UiPath: Un robot procesează o cerere pentru șomaj tehnic în 36 de secunde, față de cele 15 minute necesare unui angajat
UiPath, cea mai valoroasă companie fondată de antreprenori români, s-a implicat pro-bono în procesarea și validarea cererilor de șomaj tehnic pentru a ajuta Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) să livreze la timp banii cetățenilor, a declarant vineri Răzvan Atim, manager general UiPath pentru Europa de Est în cadrul EUROSFAT, cel mai mare forum de afaceri europene.
Diferența de productivitate? Un robot procesa o cerere de șomaj ethnic în 36 de secunde, în timp ce un om ar fi făcut același lucru în 15 minute, a spus Răzvan Atim, potrivit comunicatului Eurosfat.
“Acolo am ajutat oamenii din instituție să trimită la timp ajutorul de șomaj tehnic pentru anumite categorii sociale. Era vorba de 110.000 de oameni, iar pentru unii dintre noi câteva sute de lei sunt foarte importanți. Am automatizat pentru a-i ajuta pe angajați cu volumele foarte mari de lucru și să trimită banii la timp. Deadline-ul era de livare a banilor era de zece zile lucrătoare, ceea ce s-a și întâmplat, robotul procesând între 10-15.000 de cereri pe zi. Dacă se lucra fiecare cerere manual, angajatului public îi lua 15 minute. Robotului îi lua 36 de secunde. A fost un proiect de suflet, nu am vrut să cerem bani, am vrut să ajutăm, iar oamenii din instituție ne-au susținut. Am acoperit 38 de județe din 42. Continuăm demersurile, vorbim și cu o a doua instituție mare și cu alte ministere. Un dialog s-a inițiat”, a explicat managerul UiPath pentru Europa de Est.
Foto: Pexels.com
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
8 comentarii