G4Media.ro

Televiziunea americană de știri Fox News a fost lider detașat în seara…

Televiziunea americană de știri Fox News a fost lider detașat în seara alegerilor din SUA, cu o audienţă record

Canalul Fox News a fost postul cu cea mai mare audienţă în seara alegerilor prezidenţiale din Statele Unite, în care Donald Trump şi Joe Biden se află într-o luptă strânsă pentru a obţine 270 de voturi în Colegiul Electoral, informează joi DPA, preluată de Agerpres.

Datele companiei de audienţă Nielsen arată însă că mult mai puţini americani au ales să urmărească desfăşurarea alegerilor la un post TV faţă de scrutinul din 2016, când republicanulTrump a câştigat preşedinţia în faţa democratei Hillary Clinton.

Conform măsurătorilor Nielsen, emisia Fox News, avându-i ca moderatori pe Bret Baier şi Martha MacCallum, a avut o medie de 13,8 milioane de telespectatori – un record pentru o transmisie prin cablu în seara unui scrutin prezidenţial -, între orele 20.00-23.00 ET.

Pe locurile următoare s-au plasat CNN (cu 9,1 milioane de telespectatori), MSNBC (7,3 milioane), ABC (6,1 milioane), NBC (5,6 milioane), Fox Broadcast Network (3,3 milioane), Fox Business (366.000) şi CNBC (117.000).

Emisiuni în seara alegerilor au mai avut WGN America, PBS, Telemundo, Univision şi CNN en Espanol.

Fox News a înregistrat creşteri de audienţă pe întreg anul 2020, în unele seri întrecând toate celelalte canale prin cablu sau radiodifuziune.

Pentru al doilea ciclu prezidenţial la rând, clasarea pe primele trei locuri a emisiunilor de la FOX News, CNN şi MSNBC arată că televiziunea prin cablu a devenit principala destinaţie pentru privitorii angajaţi politic, depăşind reţelele de radiodifuziune, care au folosit multă vreme noaptea alegerilor prezidenţiale pentru a-şi etala echipele de ştiri.

Deşi Nielsen nu a publicat deocamdată o cifră totală a audienţei din prime time, datele preliminare indică spre o scădere semnificativă faţă de cele 71,4 milioane de telespectatori în 2016.

Această scădere se explică probabil prin declinul general al audienţei televiziunii tradiţionale, în special printre persoanele sub 50 de ani. Multe canale de ştiri au pus la dispoziţie platforme online pentru urmărirea rezultatelor alegerilor.

Transmisia online în direct de la CNN a atins un vârf de 1,1 milioane de privitori simultani pe câteva platforme digitale.

CBSN, transmisia digitală a CBS News a avut 19,5 milioane de vizitatori unici în ziua alegerilor, un nou record pentru această platformă.

Audienţa TV poate să fi scăzut şi pentru că devenea evident că în noaptea respectivă nu urma să fie declarat un câştigător al alegerilor.

Numărarea voturilor continuă în câteva state-cheie, cu Biden în avans în ce priveşte numărul de mari electori şi părând să se îndrepte spre victorie, deşi echipa lui Trump a cerut renumărarea voturilor în Wisconsin, stat câştigat de democraţi, şi suspendarea numărării în Georgia şi Pennsylvania.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Antena3 de America, varianta cu cracii-n-sus !