G4Media.ro

Trenul electric cumpărat din Polonia s-a defectat la primele probe. Este primul…

Sursa Foto: Radio România Actualități

Trenul electric cumpărat din Polonia s-a defectat la primele probe. Este primul tren electric cumpărat de România în ultimii 40 de ani

Autoritățile feroviare fac în prezent investigații pentru a afla motivele pentru care trenul electric adus din Polonia, la începutul acestei luni, s-a defectat la primele probe, transmite Radio România Actualități.

Directorul Autorității de Reformă Feroviară, Ștefan Roșeanu, a precizat că a fost vorba de un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului.

Trenul nu a luat foc, însă este nevoie de înlocuirea întregii instalații de alimentare și aducerea uneia noi din Polonia.

Este primul tren electric cumpărat de România în ultimii 40 de ani și prima garnitură nou achiziționată de țara noastră în ultimii 20 de ani.

În total, au fost comandate 37 de rame de tren, într-un contract de 480 de milioane de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. L-au defectat?

  2. In fiecare an guvernul voteaza amanarea legii care da dezpagubiri calatorilor pentru intarzieri la trenuri, lege obligatorie in UE. In schimb, ne promit trenuri de mare viteza.

    • Nu a promis nimeni trenuri de mare viteza, cred ca ești prost informat. Trenul asta nu e mare scofala, e unul mediu pentru Europa centrala si de vest, merge pe linii convenționale.
      L-au cumpărat pentru ca a venit gratis cu banii din PNRR si se pare ca mai multe necazuri le face pentru ca trebuie sa il testeze, sa muncească. Aia de la CFR ar fi preferat sa rămână totul așa cum e acum, sa le vina salariile mari la șefi si restul pot merge cu toaletele murdare, nu e treaba lor.

  3. Ar fi fost surprinzător ca totul să funcționeze normal…Precum în orice stat normal … Dintr-o lume normală.

    Și aceasta nu este nicidecum o prejudecată, ci concluzia izvorâtă din experiența de viață. „[România] este țara în care nimic, niciodată, nu se termină”, după cum spune un citat memorabil, valabil, desigur, inclusiv pentru transportul feroviar.

  4. Ca să luăm un tren „calumea” din Japonia trebuie musai să luam infrastructura din Japonia,sisteme digitalizate din Japonia,lucrători feroviari din Japonia si neapărat un ministru al transporturilor din Japonia,unu dă’ la ce își dă demisia dupa țîșpe secunde pe an de întârzieri acumulate.Eeee,??

  5. @autorul – Acuzatia de ciuruc mi se pare putin hazardata. Eu cred ca Polonia nu are niciun interes sa-si faca asa reclama proasta. Hai sa asteptam informatiile despre cauze si pe urma sa aratam cu degetul catre Polonia.

  6. Alstom e ciuruc!?

  7. Oare polonezii s-au informat ce tensiune de alimentare avem
    noi pentru locomotivele electrice (?!) Zic și eu. Dacă aduci un tv.
    din U.S.A. și îl bagi în priză la noi, face „pîîîîf” și iese fum. Capisci ?