G4Media.ro

Ungaria a semnat un acord cu un producător chinez pentru furnizarea de…

Sursa: railwaygazette.com

Ungaria a semnat un acord cu un producător chinez pentru furnizarea de locomotive hibrid

„Ungaria va transforma treptat întregul sistem de transport feroviar într-un sistem ecologic, iar în acest sector trebuie implementate tehonologiile moderne care ajută la economisirea energiei, precum şi cele ecologice”, a subliniat secretarul de stat responsabil pentru politica transporturilor în Ministerul ungar pentru Inovare şi Tehnologie, la ceremonia semnării, la Budapesta, a unui acord încheiat între societatea Rail Cargo Hungaria Zrt.(RCH) şi un producător chinez de vehicule feroviare, scrie Magyar Nemzet, citată de Rador.

Conform înţelegerii, compania chineză CRRC Zhuzhou Locomotive Company Ltd va produce pentru RCH locomotive hibrid de manevră pentru transport de marfă şi locomotive de tracţiune de înaltă performanţă. László Mosóczi a mai menţionat că, potrivit proiectelor de viitor ale Ministerului pentru Inovare şi Tehnologie, până în 2030 transportul feroviar ungar trebuie să devină sustenabil din punct de vedere tehnic, financiar şi al mediului.

Conform acordului, vehiculele feroviare vor fi închiriate pentru patru ani. Dacă locomotivele hibrid vor funcţiona la performanţele aşteptate, RCH va putea închiria sau achiziţiona şi în viitor, în condiţii avantajoase, câte 20 de bucăţi din ambele tipuri de locomotive.

Locomotivele de manevră vor fi folosite de RCH în Ungaria, iar locomotivele de tracţiune vor fi utilizate, în afară de Ungaria, în Croaţia, Serbia, România, Macedonia, Grecia şi Bulgaria.

Acumulatoarele montate în locomotivele hibrid de tracţiune electrică şi în locomotivele de manevră vor face posibilă funcţionarea acestora chiar şi în porţiunile de cale ferată unde nu există linii electrice aeriene, de înaltă tensiune. În acest caz, locomotivele primesc energia necesară din acumulatoare.

Sursa: Magyar Nemzet/ Rador/ Traducerea: Rozália Gănciulescu

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Cumpara binecunoscuta calitate chinezeasca. Are bani Orban de dat pe ciurucuri. Si se mai si trezeste dator vandut la chinezi, ca astia sunt buni la asa ceva.
    Numai numele – Zhouzhou – spune totul. Mai bine lua Koukou de la uzina Wa Za Banga din Congo!

    • Eu nu sunt de acord cu tine.
      Tu cand dai 2 lei chinezului ca sa iti faca ceva, ai pretentia ca vei primi ceva care valoreaza 20lei ? Gresit. Chinezul iti va face un produs de 2 lei. Atat platesti atat primesti.

    • Dl. Bogdan, eu cred ca dvs va inselati. Credeti ca pretul unei locomotive chinezesti o sa fie la 30% din pretul uneia europene, adica atat cat valoreaza? Eu zic ca nu, mai degraba undeva la 70-80%.

    • 1. Tehnologia e furata. 2. Pretul este nereal, mult mai mic decat face locomotiva. 3. Calitatea produsului este slaba. 4. Piesele de schimb si consumabilele vor fi cumplit de scumpe. 5. Producatorul are acces liber la reteaua feroviara(informatii, secrete, strategii, bugete, objective, planuri) ungara si Europeana. Hotarati voi daca e afacere sau sinucidere.

  2. Nu scriu pro.
    Dar:
    – Ungaria e brazdata de autostrăzi,
    – Marii investitori s-au locat aici si nu la noi,
    – Turismul înflorește,
    – Economia lor duduie,
    – Acum implementează tehnologia viitoare in transporturi.
    Peste 4 ani mai iau 50 sau 100 de locomotive de la China si cine ii mai ajunge?
    Başca ca au legat Europa de Romania cu doua austostrazi.
    Iar noi cu Cuc in frunte
    Facem autostrazi multe!

  3. Foarte buna afacere. Chinezii au depasit de mult faza de „manufacturieri” pt UE si SUA. Stapanesc tehnologii de varf. Ex in domeniul trenurilor de mare viteza i-au depasit de mult pe europeni, sa nu mai vorbesc de aero -spatial, robotica si alte domenii.