Tudor Giurgiu despre filmul Teambuilding: ”Pare o situație fără ieșire, efectiv nu am de ales. Io cred că e de bine” / ”Cine minimizează sau ia în bășcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect se descalifică din start”
Regizorul Tudor Giurgiu spune despre fimul Teambuilding că a punctat un moment istoric, faptul că un film românesc are peste un milion de spectatori plătitori la cinema, într-o postare pe pagina sa de Facebook.
”Un prieten mă somează amical să-mi clarific poziția: pro sau contra Teambuilding. Pare o situație fără ieșire, efectiv nu am de ales. Io cred că e de bine. E moment istoric – după aproape 30 de ani, un film românesc face 1 milion de spectatori plătitori la cinema.
Aici ar trebui să se termine orice discuție. Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Cotet și toti cei din echipa lor și-au propus să facă un film de public, să dea o lovitură de box-office, apelând la tot arsenalul de rigoare al genului. Cine minimizează sau ia în bășcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect (nu mai zic de riscurile financiare, banii fiind privați) se descalifică din start. Sunt ani de zile de lucru, de căutat formule, de încercat marea cu sarea”, spune Giurgiu.
Tudor Giurgiu, președintele Transilvania International Film Festival, le transmite celor care sunt critici cu ”Teambuilding” că ”există telecomandă dacă vreți să schimbați canalul”.
”Boom-ul ăsta nu a apărut de nicăieri. E f. bine că avem și filme comerciale de succes, după cum e de apreciat că filmele românești de autor continuă să fie căutate și vândute pe plan internațional. România era cam singura țară din regiune unde filmele autohtone se regăseau rar în clasamentele de final de an și diversitatea de genuri sau de conținut era non-existentă. Altfel, gusturile nu se discută, există telecomandă dacă vreți să schimbați canalul (sau filmul). Platformele de streaming, de la cele mari până la boutique-ul nostru de la TIFF Unlimited, au o ofertă generoasă pentru toate gusturile. Zău că nu văd unde e problema…
PS Da, ar fi tare de tot dacă următoarele filme comerciale ar propune povești tot mai bine închegate, mizanscene și filmări mai deștepte care să iasă din zona care funcționează pe YT. Mai e de lucru, asta e clar”, a mai scris Tudor Giurgiu.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
27 comentarii