi putin nebun sa vi din Deutschland si sa investesti in Romania in uzine tehnologice. E aproape ca si cand a-i investii in uzine tehnologice in Rusia lui Putin.
      Adica Romania ramane o tara de mari riscuri.

    • Pentru VW a fost propus un teren in zona industriala vest – Arad, la ~1km de autostrada.

    • Catre @George. Faci niste aprecieri foarte ,,scurte”. Si chiar daca scoti masina Audi pe poarta fabricii de langa Arad. Cum ajung cu ea la Bucuresti ?. De la Deva deja sunt probleme cu auto-strada. Nici nu mai vorbesc de sectiunea Sibiu – Pitesti.
      Marea ta eroare este ca nu intelegi ca orice avantaj de locatie aduce si alte dezavantaje !!.
      Slovacii platesc direct in Euro !. Pai, de la Ghyor e mult mai mai ieftin sa duci masini la Bratislava decat sa te intorci cu ele tocmai de la Arad !!!. Chiar daca mergi pe autostrada !.
      Tu te-ai gandit ca o mare a parte a pietii acestor masini sunt tocmai in Austria , Deutschland, Cehia, Polonia, Slovenia, Croatia. De la Gyor toate aceste locatii sunt mult mai aproape decat sa le aduci de la Arad.
      Apoi in Romania, la Arad, cine cumpara masinile astea electrice ?. Romanii n-au bani destui nici pentru masini clasice !. Bucurestiul poate sa cumpere………Dar pana la Bucuresti nu s-a facut auto-strada si nici nu sunt destule statii de reincarcare pe drum.
      Cum sa-ti spun eu tie ?. Afacerile cu Uzine de Automobile nu se fac asa, dupa ureche. Orice investitor stie sa-si faca socotelile lui mai bine decat cei care nu investesc in asa ceva.
      Esti comic rau cu ,,terenul pus la dispozitie la 1 km de autostrada” !. O auto-strada care spre est se termina dupa doar alti cativa zeci de km !. Deci, Romania a pus de fapt la dispozitie ……doar un fel ,,cap de auto-strada”.

  2. Ai draculuu iliberali!

  3. ai naibii iliberalii astia….germania,sua, korea de sud etc fac afaceri anuale de zeci de ori mai mari la astia decat la noi, care stam in orice pozitie credem noi ca „da de bine” in exterior.

    • Catre @BigBusiness. Asa e. In Romania sunt multi cara inca sunt de parare ca cei de Audi sunt ,,deosebit de incantati” ca Romania a trimis trupe in Afganistan ca sa se dea bine cu clanul de politicieni al lui Bush. Acestia ar trebuii sa ceara clanului Bush sa investesca in masini elecrice in Romania si nu la sa ceara lui Audi !. Cei de la Audi s-au opus trimiterii /mentinerii trupelor UE in Afganistan. Dupa ce Romania intrat in NATO, in 2004, trebuiau imediat retrasi militarii din Afganistan, asa cum a facut si Spania. Dar Romania a ascultat de clanul Bush si nu de UE. Romania a tinut vreo 15 ani mai mult decat trebuia trupele in Afganistan. Cand a iesit Spania trebuia sa iasa si Romania imediat din Afganistan.