G4Media.ro

Un nou protest pe Șoseaua Antiaeriană din București, după ce promisiunile privind…

sursa: amator

Un nou protest pe Șoseaua Antiaeriană din București, după ce promisiunile privind amplasarea unui semafor n-au mai fost îndeplinite

Aproximativ 50 de persoane din Capitală au ieșit marți seara din nou în stradă să protesteze, dat fiind că autoritățile întârzie să amplaseze un semafor la intersecția Antiaeriană cu str. Vasile Cojocaru, în ciuda faptului că aici au loc frecvent accidente. La începutul lunii ocotombrie, un tânăr de 19 ani a fost accidentat mortal, pe trecerea de pietoni.

Oamenii din zonă au ieșit de atunci în stradă aproape în fiecare seară, primind promisiuni din partea autorităților că vor fi redesenate marcajele rutiere și că va fi amplasat și un semafor.

Potrivit Buletin de București trecerile de pietoni au fost revopsite, s-au pus noi semne de circulație și s-au refăcut marcajele. Semaforul se lasă însă așteptat, deși au trecut mai multe săptămâni de la accident.

Comisia de Circulație din Primăria Capitalei ar fi aprobat montarea unui semafor cu buton.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Faceți, nene, o campanie și proteste împotriva nenorocirii de STB care nu accepta montarea de limitatoare de viteza pe drumurile pe care au ei trasee. Ce e tâmpenia asta, trebuie sa moara oamenii ca să nu și strice ei rablele??
    Treceri de pietoni ridicate, si sa vedeți cum n or sa mai zboare ca zmeii toți nenororcitii care acum ne omoara pe trecerile de pietoni.

    • Ca să nu mai moară oameni pe trecere, trebuie ca și pietonul să se asigure că autovehiculul oprește,nu să se arunce pe trecere pentru că e dreptul lui.Asigurațivă și pe urmă treceți, asta fiind prima regulă dacă ții la viața ta.Nu abuza că e dreptul tău.

    • Gogule, intorci subiectul. De-ai fi vazut pe propria piele conduita din tari dezvoltate, bine ar fi fost. Indiferent de situatie, soferul are obligatia sa caste ochii la drum si sa evite pe cat posibil un accident (cu pietoni).
      Logica e simpla: masina vs om. Oare cine are mai mult de pierdut? Si da, pietonul trebuie sa fie responsabil, dar asta nu inseamna ca o masina il poate lovi linistit cat timp greseste. Iar autoritatile sunt impotente/indiferente ptr a schimba lucrurile. Metehne mioritice.

    • Ca sa nu mai fie accidente de genul asta, ar trebui regandita filosofia de trafic care acum favorizeaza masiv masina personala in detrimentul tuturor celorlalte moduri de transport. E o filosofie care a fost abandonata in tot occidentul de mai bine de 40 de ani.

  2. Hahaha, vise taica, vise!

  3. Am vazut imagini cu interventia militiei , foarte viteji cu oameni simpli acesti militieni au folosit forta cu ala cu Mercedesul sau pierdut si militianul si testoasele de jandarmi , sa le fie rusine acestor privilegiiati ai statului comunist platiti din munca oamenilor ucisi pe trecerile de pietoni

  4. După experiența mea într-o situație similară, cel mai important lucru este montarea unui semafor cu buton (despre care s-a spus că ar fi fost deja aprobat). Un alt element important ar fi ca parcarea vehiculelor să nu mai fie posibilă la mai puțin de 25 de metri înainte și după marcajele/indicatoarele trecerilor și sancționarea celor care încalcă această prevedere legală, inclusiv în cazul administratorului drumului (primăriile) dacă există marcaje pentru parcarea mașinilor, aplicate pe asfalt, în zona interzisă prin lege. Pe de altă parte, instalarea unui sistem de supraveghere video ar diminua semnificativ reacțiile bizonilor din trafic; însă potentații vremelnici ai zilei se opun și influențează aceste decizii, pentru că dețin funcții importante în statul corupt și se află printre cei care batjocoresc legea și drepturile celorlalți.
    În ultimul rând, dar la fel de important ca și celelalte, se numără presiunea continuă a cetățenilor față de primărie și polițieni – aceștia din urmă având obligația de a aplica măsurile legale fără ca cineva să le atragă atenția că este încălcată legislația – chiar dacă toți șefii din poliție sun numiți politic și au contribuit la dezvoltarea mafiilor instituționale locale și nu numai.

  5. ABC ule, habar n ai prietene!! DOAR în Ro cetățenii se arunca pe trecere de parca se oprește pământul din rotație când calcă ei pe zebră… Le da freeze la toți zebra aia…
    In tarile civilizate, se uita de 20 de ori, mișcă capul stânga dreapta k la un meci de tenis, lasă toate mașinile sa treacă și apoi trec și ei, cetățenii pietoni…

    • Poate in Asia asta, Esvixtor, in vestul Europei masinile incetinesc la zabra automat, e sau nu un pieton in preajma.

  6. Acesti egoisti tălâmbi nu se gandesc cand blocheaza acest drum ca sunt zeci de oameni care au nevoie sa ajunga acasa dupa 12 ore de munca…oameni care probabil locuiesc in afara bucurestiului si singura cale este pe aceea ruta(maxi sau 423 421). Oameni care nu au nicio vina ca pietonii sunt chiori si ca soferii stau cu nasu in telefon.

    Ce credeti ca rezolvati cu semaforul? Credeti ca daca se aprinde un bec rosu se opreste timpul in loc? Daca unu e neatent va omoara si pe trecere si pe semafor si in casa.. Etc.

    Bagati va ba mintile in cap si lasati circulatia in pace, mergeti la primarie sau la vinovat si protestati, dar nu blocati iesirea din oras pentru o drama care se putea evita daca cineva belea ochii la trafic mai bine. O zi buna!