G4Media.ro

Twitter va elimina toate conturile inactive

Sursa foto: OLIVIER DOULIERY / AFP

Twitter va elimina toate conturile inactive

Elon Musk a declarat luni (8 mai) că acele conturi care sunt inactive de mai mulți ani vor fi eliminate de pe Twitter. „Eliminăm conturile care nu au fost deloc active de ani de zile, așa că probabil veți vedea cum numărul de urmăritori va scădea”, a avertizat șeful rețelei de socializare într-un tweet citat de Le Figaro.

De când a cumpărat platforma pentru 44 de miliarde de dolari, la sfârșitul lunii octombrie, multimiliardarul s-a apucat să-i bulverseze operațiunile, cu concedieri masive, diverse provocări și schimbări haotice. Numeroși agenți de publicitate au abandonat site-ul și aplicația, iar noua formulă de abonament plătit Twitter Blue (pentru a fi certificat și a beneficia de privilegii) pare departe de a compensa pierderea de venituri, potrivit multor analiști. Dar șeful Tesla și SpaceX nu renunță la stilul său, încurajat de reacțiile numeroșilor săi fani. „Lucrăm din greu pentru a vă face feed-ul cât mai interesant posibil (…) Cum este astăzi în comparație cu acum șase luni?”, a întrebat el într-un sondaj postat duminică. Aproximativ 46% dintre cei 1,5 milioane de votanți au răspuns „mai bine”, iar 38% „mai rău”.

„Maximizați timpul de funcționare fără regrete”

Elon Musk s-a referit în mod repetat la acest obiectiv enigmatic în ultimele luni: „Maximizarea timpului de utilizare (petrecut pe platformă) fără regrete”. Atunci când mărcile aleg unde să își facă publicitate, iau în considerare diverse măsuri, printre care numărul de utilizatori activi zilnic (sau cel puțin o dată pe lună), timpul mediu petrecut pe platformă sau „engagement”, adică numărul de interacțiuni cu conținutul (comentarii, „like” etc.). „Timpul petrecut fără regrete” nu este „ca și numărul total de utilizatori sau altceva. Este doar numărul total de minute de utilizare fără regrete”, a detaliat executivul în cadrul unei conferințe pentru profesioniștii din domeniul publicității care a avut loc luna trecută la Miami, Florida. Elon Musk nu a precizat cum se măsoară concret acest parametru, iar numele sugerează că este subiectiv.

Potrivit firmei de cercetare Insider Intelligence, veniturile Twitter vor scădea cu 28% în acest an, deoarece „agenții de publicitate nu au încredere în Musk”. Într-un interviu acordat BBC, Elon Musk a declarat că firma a văzut că advertiserii se întorc și că este „pe cale să ajungă la echilibru”.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...