G4Media.ro

The Guardian: Super-bogaţii cheltuiesc până la 500.000 de dolari pe pachete exclusive…

Photo by Ludovic MARIN / AFP

The Guardian: Super-bogaţii cheltuiesc până la 500.000 de dolari pe pachete exclusive pentru Jocurile Olimpice de la Paris

Cei mai bogaţi oameni din întreaga lume pot cheltui până la 500.000 de dolari (400.000 de lire sterline) pe pachete „ultra-exclusive” pentru Jocurile Olimpice de la Paris 2024, despre care promotorii susţin că includ întâlniri cu sportivii, acces la satul sportivilor şi „şansa de a lua parte la ceremonia de deschidere”, relatează The Guardian, conform News.ro.

GR8 Experience, o „agenţie internaţională de experienţe” deţinută în parte de managerul de afaceri al starului de baschet LeBron James şi de managerul de relaţii publice al jucătorului de tenis Rafael Nadal, vinde pachete olimpice despre care susţine că includ bilete la 14 evenimente, cum ar fi finala masculină de 100 de metri şi ceremonia de deschidere, pentru 381.600 de dolari.

În plus faţă de aşa-numitele bilete de categoria A, agenţia susţine că poate organiza „experienţe pe care nu le poţi cumpăra”, inclusiv întâlniri cu sportivii, tururi ale zonelor cu acces restricţionat, cum ar fi satul sportivilor, acces privat după orele de program la Luvru şi o „cină regală la Palatul Versailles”.

Barnabas Carrega, directorul executiv al GR8 Experience, a declarat pentru The Guardian că firma sa le oferă super-bogaţilor „acces care nu este disponibil publicului, inclusiv timp cu sportivii”. El a refuzat să numească sportivii pe care i-a înscris, dar a spus că a organizat anterior evenimente private cu Nadal şi cu Novak Djokovici, o altă vedetă a tenisului, precum şi cu fostul schior olimpic italian Giorgio Rocca.

„Pentru Jocurile Olimpice sunt câţiva jucători de tenis”, a spus el. „Şi o serie de alţi sportivi, dar nu sunt în măsură să-i numesc”.

Întrebat despre costul întâlnirilor, acesta a spus că „depinde de structura întâlnirii”, care, potrivit acestuia, variază de la „15 minute pentru a face fotografii şi a discuta rapid până la alte întâlniri mult mai implicate… în care se petrece masa de prânz”. Preţul, a spus el, variază de la 25.000 de dolari la 500.000 de dolari „dacă vorbim despre unul dintre cei mai buni sportivi care petrece mult timp”.

Carrega a declarat că este „foarte selectiv” în ceea ce priveşte sportivii cu care lucrează compania sa şi a spus că unii ar putea să nu ofere experienţa pe care o caută clienţii. „Unii sportivi au un nume uriaş, dar s-ar putea să nu aibă carisma necesară pentru clienţi, alţii oferă o experienţă adevărată”, a spus el. „Sportivii trebuie să pară că vor să fie acolo, nu să spună „bună ziua”, dar apoi, în cinci minute, este evident că vor să plece.”

El a susţinut că, în trecut, compania sa – care este deţinută parţial de partenerul de afaceri şi managerul lui James, Maverick Carter, şi de managerul de PR al lui Nadal, Benito Perez-Barbadillo – a aranjat ca un client să petreacă aproape o săptămână cu Nadal, inclusiv să urmărească un meci din loja jucătorului, iar un alt client să joace un meci împotriva lui Djokovici.

Carrega a mai afirmat că ar putea vinde accesul pentru a face „parte din ceremonia olimpică”. În timp ce partenerul oficial al Jocurilor Olimpice, On Location, oferă bilete „Riverside Gold Package” pentru a urmări ceremonia de deschidere la preţul de 7.500 de euro (5.980 de lire sterline), înainte de taxe, de-a lungul Senei, Carrega a declarat că a putut oferi acces „în interiorul Trocadéro”, unde va avea loc partea principală a ceremoniei, cu vedere la Turnul Eiffel. „Nu puteţi cumpăra acest lucru. Trebuie să îţi foloseşti relaţia cu familiile sportivilor şi cu delegaţiile [ţărilor]”.

