G4Media.ro

Tramvaie în Oradea, fără aer condiționat / Cum răspunde compania de transport

Sursa foto: Facrebook / OTL

Tramvaie în Oradea, fără aer condiționat / Cum răspunde compania de transport

Pe parcursul verii, mai mulți orădeni s-au plâns pe rețelele de socializare că societatea locală de transport public scoate pe trasee tramvaiele galbene marca Tatra, care nu sunt dotate cu aer condiționat, și ține în depou tramvaiele noi Astra, care au această facilitate, relatează ebihoreanul.ro. Compania locală de transport (OTL) a publicat pe Facebook un răspuns, susținând că majoritatea garniturilor care circulă în această perioadă prin Oradea sunt dotate cu sisteme de aer condiționat.

„Doresc să felicit OTL pentru grija deosebită pe care o poartă călătorilor din Oradea! Pe o temperatură de 33 de grade la umbră, ei pun tramvaiele Tatra care nu au aer condiționat să circule și țin garniturile moderne în depou!”, a scris un orădean pe un grup de Facebook dedicat orașului, postarea sa adunând o mulțime de comentarii de la călători, care reclamau că „circulăm cu tramvaie de epocă” și că este o „bătaie de joc”.

Au fost și alte postări similare, prin care călătorii de plângeau de căldura excesivă din unele tramvaie, toate acestea stârnind reacția conducerii OTL.

Nu printr-un comunicat de presă, ci printr-o postare pe pagina de Facebook, OTL a transmis un răspuns care arată în esență că se folosesc mai ales tramvaie cu aer condiționat pe trasee, dar că sunt trimise în circulație, într-adevăr, și tramvaiele Tatra, fără aer condiționat.

OTL precizează, de asemenea, că unele garnituri cu aer condiționat sunt în această perioadă la revizie sau la reprofilat bandaje.

„Ca urmare a numeroaselor comentarii negative apărute în mediul online, compania de transport local OTL Oradea revine cu următoarele informații, care au fost deja făcute cunoscute opiniei publice prin răspunsuri la postările malițioase apărute în diferite grupuri de Facebook:

  •  Flota de tramvaie. Numărul de garnituri de tramvai dotate cu aer condiționat pe care compania le deține în flotă este de 30. Nu toate sunt apte din punct de vedere tehnic (2 sunt la revizia tehnică periodică, iar 2 la reprofilat bandaje).
  • Tramvaiele pe traseu. Din cele 30 de garnituri pe care compania le poate scoate zilnic pe traseu, 24 – 26 sunt dotate cu sistem de aer condiționat.
  • Restul sunt garnituri Tatra, necesare pentru practica vatmanilor care au absolvit cursurile școlii de conducere.
  • Disconfort temporar. Ne cerem scuze pentru disconfortul călătorilor care ajung în aceste garnituri care nu sunt dotate cu aer condiționat, dar suntem în situația de a alege răul cel mai mic. Dacă am scoate din circulație în aceste zile garniturile Tatra, numărul tramvaielor de pe traseu ar fi mai mic și implicit intervalul de succedare ar fi mai mai mare. Deci și timpul de așteptare în stații ar crește considerabil. Pe de altă parte, și noii vatmani au nevoie de o perioadă de practică pe care e mai bine să o desfășoare pe tramvaiele mai vechi.
  • Eforturi constante. Vă asigurăm că facem tot ce se poate pentru a imbunătăți condițiile de călătorie și confortul din mijloacele de transport în comun și de a asigura un transport fluent în condițiile numeroaselor lucrări(absolut necesare) care se execută în această perioadă”, transmite OTL.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...