G4Media.ro

Tudor Giurgiu despre filmul Teambuilding: ”Pare o situație fără ieșire, efectiv nu…

Sursa foto: Facebook/BRomania

Tudor Giurgiu despre filmul Teambuilding: ”Pare o situație fără ieșire, efectiv nu am de ales. Io cred că e de bine” / ”Cine minimizează sau ia în bășcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect se descalifică din start”

Regizorul Tudor Giurgiu spune despre fimul Teambuilding că a punctat un moment istoric, faptul că un film românesc are peste un milion de spectatori plătitori la cinema, într-o postare pe pagina sa de Facebook.

”Un prieten mă somează amical să-mi clarific poziția: pro sau contra Teambuilding. Pare o situație fără ieșire, efectiv nu am de ales. Io cred că e de bine. E moment istoric – după aproape 30 de ani, un film românesc face 1 milion de spectatori plătitori la cinema.

Aici ar trebui să se termine orice discuție. Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Cotet și toti cei din echipa lor și-au propus să facă un film de public, să dea o lovitură de box-office, apelând la tot arsenalul de rigoare al genului. Cine minimizează sau ia în bășcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect (nu mai zic de riscurile financiare, banii fiind privați) se descalifică din start. Sunt ani de zile de lucru, de căutat formule, de încercat marea cu sarea”, spune Giurgiu.

Tudor Giurgiu, președintele Transilvania International Film Festival, le transmite celor care sunt critici cu ”Teambuilding” că ”există telecomandă dacă vreți să schimbați canalul”.

”Boom-ul ăsta nu a apărut de nicăieri. E f. bine că avem și filme comerciale de succes, după cum e de apreciat că filmele românești de autor continuă să fie căutate și vândute pe plan internațional. România era cam singura țară din regiune unde filmele autohtone se regăseau rar în clasamentele de final de an și diversitatea de genuri sau de conținut era non-existentă. Altfel, gusturile nu se discută, există telecomandă dacă vreți să schimbați canalul (sau filmul). Platformele de streaming, de la cele mari până la boutique-ul nostru de la TIFF Unlimited, au o ofertă generoasă pentru toate gusturile. Zău că nu văd unde e problema…

PS Da, ar fi tare de tot dacă următoarele filme comerciale ar propune povești tot mai bine închegate, mizanscene și filmări mai deștepte care să iasă din zona care funcționează pe YT. Mai e de lucru, asta e clar”, a mai scris Tudor Giurgiu.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

27 comentarii

  1. bRoMaNia PrEziDănT! sLavA Rrumânistan! 👍

    • baaa..su..ge-o la romani…‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️🤣🤣😂🤣😂🤣😂…,,transnistrean ,, gagauzit…sau fascist fidesz 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴

  2. Mda, ne descalificăm din start, că nu știm care-i mai mare mizerie, Teambuilding sau Romina…
    ”Arta” românească, bleah.

    • Consuma Marvel atunci, si lasa-ne cu parerea ta…Ia-l pe CTP in bratze si laudati-va reciproc spiritul critic.

    • Eu recunosc că am văzut filmul in cinema și la ieșire vroiam că cer refund dar mi-am dat seama că angajații de acolo nu au nici o vina că mi-am luat țeapă. Singurul motiv pentru care am fost la cinema e este că îi știu pe Micuțu și pe Nicolae de pe vremea când făceau matinal și am văzut filmul asta promovat aproape la fel de mult ca pariurile sportive în online, inclusiv de Andi Moisescu. Acestea fiind zise îmi asum țeapa dar nu mi se pare normal sa consideram succesul unui film doar pe baza încasărilor. In final poți vinde și rahat (turcesc) daca bagi bani in reclama.

    • @Alex: daca esti dragut, da-ne si noua definitia succesului cu care operezi tu.

  3. Romanul oricum are o atentie slaba calitativ si putina cantitativ, copios cultivata de educatie si media, si o consuma pe subiecte sterile de tip „cainii latra ursu’ merge”. Bravo.

  4. De la Teambilding la Școlile de vară ale TSD (p$d) mai e doar un pas. Cu Ciolacu si firea, desigur.
    Bataia de joc la adresa corporatiei are sens doar daca are buget primit de la stat

    • @Dragos – Exact aceeasi impresie am avut! Am rezistat fix 10 minute in fata acestui, nici nu stiu cum sa-i zic. Cineva a vrut cu tot dinadinsul da discrediteze tot ce tine de companiile private. E un fel de inversiune pentru ca toata lumea stie ca institutiile de stat sunt cele in care se taie frunse la caini. Oricata ingaduinta as avea pentru comedii din genul asta mai grosolan, mizeria asta depaseste cu mult rezistenta mea. Din orice punct l-ai privi, e o mizerie grosolana in fata careia nici sa zambesc nu pot.

    • Kind reminder: hai incearca sa privesti si din alta perspectiva, aia in care politica nu e parte din peisaj. Asa e in multe locuri: limbaj de lemn, sefi aiurea etc. Ce legatura are su..r..a cu prefectura? Ne hlizim la stereotipuri si clisee si ne prindem cand e exagerare.

  5. Romina VTM is pure marketing, si i targeteaza pe astia mici care nu au inca permis accesul la concertele lor de manele. Si uite asa ti-a adus maneaua in sala de cinema. Face bani manelistul, face meleoane, intrucat consumatori sunt multi si a stiut sa-i targeteze.

