G4Media.ro

Tarom, după suspendarea zborurilor de către Blue Air: Compania TAROM nu agreează,…

sursa foto: Facebook/ Sorin Grindeanu

Tarom, după suspendarea zborurilor de către Blue Air: Compania TAROM nu agreează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată

Compania Tarom, anunță, într-un comunicat, că ”nu agrează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată. TAROM a demarat, încă de ieri, operarea misiunilor speciale de repatriere a cetățenilor români afectați de această situație”.

Precizările Tarom vin după ce compania Blue Air a precizat, într-un comunicat, că ”în acest momente, la fel ca si ieri depunem toate eforturile posibile sa gasim solutii in a porni operarea. Din nou vreau sa va fac sa intelegeti ca S-A OPRIT O COMPANIE AERIANA, NU APASAM UN BUTON SI PORNIM DIN NOU.

TAROM a precizat în comunicat că va transporta pasagerii afectați de suspendarea zborurilor Blue Air, în măsura capacităților reale de care dispune compania, ținând cont de zborurile programate și angajamentele față de pasagerii noștri.

”Mai mult, menționăm faptul că TAROM nu are acces la baza de date a Blue Air, iar modalitatea de transport a pasagerilor Blue Air de către TAROM este stablită în urma comunicării cu Ministerul Afacerilor Externe și compania Blue Air. Mai exact, pasagerii afectați de această situație trebuie să apeleze +40751.084.537 sau +4021.431.18.69, iar în urma validării datelor pasagerilor, TAROM acționează în consecință”, se mai arată în comunicatul companiei.

TAROM amintește că, deși este o companie în coordonarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, activează pe o piață concurențială acerbă și se confruntă cu propriile provocări, ”însă niciodată TAROM nu va neglija drepturile pasagerilor noștri, astfel încât să fie afectați de suspendarea unor zboruri”

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. În 2021 am simțit că mi-au făcut alba/neagra la cumpărarea unui bilet Madrid – Cluj Napoca și retur.
    În acel moment am decis să nu-mi mai complic viața vreodată cu acești oameni.

  2. Tarom este un rahat vopsit precum blue air

    • Alex diferența între mine și tine e că eu sunt păgubit cu inca 6 din grup și deocamdată dam din buzunar sa revenim acasă. Zile in plus la hotel, bilete avion mult mai scumpe și fără perspectiva de a ne recupera banii
      Tarom face cat poate Blue Air nimic. E clar?

  3. De ani buni am renunțat la blue air, după ce am avut parte numai de minciuni și întârzieri. Nu înțeleg de ce sunt ajutați de stat?!

  4. Nu-i plang de mila pe cei din Blue dar nici noi romanii nu agream pe cei de la Tarom,pe laga faptul ca sunteti praf aveti si tarife exorbitante ca sa nu pomenesc faptul ca de 32 de ani lucrati in pierdere iar din bugetul statului sifonati banutii poporului.

  5. Foarte frumos și elegant că ați editat comunicatul, însă textul original spune așa: „Compania TAROM nu agrează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată. ” Din păcate, echipa de comunicare a companiei românești Tarom a picat testul la limba română.