G4Media.ro

Un angajat CFR reclamă condiţiile în care sunt nevoiţi să se odihnească…

Foto: Marius Bercheșan / Facebook

Un angajat CFR reclamă condiţiile în care sunt nevoiţi să se odihnească şefii de tren în staţia Deda: pe bancă, în gară / Compania: Din motive independente de CFR Călători, nu există deocamdată dormitor

Un angajat CFR a sesizat public condiţiile în care şefii de tren sunt nevoiţi să se odihnească în staţia Deda, în judeţul Mureş. Aceştia dorm o bancă, în gară, după ce dormitorul destinat angajaţilor şi amenajat în incinta gării a fost închis, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

Ulterior, CFR a transmis că ”în prezent, în staţia Deda, din motive independente de CFR Călători, nu există deocamdată dormitor în care personalul de deservire a trenurilor să poată efectua odihna. În acest sens activitatea este proiectată în conformitate cu prevederile instrucţionale astfel încât personalul de tren care soseşte cu garnitura în staţia Deda să continue să se afle în serviciu până la reintroducerea trenului în cursă, fiind aplicate şi respectate toate prevederile prevăzute în contractul colectiv de muncă”, a transmis compania.

Marius Bercheşan, angajatul care a făcut publice fotografiile, a declarat, pentru News.ro că, în condiţiile în care a refuzat să doarmă pe bancă, în gară şi a luat o nouă tură, a fost anunţat că este cercetat disciplinar.

”Neavând unde să dorm, am făcut raport de eveniment şi am luat serviciu în continuare, pe evidenţă, unde ne pontăm noi. Când am ajuns la Târgu Mureş, şeful de gară mi-a dat convocare şi mi-a cerut notă de relaţie să mă duc la cercetare disciplinară. Am fost pe data de 11 august, am spus că vreau să fiu asistat de sindicat. (…) Au ameninţat că cine mai îndrăzneşte să facă raport de eveniment şi să ia în continuare serviciu… nu ştiu ce au ameninţat acolo”, a declarat angajatul CFR.

Conform acestuia, dormitorul în care se odihneau şefii de tren aparţine CFR Marfă, însă, în condiţiile în care compania a făcut disponibilizări, dormitorul din staţia Deda a fost închis pentru că „nu a mai avut cine să-l deservească”. Bărbatul a declarat că este angajat al CFR de peste 31 de ani.

Foto: Marius Bercheșan / Facebook

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

16 comentarii

  1. Alte tari din Uniunea Europeana au deja linii de mare viteza (250-350 km/h) dar Romania are linii pe care trenurile circula cu viteza scazuta, accidentele cu decese sunt rare – odata la multi ani.
    In U.E. transportul feroviar primeste subventii de la bugetele nationale si locale.
    Sunt necesare si obligatorii reforme si restructurari la CFR!
    Romania are trenuri private.
    Fara bani de la buget nu se pot repara, moderniza, dubla, electrifica si construi cai ferate intre localitati si regiuni, in jurul marilor orase, care sa atraga noi clienti la transportul de marfa si pasageri care utilizeaza acum transportul rutier si aerian cum este in tarile din U.E.

  2. De unde bani tovarasi ?
    Cand ii dai distinsei doamne Lia Savonea 12000 de lei lunar diurna pentru acoperirea „cheltuielilor” de transport pe cei 10 km care o despart de locul de munca ?

    Sau ii dai excelentei sale Dorneanu spor ca se intalneste cu omologii si are stres pe chestiunea asta. De unde sa mai ramana si pentru voi ?

  3. Saracii Oameni noi in politica la fel cum e Citu asa e si USR nou in politica 😂😂😂 a si lgbt era sa uit
    Niste politruci mitomani si cu o adunatura de prosti

    P.S . E bine ca ne am convins si de USR oamenii noi in politica

    • Tu nu ai ce sa te convingi.
      Nu te duce mintea nici sa schimbi postul TV nu zic sa mai cauți și știrile reale.
      Ai fost ești și vei rămâne un un lingator de dos-uri roșii.

  4. Pai e simplu, din pensiile speciale.

  5. Numai Dumnezeu a apărat călătorii care circula cu trenul de o mare tragedie în condițiile inexistenței siguranței CFR, Jefuită, devalizata, vândută cu infrastructura că în 1940 și instituțiile de siguranță și apărare a țării sunt parte din mafia milionarilor care au jefuit Romania.

    • Ii o stire handicapata,ce ma intereseaza unde doarme seful de tren???PE MINE CA SI CALATOR NU MA IMPRESIONEAZA ,PANA PE SEFII DE TREN LE DOARE UNDEVA SI IAU VAGOANELE RELE SI MURDARE SI LE TREC CA SI CONDITII BUNE,DACA IN 85 LA SUTA DIN GARIILE DIN TARA NU EXISTA O TOALETA DECENTA,DACA IN PROPORTIE DE 90 LA SUTA TRENURILE INTARZIE ,DE CE SA IMI BAT CAPUL UN ANGAJATOR CE OFERA ANGAJATULUI?ANGAJATUL DACA CHIAR II NEMULTUMIT DE CONDITII ISI DA DEMISIA!

  6. Dupa aia ne miram ca fac trenurile accident!!

    • Dar ce ai vrea sa facă Drula în câteva lu i când cei de pana acum au furat tot?
      Toti banii de la stat se duc pe salariul și beneficiile lor. Știi ca au buzunare pana la genunchi și cândva erau pline cu bani?
      Știi la ce preț cumpăra vesela pt restaurante liderul lor de sindicat arestat prin Indonezia ori Singapore???

    • Da chiar. Peste tot erau numai hoteluri in gari pentru angajati, dar nenorocitulde Drula le-a daramat pe toate. Asa e. Chiar, ce pazeste? Ba mai mult, niciun tren nu a avut accidente pana atunci, dar de cand a venit USR la putere, pfiuuu, numai accidente. Sigur e o legatura. Pana acum 30 de ani totul era lux si parfum. Brusc dintr-o data am fost trimisi in Evul Mediu.

      Si eu ma intreb unicul tau neuron ce pazeste de te lasa sa scrii orice imbecilitate fara sa te opreasca. Dar deh, unde nu e, nici Dumnezeu nu poate cere. Asta ca sa nu o zic pe aia cu mama mereu gravida. Dar oricum te regasesti in ambele.

  7. Drulaule… fa ceva!

  8. Cum adica din motive independente de cfr….cine ttebuia sa le asigure spatii de dormit??? Eu, mama lu’ stefsn cel mare? Fgm de incompetent timit in brate de drula

  9. TFC emite bilete in tren .
    De ce nu poate si CFR Calatori sa faca asa ceva ?!
    De ce trebuie sa suporte cheltuieli imense poporul roman cu casieri pe trei ture , cu spor de noapte , infrastructura dedicata , concedii de odihna si medicale , ….. ?!
    De ce la un operator se poate si la tilharii dela CFR Calatori nu ?!
    Din economiile realizate se pot construi si dormitoare pentru sefii de tren …..

    • Corect.
      Am spus-o mereu ca șoferii de autobuze și „nașii” aveau buzunarele pana la genunchi. Când aju grâu la capăt de linie erau pline cu bani