G4Media.ro

Turnul Eiffel construit din 700.000 de bețe de chibrituri a fost omologat,…

Sursa foto: Facebook/Richard Plaud

Turnul Eiffel construit din 700.000 de bețe de chibrituri a fost omologat, în sfârșit, de Guinness Book

Constructorul său, Richard Plaud, care a construit acest turn de 7,19 metri în Saujon, a primit joi seara vestea cea bună, transmite www.sudouest.fr.

Guinness Book a decis să își revizuiască regulamentul și a aprobat, în cele din urmă, construcția cu bețe de chibrituri a lui Richard Plaud. Acest locuitor din Montpellier-de-Médillan a bătut, așadar, la începutul lunii ianuarie, la Saujon, recordul mondial pentru cel mai înalt turn Eiffel cu chibrituri. Construcția de 7,19 metri a fost validată de autoritățile Guinness Book.

Acesta din urmă a recunoscut că reglementările lor nu erau suficient de clare și l-a informat pe Richard Plaud prin e-mail că, prin urmare, construcția era în grafic. Contactat ieri, Charentais-Maritime și-a exprimat bucuria: „este minunat că recordul se întoarce în Franța. Ne vom bucura de el în familie și apoi ne vom odihni puțin de toată această acoperire mediatică. A avut totuși efectul său, pentru că Guinness Book, care este o organizație mare, și-a revizuit regulamentul datorită acestui lucru”.

Anterior, Richard Plaud a fost informat de către Cartea Recordurilor Guinness că turnul său de 7,19 metri, care depășea lejer vechiul record cu peste jumătate de metru, nu se califică pentru că a folosit un tip greșit de chibrituri.

„Este o parte din visul meu care a dispărut”, a declarat el reporterilor.

Construcția modelului său a necesitat opt ani, 706.900 de chibrituri și 23 kg de lipici.

Ultima bucată de lemn a fost lipită cu grijă la 27 decembrie, la 100 de ani de la moartea inginerului Gustav Eiffel.

După aceea, el a expus modelul la scară 1/45 și a contactat echipa Guinness World Records pentru ca aceasta să îi autentifice opera.

Dar aici totul a luat o întorsătură greșită, deoarece Richar Plaud a făcut o eroare fundamentală.

Dându-și seama că partea cea mai enervantă a lucrării urma să fie raderea a sute de mii de bucățele de sulf de pe fiecare chibrit, a contactat producătorul de chibrituri.

I-au furnizat kilograme de chibrituri fără sulf – cu alte cuvinte, bețe fără partea roșie de la capăt. Perfecte pentru construcții, dar, din punct de vedere tehnic, nu sunt chibrituri adevărate.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...