Unilever contribuie cu 3 milioane de lei pentru a ajuta persoanele afectate de COVID-19 din România. Director Unilever: ”Ar fi greșit din partea noastră să solicităm fonduri de la stat”
Unilever România a anunțat într-un comunicat de presă că de la începutul pandemiei s-a implicat alături de ONG-uri, autorități și alți parteneri, pentru a ajuta persoanele afectate de Covid-19. Valoarea acestei implicări, anunțate de companie, este de 3 milioane de lei.
„Sunt hotărât ca Unilever să își joace rolul complet în acest efort național incredibil de a învinge Covid-19, acum și în viitor. Acesta este un moment în care trebuie să ne arătăm solidaritatea, să lucrăm în echipă și să ne respectăm datoria civică. În această perioadă dificilă, lucrăm din greu pentru a ajuta românii și pentru a oferi siguranță colegilor noștri”, a precizat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.
Unilever este prezent în România prin 3 fabrici și un sediu central în București, de unde coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.
„În total, activitatea noastră pro bono se ridică acum la aproximativ 3 milioane de lei (630.000 de euro), prin donații de produse și achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă pentru Suceava, prin Crucea Roșie. Fiind o companie puternică, am decis, de asemenea, că ar fi greșit din partea noastră să solicităm fonduri de la stat. În consecință, vom continua să menținem locurile de muncă din cadrul companiei prin propriile costuri. Acestea sunt valorile noastre și sunt cu atât mai importante atunci când trecem prin perioade dificile. Vom continua să facem tot posibilul pentru a lupta împotriva acestei pandemii, respectându-ne angajamentul de a ajuta cetățenii și de a face bine societății”, a adăugat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.
Potrivit comunicatului de presă, în România, Unilever se implică activ prin intermediul brandurilor sale în sprijinirea comunităților și protejarea grupurilor vulnerabile din toată țara prin donarea de produse de igienă, curățenie, igienizare și alimente.
Compania și-a unit forțele cu partenerii săi: ONG-uri precum Crucea Roșie, Salvați Copiii, AjutorSpitale.ro, dar și cu instituțiile statului și antreprenori locali.
Unilever este producătorul global al unor branduri cunoscute, printre care Dove, Domestos, Dero, Delikat, Rexona, Hellmann’s, Magnum și Betty Ice.
Sursă: comunicat de presă al Unilever
Foto: James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe – Sursă: siteul companiei
NOTĂ: Articol publicat în cadrul proiectului ”România ajută!”, realizat de G4Media.ro în parteneriat cu Fundația Konrad Adenauer
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu