G4Media.ro

Toate școlile din județul Gorj, afectat de cutremure, au primit recomandarea Inspectoratului…

Foto: Freepik.com

Toate școlile din județul Gorj, afectat de cutremure, au primit recomandarea Inspectoratului școlar să programeze săptămâna ”Școala Altfel” săptămâna viitoare, prima după vacanță / Șefa ISJ: Sunt luate în calcul și cursurile online

Tuturor școlilor din județul Gorj le-a fost recomandat de către inspectoratul școlar județean să plaseze săptămâna ”Școala altfel” de luni, 20 ianuarie, adică în prima săptămână de după vacanța de schi pe care elevii și profesorii gorjeni o au între 13 și 17 februarie, după cum declară pentru EduPedu.ro inspectorul școlar general din județul Gorj, Marcela Mrejeru. Măsura vine după ce mai multe școli din acest județ au fost afectate după cutremurele de luni și marți, 13 și 14 februarie, scrie edupedu.ro.

Într-un scurt interviu pentru EduPedu.ro, inspectorul școlar general din Gorj a declarat că a cerut școlilor date și situații cu privire la starea clădirilor școlilor și la îngrijorările comunităților: ”Mâine (n. red. 17 februarie) la ora 10 voi avea situația dată de la școli, le-am dat termen să îmi comunice ce aleg să facă. Eu de două zile sunt în școli, am adunat date” în urma cutremurelor.

”Am cerut astăzi directorilor de școli să facă consilii profesorale, să-i anunțe pe colegii profesori – aștept până mâine la ora 10 – că trebuie să discute cu părinții și să îi întrebe cum privesc situația. Colegii din școli decid prin consiliile de administrație dacă mergem pe ‘Școala altfel’”, a spus Marcela Mrejeru.

Articolul complet, pe edupedu.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Este imperios necesar ca onor Minister al Învatamântului sa purceada la evaluarea (inclusiv olfactiva) a structurii de rezistenta a umblatoarelor (poate ca e corect „umblatorilor”) din porumbiste / cucuruz. Întru aceasta ar fi oportuna crearea unui „grup de lucru” dotat cu masti tip ROMARM omologate, grup ce-si va prezenta concluziile si „probele copro” IN COALITIE spre deliciul participantilor !!!!!!

  2. Dacă dăm TOATE MIG -21 și F-16 ce spuneți scăpăm de cutremure?

    • Asta e noua,cine a facut studiul? Daca o tara nu detine avioane militare nu va experimenta cutremure? Tare de tot!!!
      Avioanele comerciale sunt ok?
      Inainte de aparitia avioanelor militare ce a provocat cutremurele,ca cica au mai fost si inainte?
      Sper ca aceasta „mostra de inteligenta” provine din surse credibile ca Sosoaca,Budeanu sau Gadea.

    • Intrebatorule,tocmai F16 cu insemne Nato ii impiedica pe angajatorii tai sa se apuce de demolat blocuri si prin Romania.
      Ucraina nu avea,si uite cate mii de cladiri si zecii de mii de civili au disparut.

  3. Guvernanții ăștia au apetența pentru școala online ! Au învățat și ei ceva și acum vor să aplice chiar daca dau cu oiștea in gard !
    Ce legătură are cu cutremurul ???!!
    Cutremurul poate sa cutremure oriunde, stimata ministra, adică va e frica de răspundere în caz că se cutremura școala ?
    Oricum, daca se întâmplă în timpul orelor, localitatea se cutremura oriunde ai fi, și acasă, și la școală, e tot aia !
    Iar dacă se întâmplă înafara orelor de curs, oricum e tot aia !
    Ba chiar, daca facem ore online, cum e acum pe trend (ooo, slava Digitalizarii !!), și pica internetul, adios cursuri online !! Nu ar fi mai bine ca cursurile să continue în clasa decât să pierdeți copilul in online și să nu știți ce s-a întâmplat cu el ??? Zic și eu…

    • Cata sete de cunoastere la matale! Asadar daca in urma expertizei se constata ca a fost afectata structura de rezistenta a unei scoli,asta e ,n-avem ce face,ii trimitem sa invete in cladirea care sta sa cada.
      Pare logic,egalitate in drepturi,pai in caz de cutremur e posibil sa cada si locuinta unui elev si internetul celorlati,solutia fiind sa fie cu totii adunati in scoala care sta sa se prabuseasca.
      Cica si oamenii din Turcia si Siria care au supravietuit sunt suparati cel mai tare pe faptul ca le-a picat netu’.

    • „Nu ar fi mai bine ca cursurile să continue în clasa decât să pierdeți copilul in online și să nu știți ce s-a întâmplat cu el ??? Zic și eu…”
      Realizati ca ceea ce spuneti este : nu ar fi mai bine sa pierdem copilul in clasa aflata in scoala care a fost afectata grav de ultimele cutremure,decat sa riscam sa pice netul si sa-l pierdem online?
      „Pierderea copilului in online” in acest caz ar avea avantajul de a fi temporara.