G4Media.ro

Tendințele care transformă educația, identificate de Comisia Europeană. A învăța să înveți…

Tendințele care transformă educația, identificate de Comisia Europeană. A învăța să înveți devine cea mai importantă aptitudine

Educația se schimbă, iar tendințele mondiale arată o personalizare și o continuitate a învățării, precum și importanța crucială a alfabetizării digitale, potrivit unei publicații a Comisiei Europene. Documentul analizează 10 tendințe prin care educația se va transforma.

Analiza intitulată “10 trends transforming education as we know it” este realizată de Centrul European de Strategie Politică (European Political Strategy Centre – EPSC), un think tank al Comisiei Europene aflat în subordinea directă a președintelui Comisiei.

Primele 5 tendințe mondiale în educație:

  1. Cu cât mai devreme, cu atât mai bine

Educaţia preşcolară dezvoltă abilităţile cognitive, psihologice şi sociale. Impactul educaţional al grădiniţei este deja evident la vârsta adolescenţei: tinerii de 15 ani care au urmat în copilărie grădinița timp de un an sau mai mult au obţinut rezultate mai bune la PISA decât cei care nu au acest an.

 

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Pamflet
    In romania se poate si fara. Aici miniștrii invatamantului muncesc din greu sa demotiveze elevii sa invete si promoveaza la greu prostia, incompetenta, mediocritayea si analfabetismul.
    Iar madam anisie continua cu succes acest lucru

    • Stati sa vedeti examenele nationalw.
      La cat e de populista Anisie or sa fie mai multe note de 10 decat candidati

    • Daaa, Anisie o sa ceara sa se dea elevilor subiecte prietenoase la examen. Ai spune ca vine de la o scoala dintre munții care se bat în capete, nu de la Liceul de Informatica.