G4Media.ro

Tarom a creat o adresă de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Tarom a creat o adresă de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru obţinerea despăgubirilor / Ce documente sunt necesare

Reprezentanţii companiei TAROM au anunţat crearea unei adrese de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru a obţine despăgubiri, transmite News.ro.

”Compania TAROM s-a confruntat cu o situaţie fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situaţii independente de voinţa şi acţiunile companiei, pasagerii au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistenţă este în contact direct cu aceştia pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile”, au afirmat reprezentanţii TAROM.

Ei au anunţat că pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, a fost creată o adresă de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. Aici pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.

Compania TAROM a menţionat că pasagerii afectaţi de aceste anulări pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii:

Nume şi prenume pasager

Număr de zbor

Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării

Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport

Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

Nume şi prenume beneficiar cont

Denumirea băncii

Sucursala

Adresa băncii

Iban

Cod SWIFT/BIC

Monedă cont

Compania TAROM a mai anunţat că îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie.

Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .

TAROM a anunţat marţi dimineaţă că a ajuns la un acord cu reprezentanţii personalului navigant pentru derularea operaţiunilor în regim normal, după ce luni zeci de curse au fost anulate din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. daca nu primesti automat numar de inregistrare ca raspuns la email e blat.

  2. Daca TAROM este pe pierderi, cine plateste aceste despagubiri? Noi, prin alti bania runcati in groapa TAROM.
    A investigat cineva acele certificate medicale ale pilotilor? Cum este posibil ca ieri sa fi fost bolnavi, iar astazi, ca la comanda, toti sunt sanatosi?
    Pilotii si medicii care au eliminat certificate false (in sensul ca boala nu exista) sa plateasca despagubirile.

    • Esti pe langa ca sa nu zic altfel… Daca pilotul nu se simte in capacitatile sale de a pilota, compania este obligata sa aiba rezerva pentru el. Nu ai vrea sa fii intr-un avion in care pilotul nu este apt de zbor. Eu in locul pilotilor plecam la alta companie unde se plateste. Din acelasi motiv digitalizarea statului merge prost, nu platesc salarii competitive ca sa angajeze oameni capabili.

    • Asa. pilotii sunt de vina!!! au zis pana si specialistii din conducerea tarom. nu este asa koto?