  6. Un film prost, pentru ca este un film prost, seteaza nivelul de asteptare pentru productiile Micutzu et co. Si defineste publicul tinta pentru urmatoarea productie. Un comentariu de critica cinematografica care vizeaza aspectul contabil al productiei („1 milion de spectatori…e un moment istoric…aici ar trebui sa se termine orice discutie”) si nu cel artistic (criticul de film este critic de arta nu auditor contabil) indica, de asemenea, un cameleonism ce reseteaza mai jos asteptarile pentru viitoarele interventii ale autorului.

    • Speranta mea e ca din cei 1 milion care au vazut mizeria asta macar jumatate sa o fi facut din pura curiozitate. Pana la urma, daca te duci la cinematograf si platesti bilet, nu iesi din sala fara sa vezi filmul, macar stai sa-ti termini floricelele. ….

    • @kafka: jumatate au mers sa-l vada din curiozitate, iar junatatea cealalta au mers sa-l vada pentru ca … ?!

    • @ Sanitarul – Cealalta jumatate (e o figura de stil cu jumatatile, de fapt sper sa fie mult mai mica „jumatatea” cealalta) e cea care s-a declarat satisfacuta de plesnitoarea asta de film.

  7. Dl Giurgiu nu înțelege că trimiterea la telecomandă nu este un argument pentru justificarea manelelor, „lasferbinți”, „timbilding” și altor gunoaie! Dar dacă aceste mahalagisme sînt recunoscute drept „cultură” în România, atunci nu mai e nimic de zis, nimic de așteptat!

    • Nu cred ca l-a incadrat cineva la categoria cultura. Chiar nu vrea nimeni sa priceapa ca cinematograful e si pentru entertainment ieftin? Sunt oameni care consuma si altceva decat “arta pura”. E vorba despre libertatea de a alege, pana la urma. De ce nu ne revoltam si la micii cu mustar sau carnatii cu fasole? De ce nu ne revoltam ca un procent semnificativ nu pricep nici macar glumele din Teambuilding?

  8. global produce doar cifre false, cumpara views pe youtube,play-uri pe spotify, like-uri pe insta etc cifra de 1 milion sigur e la fel de falsa si nu trebuie sa se raporteze nimeni la ea ca o certitudine!

  9. Jignirile si injuraturile de pe g4media, zi de zi, sunt de 1000 de ori mai grave si urate decat injuraturile in acest film, nu inteleg de ce suntem suparati. Rar citesti vreun comentariu indignat aici despre laturile zilnice…dar toata lumea e deranjata de un film la care nu ne obliga nimeni sa mergem.
    Cata ipocrizie. Asa se vorbeste oameni buni si in corporatii, si pe strada, si la magazin, si in familie, la scoala, oriunde. Faptul ca un film va arata in sfarsit chestia asta (cu toate ca filmele romanesti sunt cunoscute pentru injuraturi, dar na, nu sunt facute cu Bromania si Micutzu si nu nu mai stiu cine, ci de niste mosnegi, deci nu ne deranjeaza asa rau), ar trebui sa va faca sa intelegeti ca asta e poporul roman. Poate data viitoare va aratati indignati fata de sotul/sotia voastra cand vorbesc asa, fata de prieten, amici, colegii de munca. Sau poate va scoateti voi insiva din vocabular aceste injuraturi.

  10. Puritanii, mimozele intelectuale, frustrații și ratații social care vor o „viața occidentală, rasată, plina de persoane elevate”, sunt oripilați … Bravo Tudor Giurgiu, un om profesionist, ancorat în realitate.

  11. Cine își dă cu părerea aiurea sau ia în bășcălie cultura și cinematografia, se descalifică din start. Teambuilding nu este film și nici arta, este o înjosire prin a pretinde că este liberă exprimare. Nu trebuie sa mai apară așa ceva în public. Denigrează orice fărâmă de bun simt și demnitate. Cinematografia și cultura nu este wc public. Fiecare își dă cu părerea dar de ce nu se mai susține adevărate valori? Micutzu este doar un „actor” la nivel de amator și nu are cum să ajungă la un nivel prea înalt că actorii cunoscuți cum este Marius Manole sau Oana Pelea. Ar trebui respectat niste valori unice, ar trebuie evitat privarea de false valori și promiscuitate produse de tabloide.

  12. Pai daca doar filme „woke”is in stare „regizorii”nostrii sa produca ..nu e de mirare ca exista productii care nu au mai mult de 50 spectatori. Terminati cu promovarea filmelor cu identitatea de gen , minoritati etnice/sexuale. Faceti filme corecte si lumea va merge la filme..cea mai buna dovada e Teambuilding.

    • alea woke primesc bani de la partid trebuie sa faca blowj.ob partidului…asta e facut cu fonduri private, nu-si permit sa faca politica penibila….‼️‼️‼️‼️‼️

  13. subscriu…‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ …da vreau urgent film si cu ,,team building cu amanta si neamurile la stat,, sau cum e sa stai la stat pă banii poo.limii care voteaza ca fraierii…‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

  14. Zice giurgiu cu bani de la stat pentru filme, cu carnet de partid la tvr si cu nevastuica oana bujgoi infipta la supt banii publici.niste tarani.