G4Media.ro

Trenul electric inaugurat miercuri de Ciolacu și Grindeanu nu a mai funcționat…

Sursa Foto: Radio România Actualități

Trenul electric inaugurat miercuri de Ciolacu și Grindeanu nu a mai funcționat a doua zi / Cursa a fost anulată după ce a apărut o eroare pe computerul de bord

Primul tren electric nou din România, inaugurat miercuri de către premierul Marcel Ciolacu și ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, nu a mai plecat joi. Motivul ține de o eroare apărută la computerul de bord, precizează Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) într-un comunicat de presă.

UPDATE Ora 11.30: Firma producătoare Alstom Ferroviaria S.p.A a precizat că echipele companiei „sunt pe deplin mobilizate pentru a evalua cauzele și a defini măsurile adecvate”.

„După finalizarea cu succes a cursei inaugurale, la decuplarea trenului de la locomotiva de manevră au apărut mesaje de eroare cu privire la unele funcții, pe computerul de bord. Trenul este complet funcțional, dar dată fiind prioritatea acordată de Alstom siguranței pasagerilor mai presus de orice am decis să ținem trenul în depou, pentru a efectua activități suplimentare în vederea confirmării funcționalităților și siguranței.

În momentul de față echipele Alstom sunt pe deplin mobilizate pentru a evalua cauzele și a defini măsurile adecvate.

Obiectivul companiei este repunerea trenului în serviciul comercial în cel mai scurt timp posibil și respectarea angajamentelor comerciale”, a precizat compania.

Știrea inițială: ”Trenul nou a trebuit să fie anulat în această dimineață în urma unor erori afișate de computerul de bord, care nu s-au resetat în timp util, după tractarea la depou și decuplarea locomotivei de manevră.  Călătorii au fost redirijați către următorul tren programat cu 30 minute mai târziu”, anunță ARF.

Trenul i-a dus miercuri pe oficiali din Gara de Nord, la Braşov.

Modelul Coradia Stream este primul tren furnizat de către firma producătoare Alstom Ferroviaria S.p.A. pentru transportul feroviar de pasageri din România, în cadrul contractului de achiziţie încheiat şi derulat de către ARF.

Un bilet pe distanţa Bucureşti Nord – Braşov costă 63,00 lei la clasa a II-a şi 91,00 lei la clasa I.

Rama electrică livrată de către Alstom este formată din 6 module (vagoane), oferind o capacitate de 351 de locuri. Prin construcţie, are o podea joasă, ceea ce asigură accesul facil pentru persoanele cu mobilitate redusă şi este aptă să circule cu o viteză maximă de 160 km/h. Şi, foarte important, mentenanţa ramei electrice este asigurată de către firma producătoare Alstom, mai menţionează CFR Călători.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Păi normal, a simțit și el, săracu, starea șinelor și s-a dereglat!

  2. S-au grabit sa inaugureze in campanie. Oricum…asa merg lucrurile in Romania cu PSD.

  3. Pe ce pune mana Marcelino si Grinda se strica repede. Ca si podul de la braila.

  4. Sunt curios cat training au facut cei si care au manevrat trenul si daca eroarea aparuta nu a fost din cauza operarii in necunostinta de cauza. E simplu sa zici ca trenul e vinovat. Ca s-au grabit politicienii si au vrut sa se pozeze cu el, da, poate sa fie o explicatie ca l-au pus in trafic mai repede fara sa treaca prin toate testele…

  5. Romania e in deriva si usor, usor vor veni din spate notele de plata… unde te mai gandesti si la infrastructura critica a tarii (hidrocentrale construite intre anii 1950-1970, poduri, blocuri, etc.)
    Utopie: tren nou pe cai ferate nemodernizate…dar politicieni corputi si mincinosi care sa anunte cu mare fast primul tren modern dupa 35 de ani petrecuti in capitalism…
    Pana in maduva oaselor ne meritam soarta!

    • Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta sunt modernizate. Nu or sa puna ramele aste pe unde se merge cu 30km/h. Problema.este la incompetenta.

  6. Urcă in tren, Ciolacule și du-te

  7. Probabil ca peste cativa ani o sa aflam ca inginerii au spus ca nu e gata trenul, dar na, campanie electorala. 🤮

  8. romanica lucrului bine furat de PSDNLUDMR

  9. Cum profită ăștia cu nerușinare (pesediștii) de munca altora.
    Singura realizare a lui grindeanu la calea ferată este contractarea unei firme private de pază chiar și în gări unde deja există poliție TF și poliție locală. Sifonare de bani publici prin interpuși.

  10. No, Grindene, asa-i ca acum ne-ai demonstrat tuturor ca tot e mai bine cu jet-ul platit de Nordis decat cu CFR-ul?
    Ca nu se face, ca niste domnite atat de fine cum sunt Monica Hunyadi si Sorina Docuz, sa ramana in praf, ca si cum ar fi niste ibovnice de amarasteni ne-PSD-isti!

  11. Atat ne agitam si noi pentru un tren de parca salvarea sau viitorul tarii depinde de acesta…facem update-uri…declaratii de presa inaltatoare cu echipe mobilizate si siguranta pasagerilor primeaza…suntem penibili in orice facem si tratam normalul ca extraordinarul…acum ce facem?…incepem sa avem si un tag cu marele tren electric de viteza care merge mai incet decat celalalte

  12. Din pacate nu au ramas in camp fara semnal la telefon!

  13. În cercurile pezede se spune că mecanicul de tren ar fi membru usr…

  14. Fara lanturi? Amenda!