G4Media.ro

Un studiu german arată că învăţământul online are asupra elevilor acelaşi efect…

sursa foto: Pexels

Un studiu german arată că învăţământul online are asupra elevilor acelaşi efect ca vacanţa de vară

Un studiu efectuat de Universitatea Goethe din oraşul german Frankfurt a ajuns la concluzia că învăţământul online (sau la distanţă), o obligaţie pentru mulţi elevi în timpul pandemiei, produce sub aspect educaţional un efect similar celui al vacanţei de vară, iar randamentul şi competenţele elevilor nu progresează prin această metodă de studiu, relatează agenţia EFE, citată de Agerpres.

”Evoluţia medie a competenţelor în perioada închiderii şcolilor din primăvara anului 2020 se caracterizează prin stagnare, cu tendinţa de diminuare” a acestora, afirmă Andreas Frey, profesor de psihologie pedagogică. ”Efectul este similar vacanţelor de vară”, rezumă el.

Studiul, despre care au scris mai multe mass-media germane, relevă o scădere mai pronunţată a competenţelor educaţionale în rândul copiilor şi adolescenţilor proveniţi din familii vulnerabile din punct de vedere social. ”Diviziunea între săraci şi bogaţi s-a adâncit şi mai mult în timpul primelor închideri ale şcolilor din cauza pandemiei”, remarcă în acest sens Andreas Frey.

Cercetarea a fost întocmită pe baza unor date din întreaga lume referitoare la evoluţia pregătirii elevilor în perioadele în care pandemia COVID-19 a impus închiderea şcolilor şi trecerea la învăţământul online.

sursa foto: Pexels

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Cine ar fi crezut?

  2. Oare handlerii vor tine cont de asta ?!

    De acum inainte, la fiecare 6 luni vor declara cate un val de covid 19 toamna.

    Au gasit razboiul perpetuu ! Cel care nu se va termina niciodata.

  3. Cine invata la scosla, invata si online.
    Nu modul de desfasurare a cursurilor este esential, ci dorinta de a invata a elevului.

    • Tu esti elevul dintr-a 3-a care a învatat online? Dar fratiorul tau din clasa pregatitoare a învatat sa scrie?

    • Fals. Modul de desfășurare a cursurilor este important. Interactiunea directă a elevului cu profesorul si cu ceilalți elevi sunt esentiale. Scoala online nu este școală. Verificarea cunostintelor online este o mascaradă in care elevii copiaza cu mare ușurință, iar profesorii trebuie sa se prefaca ca nu stiu asta. Scoala online este cea mai sigura metoda de distrugere a învățământului.