Turiști exasperați de serviciile proaste de pe Otopeni: Am așteptat vineri noapte o oră și un sfert să pot ieși de pe aeroport/ O oră la banda de bagaje și alt sfert de oră la validarea jetonului de parcare
Numărul pasagerilor a crescut din nou pe aeroportul Otopeni odată cu ridicarea restricțiilor în Europa și cu sesoznul vacanțelor, dar se serviciile de pe pricipala poartă de ieșire și intrare în țară par să aibă nevoie de îmbunătățiri substanțiale.
Mai mulți pasageri au fost nevoiți să aștepte în noaptea de vineri spre sâmbătă, în jurul orei 1, mai bine de o oră jumătate pentru a putea ieși de pe aeroport, din cauză că bagajele ajung cu mare întârziere pe benzile transportoare iar în parcarea aeroporului, ticsită de mașini, existau doar două automate de validare a jetoanelor de parcare.
”Am așteptat aproape o oră la banda de bagaje. Când am ajuns în Olanda în urmă cu o săptămână, pe aeroportul Schiphol, bagajele au ajuns la banda aproape simultan cu noi. Când am revenit la București, am așteptat bagajele aproape o oră. Cum reușesc olandezii să organizeze perfect un aeroport atât de mare și de ce nu putem pe un aeroport ridicol de mic să trimitem măcar bagajele la timp?”, a scris un cititor redacției G4Media.ro.
Potrivit acestuia, tot vineri seara s-au format cozi la ieșirea din parcare, unde a trebuit să aștepte aproape o jumătate de oră validarea jetonului, deoarece funcționau doar două automate.
Nu este prima dată când pasagerii se plâng de serviciile proaste de pe aeroportul Otopeni, unde personalul este uneori subdimensionat la serviciile de check in sau handelilng, ceea ce generează cozi și aglomerație.
Context
Ministrul transporturilor, Cătălin Drulă, a numit la sfârșitul lunii ianuarie un nou director general la companiaNațională Aeroporturi București, în persoana lui Cosmin Peşteşan, director al Direcţiei Siguranţă şi Calitate în cadrul ROMATSA, în vârstă de 39 de ani.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), companie care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, a avut în 2020 pierderi de 120 de milioane de lei.
„Desigur, pandemia a afectat major veniturile companiei, dar măsurile necesare de reducere a costurilor nu au fost aplicate. În condiţiile unei reduceri a traficului şi veniturilor cu 70%, s-au acordat prime salariale de milioane de lei în 2020. Recent au apărut în spaţiul public o serie de fotografii care arătau starea deplorabilă a interiorului clădirii. I-am cerut noului director general Cosmin Peşteşan să se ocupe cu prioritate de aceste aspecte care ne fac de ruşine principala poartă de intrare aeriană în ţară”, a scris pe Facebook ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă în ianuarie.
Oficialul a afirmat că în noul consiliu de administraţie membrii sunt atât specialişti în aviaţie, cât şi oameni cu profil solid în business, finanţe şi audit.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
16 comentarii