El a spus că are şase până la opt spaţii disponibile pentru ceremonia de deschidere care ar costa aproximativ 25.000 de dolari fiecare şi că a vândut deja câteva unui client pe termen lung cu o avere netă foarte mare. „Evident, la acest nivel de preţ trebuie să fii o persoană foarte calificată pentru a dori să cheltuieşti aceşti bani”, a spus el. „Este accesul pe care banii nu-l pot cumpăra, nivelul inaccesibil la ceva foarte, foarte unic şi special”.

Comitetul de organizare Paris 2024 a declarat că On Location este singurul „furnizor oficial şi exclusiv de ospitalitate pentru Jocurile Olimpice şi Paralimpice Paris 2024”.

„Orice entitate care vinde pachete de ospitalitate cu bilet inclus, care nu este un sub-distribuitor oficial al On Location, o face în mod ilegal”, se arată într-un comunicat. „Accesul în satul sportivilor sau pentru a participa la ceremonia de deschidere nu este pe bază de bilete şi este autorizat doar celor care au o acreditare valabilă. Orice persoană care accesează satul sau ceremonia de deschidere va fi supusă unor multiple controale de securitate”.

Un purtător de cuvânt al Comitetului Internaţional Olimpic (CIO) a declarat că oricine cumpără bilete sau pachete de ospitalitate în afara canalelor oficiale „riscă foarte mult ca biletele sau pachetele să nu le fie livrate sau accesul să le fie refuzat de către comitetul de organizare Paris 2024, în conformitate cu termenii şi condiţiile”

On Location a spus: „Orice terţe părţi neoficiale care revând bilete şi pachete de ospitalitate o fac împotriva termenilor şi condiţiilor Paris 2024 şi On Location şi probabil acţionează împotriva legilor locale. Cel mai important, aceştia pun în pericol experienţa fanilor, deoarece biletele şi pachetele revândute sunt identificate pentru a fi anulate, ca parte a unui program amplu de aplicare a legii care se desfăşoară înaintea Jocurilor de la Paris.”

GR8 promovează biletele într-un document detaliat trimis unor persoane cu o valoare netă foarte mare, obţinut de The Guardian. Când i s-au cerut mai multe detalii, un purtător de cuvânt al agenţiei a spus „Nu, GR8 nu vinde bilete pentru Jocurile Olimpice. După cum a menţionat On Location, nu sunt un vânzător oficial de bilete. La faţa locului, datorită calibrului clientelei lor (deţinători de bilete existente/cumpărători cu drepturi exclusive) şi a conexiunilor GR8, ei sunt capabili să faciliteze întâlniri cu sportivii cheie. Ei vând şi facilitează experienţe în jurul evenimentelor olimpice, de exemplu, sejururi la cele mai exclusiviste hoteluri, transport VIP, vizite culturale private şi experienţe culinare exclusive în jurul evenimentului sportiv.”

„Captura de ecran la care faceţi referire face parte din acest pachet de informaţii creat de GR8 pentru o anumită familie care a întrebat despre plecarea la Paris. GR8 enumeră un buget estimat pentru întreaga experienţă, care include o gamă de costuri anticipate ale biletelor – obişnuit pentru toate itinerariile sale. Când un potenţial client decide să meargă mai departe cu un anumit itinerar, GR8 îl pune în legătură cu un revânzător oficial pentru a obţine toate biletele necesare. Reţineţi că se precizează: „În prezent nu s-au făcut rezervări; vom furniza cifrele finale în funcţie de disponibilitate şi de aprobarea finală a clientului.”

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...