G4Media.ro

Tesla a redus preţurile automobilelor sale din China pentru a doua oară…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Tesla a redus preţurile automobilelor sale din China pentru a doua oară în trei luni din cauza cererii slabe

Tesla a redus vineri preţurile automobilelor sale din China pentru a doua oară în trei luni, alimentând un război al preţurilor, pe fondul înrăutăţirii perspectivelor legate de cerere, pe cea mai mare piaţă auto din lume, transmite News.ro.

Măsura, alături de o primă reducere a preţurilor efectuată în octombrie şi diverse stimulente care se ridică până la 10.000 de yuani, acordate cumpărătorilor chinezi în ultimele trei luni, este echivalentp cu o reducere de 13%-24% a preţurilor automobilelor Tesla, începând din septembrie, potrivit calculelor Reuters.

Vineri, Tesla a redus preţurile pentru toate versiunile automobilelor Model 3 şi Model Y din China, cu 6%-13,5%, potrivit calculelor Reuters realizate pe baza preţurilor afişate pe site-ul companiei.

Preţul de pornire pentru Mode 3, de exmplu, a fost redus de la 265.900 de yuani la 229.900 de yuani (33.427 de dolari).

Măsura vine după ce livrările din decembrie al maşinilor Tesla fabricate în China au atins cel mai redus nivel din ultimele cinci luni şi la câteva zile după ce Beijingul a pus capăt unui program de subvenţii care a contribuit la crearea cele mai mari pieţe de vehicule electrice din lume.

Scăderea cererii a obligat producătorii de vehicule electrice să absorabă impactul deciziei autorităţilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Covidul, bată-l vina.

  2. Este pe twitter un filmulet cum se imbulzesc chinezii la magazinul Tesla dupa scadere.
    Parcarile sunt pline pentru export.
    Ieri am avut un minim de 101$ pe actiune respins puternic in 113$.
    La 100$ este un cluster imens de peste 800k de ordere, slabe sanse sa treaca sub, ne balacim intr-un range de 100-130$ cel putin pana pe 23 cand avem earning call si asteptam o decizie daca fac buyback pe actiuni din profit. Au oricum 24mld cash.
    Au inceput sa amenajeze o zona miniera, se pare ca vor rafina litiu direct.

    • In sfarsit, un comentariu la obiect, detaliat. Fiecare poate veni acum cu contraargumente, daca simt ca e necesar. Felicitari pentru comentariu!

    • Vedeți ce înseamnă să lucrezi pe Wall Street…? Ne dă clasă tuturor…

  3. Covid plus producatorii locali, care au modele din ce in ce mai bune, mai ieftine. Simplu.

    • Byd are marja de 5%, tesla 28% intr-un pret war tot tesla se poate duce mai jos, sa nu uitam ca tot au crescut preturile ca sa mentina o cerere constanta.
      Tu ce ai cumpara? byd 44k$ sau tesla la 48k$?

    • Daca esti in Romania, ai cumpara doar ceva ce are retea de service-uri in plan local. De preferinta nu chinezisme, desi probabil ca au si chinezii produse de calitate la pret corespunzător.

    • Stiu 2 zoe care au ars un releu pe incarcare si asteapta piesa intre 6-9-12 luni. Releu ars la un charger al primariei.
      Tesla o arunci pe platforma 500e in Austria au toate piesele, intr-o saptamana o ai inapoi.
      Service local care asteapta piesa 9 luni mai bine lipsa.

    • Corectie Model 3 este 33k$ in China, teoretic este un TVA de 5% care nu se aplica pana in 2024.
      Cam asta trebuiau sa faca si la noi, scutire de TVA nu aberatia de 10k care o fac acum sa planga toti ca suporta smecherii care isi cumpara electrice.