Thematic Digital se parteneriaza cu iion pentru a transforma publicitatea în jocuri în România
iion, o platformă globală de top în advertisingul și monetizarea jocurilor, anunta cu entuziasm parteneriatul cu Thematic Digital, care va sprijini intrarea iion pe piața din România. In calitate de partener strategic al Acrossmedia241, partenerul preferat al iion în Europa Centrală și de Est (CEE), Thematic va facilita aducerea soluțiilor inovatoare de publicitate in-game ale iion pe piața românească, permițând brandurilor să se conecteze cu publicul prin intermediul jocurilor, cu o acoperire și o eficiență fără precedent.
Această colaborare strategică îmbină soluțiile avansate de publicitate full-funnel ale iion cu expertiza locală vastă a Thematic Digital. Prin acest parteneriat, brandurile din România au acces la formate premium de publicitate în jocuri și în jurul jocurilor, concepute pentru a genera engagement ridicat, creșterea notorietății brandului și rezultate măsurabile în mai multe medii de gaming.
Descopera puterea publicității în jocuri!
Platforma iion se remarcă în peisajul publicității digitale de astăzi prin livrarea de reclame captivante, integrate perfect în canalele de gaming. De la afișaje imersive în joc și reclame video până la formate interactive precum „Scratch to Reveal” și „Video Wall,” iion conectează brandurile cu gamerii într-un mod organic, sigur pentru brand și optimizat pentru a crea un impact major. Cu 275 de miliarde de cereri anuale de reclame și o acoperire unică de peste 850 de milioane la nivel global, iion aduce o soluție care si-a dovedit eficienta uneia dintre cele mai rapide audiențe digitale în creștere din lume.
Prin alegerea Thematic Digital (THD) ca reprezentant în România, iion / Acrossmedia241 asigură faptul că brandurile pot valorifica pe deplin aceste soluții publicitare inovatoare. THD, în strânsă colaborare cu Acrossmedia241, va oferi suport local dedicat, oferind perspective asupra pieței și strategii necesare pentru a maximiza potențialul platformei iion.
Atingerea obiectivelor brandurilor prin campanii de mare impact
Împreună, iion / Acrossmedia241 și THD oferă o propunere incontestabil valoroasa pentru brandurile care doresc să acceseze publicul în creștere rapidă din sectorul jocurilor. Conform unor studii recente, jocurile captează de 10 ori mai multă atenție activă decât conținutul web general și de două ori mai mult decât rețelele sociale. Cu tehnologia iion, brandurile pot beneficia de creșterea notorietății, îmbunătățirea memorabilității reclamelor și rate mai mari de implicare într-un mediu sigur pentru brand.
„Suntem încântați să colaborăm cu iion pentru a lansa soluțiile de publicitate în jocuri ale iion în România. Această colaborare marchează un pas semnificativ înainte pentru Thematic, pe măsură ce ne extindem oferta pentru a aduce cele mai bune soluții globale de publicitate în jocuri pe piața noastră. Jocurile s-au transformat într-o platformă deosebit de eficientă pentru branduri, oferind acces la un public extrem de implicat. Soluțiile inovatoare de publicitate ale iion facilitează conexiunea dintre branduri și gameri într-un mod nativ și de mare impact,” spune Andrei Ursuleanu, Chief Operational Officer, Thematic.
Irini Sacha, CEO al Acrossmedia241, adaugă:
„Parteneriatul nostru cu iion continuă să crească în CEE și suntem încântați să sprijinim Thematic în aducerea soluțiilor excepționale de publicitate în jocuri ale iion în România. Această colaborare asigură faptul că clienții noștri au acces la cele mai noi și mai eficiente instrumente pentru a se angaja cu publicul dinamic al jocurilor.”
Pentru mai multe informații despre cum puteți interacționa cu comunitatea de gaming prin soluțiile iion în România, vă rugăm să contactați Thematic.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank