G4Media.ro

UPDATE Șoferul a fost amendat pentru modificările neomologate la camionul care s-a…

Sursa foto: grupul de facebook Info Trafic București și Ilfov / Alice Keller

UPDATE Șoferul a fost amendat pentru modificările neomologate la camionul care s-a blocat joi în Pasajul Unirii din București/ Primăria Sectorului 4: Toate incidentele din pasaj au avut la bază ignorarea şi nerespectarea regulilor de circulaţie

Un camion s-a blocat, joi dimineață, în Pasajul Unirii din București.

UPDATE Ora 12:38 În urma verificărilor efectuate, polițiștii Brigăzii Rutiere au constatat faptul că autoutilitara avea efectuate modificări constructive neomologate (suprastructura metalică depășea dimensiunile vehiculului), au transmis autoritățile. În acest context, conducătorul autoutilitarei a fost sancționat contravențional cu amendă în valoare de 870 de lei, iar ca măsură tehnico-administrativă s-a dispus reținerea certificatului de înmatriculare și retragerea plăcuțelor cu numărul de înmatriculare, fiind eliberată o dovadă înlocuitoare fără drept de circulație.

UPDATE Ora 12:15: Primăria Sectorului 4 afirmă, într-un comunicat de presă, că vehiculul care s-a blocat joi în pasaj avea o înălţime mai mare decât cea maxim admisă și că toate incidentele din pasaj au avut la bază ignorarea şi nerespectarea regulilor de circulaţie.

Primăria anunță că va elabora măsuri suplimentare de protecţie şi semnalizare la intrările în Pasajul Unirii.

Comunicatul Primăriei Sectorului 4:

Un camion cu caroseria modificată a rămas blocat în Pasajul Unirii. Şoferul nu a respectat legislaţia rutieră şi a fost amendat

În pofida echipajului de poliţie locală prezent la faţa locului, a sistemelor de presemnalizare activate, a indicatoarelor şi a marcajelor rutiere, în cursul zilei de astăzi, 12.01.a.c, încă un şofer nu a respectat regulile de circulaţie şi a intrat în Pasajul Unirii, conducând un vehicul cu o înălţime mai mare decât cea maxim admisă.

Potrivit poliţiştilor sosiţi la faţa locului, deşi în talonul vehiculului este trecută înălţimea de 3,39 m, în realitate, măsurătorile au arătat o înălţime de 3,72 m, rezultată ca urmare a modificării caroseriei.

Toate incidentele ce au avut loc până acum în interiorul pasajului rutier au avut la bază ignorarea şi nerespectarea regulilor de circulaţie, fapt dovedit prin procesele verbale întocmite de către Poliţia Rutieră.

Primăria Sectorului 4, în colaborare cu Poliţia Rutieră şi cu Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti va elabora, până la sfârşitul săptămânii viitoare, măsuri suplimentare de protecţie şi semnalizare la intrările în Pasajul Unirii.

Indiferent de câte mijloace de semnalizare şi protecţie vom utiliza, ignorarea regulilor de circulaţie şi a sistemelor montate vor genera în continuare incidente de această natură.

Prin urmare facem un apel către toţi participanţii la trafic să respecte cu stricteţe prevederile Codului Rutier.

UPDATE Ora 11.30: La acest moment traficul în zonă se desfășoară sub îndrumarea politiștilor rutieri.

UPDATE Ora 11.25: Camionul a fost scos din pasaj, după ce au fost dezumflate roțile acestuia.

Știrea inițială: Potrivit imaginilor surprinse de șoferii aflați în trafic, camionul s-a blocat în interiorul pasajului, nu la intrare și nici în limitatorul de înălțime dinaintea acestuia.

Brigada de poliție rutieră a precizat că în Pasajul Unirii, pe sensul dinspre Bd. Mărășești către Piața Universității, o autoutilitară a rămas blocată în interiorul pasajului.

În acest moment, traficul rutier este restricționat pe banda I de circulație și se desfășoară activități în vederea scoaterii autoutilitarei din Pasajul Unirii.

Sursa foto: grupul de facebook Info Trafic București și Ilfov / Alice Keller
Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

81 comentarii

  1. Baluță la Rahova !

    • Suntem cunoscuți.
      A – și Doctorii.

    • Camionul a trecut fara probleme de limitatorul de inaltime de la intrare si s-a blocat abia la jumatatea pasajului, deci problema e la pasaj. Baluta/PSD la puscarie!

    • Baluță sa demoleze pasajul! Oricum ploua în el si e din vina nerespectării indicatorilor rutieri 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Domnule primar, sa stiti ca asta de mai sus e altul e useristul, clona. Nu eu decid pedepsele ca nu-s judecator.
      Ma bagi in belele, useristule! 🤮

  2. Momentan nu mai exista limitator de inaltime din directia Marasesti spre Universitate, a fost rupt de autocar…

    • Autocarul a rupt limitatorul din directia Universitate spre Marasesti, nu invers. Porneste GPS-ul , ca ti-a dat cu eroare.

    • Nu mai este pentru ca nu au mai montat una. Sa faca semnalizarea cum trebuie.

    • Mai vor si voturi pentru USR dupa asta.

    • Mai Anti… vorbesti prostii…asa se vede de la tini din sat ouai? Autocarul a rupt limitatorul in dreptul bisericii Sfantul Spiridon, dar daca nu cunosti orasul…comentezi si tu!

    • @ anti USL,
      Omule, ești atât de lipsit de idei, nu ai găsit alt nume ?

  3. Puneti baaaa un pros.t acolo cu o ruleta, ne facem de tot ca..tul!!

    • hai ca grecul era din alta tara, nu auzise de probleme, nu era pus limitatorul cum trebuie.
      dar daca si acum e tot vina primarului…..

  4. Băluță la pușcărie!

  5. Dupa cum se vede din poza, carosabilul este pe panta ascendenta in respectiva portiune. Deci cei 3.5m sunt de fapt…… Luca si Matei!!!!

    Meserie te halesc! Asa-i cu toti analfabetii care au ajuns sefi! Nici nu mai stiu ce-i aia lopata!

    • Rampă (în rampă) așa îi zice..

    • Nu e pe nici o rampa…este in mijlocul pasajului, ]n locul unde pasarjul trece peste linia de metrou spre Timpuri Noi. Este clar ca nu peste tot are 3,5 metri!

    • Pe acest lucru a mizat și cel care a refăcut pasajul și anume că nimeni nu va putea măsura înălțimea in acel loc,ori din cauza traficului ori că nu i se dă voie.Clar in acel punct este înălțime diferită.

    • Pentru habaucii de mai sus…….nici nu trebuie sa aiba pasajul aceeasi inaltime peste tot, e suficient sa aiba mai mult decat limita maxima admisa la intrarea in pasaj, adica 3.5m. Ca are 3.7 aici si 3.6 dincolo nu e o problema…

    • Marcellino…intre timp s-a dovedit ca inaltimea masinii era peste 3,5. Habauc sunteti dumneavoastra fiindca in graba de a incasa firfireii pentru comentarii nu ati vazut ca am spus ca nu are 3,5 metri nu mai mult. Daca la intrare este scris 3,5 si in interior este 3,48 nu este corect…nu am spus ca nu poate varia inaltimea, ci ca nu trebuie sa fie sub minim 3,5. Sa fiti sanatos si un an bun!

  6. Foarte dubios ca inainte de reabilitare nu se intampla niciodata si acum se intampla cu o frecventa care se intampla pe la rednecks prin statele din centrul USA. Asta se intampla cand pui mafiotii hoti sa-ti administreze orasul. Votati-i in continuare, rednecks-urilor!

  7. Nu putem sa fim capitala europeana si sa avem pasaj de 3m. Se pot face lucrari ca sa fie adus la 4m ? Apoi trebuie sa limitam oficial la 3.8m pentru ca soferiii vor forta mereu, de exemplu cuvertura camionului e flexibila si poate sa treaca de limitatoare dar se blocheaza in pasaj.

    • Si care e problema ca pasajul are 3.7 si e limita pusa la 3.5? Cei care au inaltime mai mare NU AU VOIE, ce e atat de greu?!

    • @ dinu.Tb. sa existe o toleranta de cel puțin 10 cm între ce scrie pe indicator ( 3.5 m) și limitator (3,6 cel putin),între limitator (3,6) și înălțimea pasajului(3,68 cât spun ca este acum)….Șoferul știe ca intra dar între timp : a schimbat anvelopele cu unele cu talon mai înalt, vine din Maramureș cu 10 cm de zăpadă înghețată pe caroserie, se așterne zăpadă de câțiva cm pe carosabil…și se poate întâmpla o tragedie. Am dat doar 3 exemple…

  8. Ăsta este un adevărat TIR 🙂

  9. Poate fi si din cauza apei care curgea din tavan. S-a umflat prelata pe el!

  10. Căruţa cu proşti s-a răsturnat la Caracal sau la Pasajul Unirii din Bucureşti?

  11. Lucrare marca PSD PNL. Și toți dorm liniștiți când știu ca justiția e a lor și lumea ii votează în continuare.

  12. Mulțumim domn’ primar Baluță și domn’ director Marian Goleac pentru combinatia fantastica de la pasaj!! Bine ca s-a luat șpagă de la Bogart’ restul nu mai contează. Ce dacă mor oameni, sa moara ca-s prosti !

  13. Inca o dovada ca semnalizarea nu este facuta corespunzator. Inca un sofer profesionist a avut accident din cauza pasajului. Unde era echipa de politir care pazea pasajul dupa accidentul autocarului din Grecia?
    Limitatorul nu mai este, trebuia sa fie un echipaj de politie care sa preintampine astfel de situatii in lipsa unei semnalizari eficiente.

  14. Inca 6 accidente si iar trebuie sa scoata primaria bani din taxele mele pentru despagubiri in timp ce eu ma multumesc sa primesc o paine de la PSD.

    • asta votati, asta primiti.

    • USR votati, USR aveti.

    • Nu stiu care este eugen cel adevarat si r3tardat, dar sigur daca ar putea ar da vina pe nicusor. Sau pe usr. Doar ca nu are pârghii, dovezi ale implicarii lor. Lucrarea e exclusiv marca psd si asta o face subiect tabu pentru acest sclav cu numele eugen.
      I s-or fi umflat rotile de la caldura din pasaj si cei 2 cm au fost de ajuns sa blocheze căruţa.

  15. Dezumflă cauciucurile și iese; spre înapoi

  16. De aia i se spune ciuma PSD-ului ca nu mai scapi de partid.

  17. nu mai bine nu mai lasa sa treaca astefl de camioane si autocare prin pasaj? Si in alta ordine de idei, de ce prin centrul capitalei circula camioanele si tirurile?

    • Circula pentru ca duc tonele de dovezi ale fraudarii alegerilor facute de usr, adica saci, mii de saci cu voturi masluite. Cine vrea detalii sa vorbeasca cu eugen, el tine socoteala pe caiet cu camioanele pline de dovezi care tranziteaza Bucurestiul prin pasajul Unirii.

  18. Faptul ca se intra in pasaj fara limitator este extrem de grav.

    • Daaaa, era mult mai bine dacă era limitator. Mai ales dacă se înclina iar 45 de grade ca data trecuta, iar pe banda alăturată ar fi fost în paralel cu camionul un autobuz RATB. Fără limitator s-a întâmplat in schimb „catastrofa” sa zgârie un pic tavanul fals. Oh, the humanity!

  19. Fac aprovizionare, sau se ratacesc. N-ai citit comentariile de la celelalte articole? Cred ca ai si pe pagina asta niste sugestii.

  20. Felicitări avocaților care l-au ținut pe loc pe Băluță cu renovarea de la Colegiul Șincai.

  21. Camionul are 3.72m, inaltimea pasajului ar fi de 3.7m…
    Cica soferul a ignorat semnalul politistului, si-a luat amenda 600ron.

    • Nu l-a vazut nici pe politist? Fii atent la ei, nu fac o semnalizare corespunzatoare, dar stau la panda sa nu-i vada.

    • Este cate o mașina de Politie locala la fiecare intrare in pasaj (mai nou), non-stop, cu luminile intermitente de avertizare pornite, nu ai cum sa nu o vezi….

    • Se pare ca ai. Nu au lumini ziua. Stau acolo in dreptul podului. Ii vezi doar daca nu ai altceva de facut si-i cauti intentionat. Ca si cu semnele, dunt puse sa fie.

    • Treaba de mantuiala, dar banii oho.

    • @Mira: Când ești șofer la volan trebuie sa vezi tot ce este pe carosabil in jurul tau: nu ai cum sa nu vezi mașina aia a politiei locale, care este poziționata ciudat pe contrasens la intrarea in pasaj – chiar daca nu are girofarul pornit.
      Mai ales ca acolo este mai mereu coada dimineața si se merge cu viteza de „bara la bara”.

    • Ei uite ca nu a vazut-o. Crezi ca a ignorat-o intentionat, se pregatea sa scoata amenda, sau sa-si strice camionul? Poate erau in pauza de masa politistii, ce stiu eu?

    • @vct Zici că au girofarul tot timpul pornit apoi admiți că uneori nu îl au primit.
      De asemenea spui că „mai mereu” traficul e bara la bara. Și în afara perioadelor de „mai mereu” cum e traficul? Tu te auzi ce debitezi?

    • „Botul” forumului cum zicea nesinapsa, are picioare si a fost la fata locului. vct nu putea sa o tina pe-a lui in aceste conditii in care se pot face verificari. Sa vezi cand o face sinapsa ce-o sa mai inteleaga nesinapsa care studiaza botii.😆
      „Botul” cu 2 scoli facute da lectii politistilor in privinta semnalizarii.😆

  22. ŢARA LUCRULUI BINE FĂCUT! 👍

  23. Prostia e infinita. Scoateti asfaltul si faceti aceeasi inaltime peste tot. Luati un bat de lemn si masurati din metru in metru, daca altfel nu se poate.

  24. utilitara a trecut cu bine de intrarea lui Dorel și s-a blocat în tronsonul Celentano

  25. In acest moment cred ca trec astia pe acolo intentionat sa ramana blocati:)))

  26. La o știre de 2 bani pt alt strop proptit in tavan ca asa a vrut muschii lui, care face audienta, se activează imediat geniile.
    P$ da si eu sunt un geniu

  27. Votati AUR data viitoare si o sa inceapa si tara asta sa o ia in directia buna!

    • Pe AUR care inainte sa puna pe cineva pe buletinul de vot nici nu-i verifica macar cazierul? Sa ne trezim cu agresori prin parlament de care sa nu mai putem scapa? Nici vorba.

    • Las ca is buni hoti calificati afiliati unor tari straine.

  28. Șoferul e român? Vreau să știu dacă e vina lui sau nu.

    • Având în vedere ca în talon scria ca are 3,39 e posibil sa nu fie vinovat.

    • Anunt: mi-am dat demisia din PSD pentru ca nu m-au platit pentru cat am postat pe g4media, m-au mințit

    • Vehicul este modificat, trebuia sa meargă cu el la RAR pentru re-omologare.
      Șoferul /firma se pot alege cu dosar penal.

    • Da, cineva este clar vinovat de modificarea inaltimii depasind gabaritul din talon. Se poate face si o astfel de modificare, dar trebuie sa treci pe urma pe la RAR, care cel mai probabil va face o reomologare si iti va da alt talon cu noua inaltime. Fiind scumpa procedura, probabil proprietarul (sau proprietarul anterior) a sarit pasul asta.

      Dar, pe langa ilegalitatile care au condus la situatie, e posibil ca soferul sa nu fi stiut inaltimea reala a acestuia. Pana la urma, nu e nicaieri trecut in codul rutier ca trebuie sa iesi cu ruleta sa-ti masori vehiculul inainte de fiecare drum.

      Cei drept, 40 de cm e o diferenta destul de mare, deci este posibil sa fi stiut. Dar acest lucru nu poate fi dovedit, si exista si in Romania prezumptia de nevinovatie.

      In orice caz, logic ar fi fost sa fie amendat proprietarul, nu soferul, daca nu cumva e vorba despre aceeasi persoana. Dar na, legile romanesti si cu logica nu se impaca prea bine.

  29. Eugen e un om de partid postac și platit să denigreze, ești un vândut, ești un gunoi uman.

    Asta nu e Romania lucrului bine făcut, e opera PSD-ului și a lui Băluță, e mana mafiei. Așa lucrează PSD. Dar nu e problema, in 2024 lumea va sta acasă și pro.stimea care va ieși la vot, o sa voteze tot PSD, că va place să fiți furați și penetrați in fund. In frunte cu postacul Eugen care sta capra la partid.

  30. Singura soluție fezabilă o reprezintă interdicția accesului autovehiculelor cu înălțimea mai mare de 3,5 m în pasaj prin redirijarea traficului înainte de ultima intersecție care permite redirecționarea pe căi ocolitoare plus supravegherea permanentă a ultimei intersecții și aplicarea de amenzi, plus panouri în mărime naturală de atenționare privind pericol de accident pentru autovehicule cu înălțimi mai mari de 3,5 m cu fotografii de la accidente anterioare.

  31. La sfarsitul saptamanii viitoare voi merge sa verific ce semnalizare s-a facut.

  32. Solutia ar fi sa refaca covorul asfaltic cu un metru mai jos!

  33. Ce inseamna ca veti elabora, veti investiga, sau le veti si implementa?
    Degeaba atrageti atentia oamenilor sa respecte, a zis sa respecte, sau sa nu ignore? Cetatenii straini nu vor intelege. Noi deja ne-am luat masuri de protectie, nu trecem prin pasajul despartirii. Dar noi stim, citim, dar pentru cetatenii straini trebuie o semnalizare eficienta.

  34. In judecata nu-l dau? Toti profesionistii care au trecut pe acolo si au avut accidente trebuie sa faca echipa si sa ia masurile de rigoare.

  35. Staţi liniştiţi, PSD lucrează! Mai un pod, mai un pasaj. Urmăriți proiectele lui Băluţă şi Arsene pentru noi evenimente!

  36. PSD-ul ucide. Băluță, Arsene, Cristian Popescu etc.

  37. Frecventa incidentelor din pasaj implica cel putin alt sistem de avertizare asupra regulilor de circulatie privind regimul de inaltime in zona,caci e clar ca cel actual se dovedeste ineficient.

  38. Puneți bannere cu anunturi cât mai explicite și lamuritoare:🤕🤭
    – nu răspundem pentru variantele neactualizate ale GPS și ale hărților rutiere,
    – nu răspundem pentru ,,mașinile de gunoi”, de concepție proprie, omologate personal,
    – nu răspundem pentru șoferi analfabeți, cu permise de AG și TR,
    – nu raspundem pentru prostia din capul unora…

  39. Luna si blocajul. Bine ca de data asta nu a mai murit nimeni.
    Inainte de renovare de ce nu se bloca nimeni in pasaj???