G4Media.ro

UPDATE Trenul groazei s-a blocat din nou: sute de persoane, între care…

UPDATE Trenul groazei s-a blocat din nou: sute de persoane, între care care zeci de copii, care au plecat aseară din Mangalia încă nu au ajuns la destinație, după 24 de ore

UPDATE Ora 19.00: Trenul a repornit joi seara, cu o altă locomotivă, a treia de la începutul călătoriei, transmite Antena 3.

Știrea inițială: Sute de persoane, între care care zeci de copii, care au plecat aseară din Mangalia încă nu au ajuns la destinație, în Drobeta Turnu Severin. După ce azi-noapte a fost blocat pe câmp, în apropiere de București, joi seara trenul a rămas într-o pădure, din cauza unei noi defecțiuni, după cum a povestit mama unuia dintre copii, prin telefon, în emisiunea „News Hour with CNN” de la Antena 3.

Femeia care a vorbit la Antena 3 a spus că are copilul în tren de miercuri seară. Potrivit acesteia, trenul a plecat miercuri la ora 19.00 din Mangalia și ar fi trebuit să ajungă joi dimineață, la ora 6.00, în Drobeta Turnu Severin.

Aseară însă, acesta a rămas blocat pe un câmp, în apropiere de București, din cauza unei defecțiuni. Autoritățile nu au intervenit pentru preluarea pasagerilor.

Directorul CFR, Ovidiu Vizante, a declarat, joi dimineața, la Antena 3, că directorii CFR au încercat să găsească miercuri noaptea o soluție pentru trenul blocat în câmp și a reacționat iritat când a fost întrebat de ce nu s-a găsit o soluție pentru cei 30 de copii care au stat opt ore în tren.

După înlocuirea locomotivei, potrivit mărturiei femeii, trenul a repornit joi spre destinație, însă spre seară o nouă defecțiune l-a blocat într-o pădure.

La această oră, joi ora 19.00, la 24 de ore de când a plecat din Mangalia, trenul este încă blocat, potrivit spuselor femeii.

Copiii ar fi primit în tot acest interval de 24 de ore câte un corn și o sticlă de apă.

Săptămâna trecută a avut loc o situație similară. După ce trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti – Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă. O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, pentru a prelua trenul, care acumulase deja o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat și locomotiva cealaltă. Într-un final, trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită.

Citește și

Cîțu, reproș voalat pentru Drulă: Dacă directorul CFR ar fi lucrat la Guvern, acum era acasă

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

54 comentarii

  1. Antena3 e cu pile.
    Pai daca nu au avut bani de avion sarakii.
    Trenu e pentru ultimii oameni.

    • Unii slaveau trenul, ca e mai sigur decat cu masina pe soselele Ro. Trenul asta e mai rau decat cele care duceau copiii in tabere in anii 80 si stateau dupa toate marfarele.

    • Gata, se poate cere privatizarea CFR calatori.

      Au lassat pasagerii in camp in mod intentionat, iar acum pe valul de emotie negativa , privatizarea e ca si pecetluita

    • Problema e ca pretul biletelor va creste in mod inevitanbil, caci nu vor mai exista subventii.

      Basexu a distrus CFR-ul. A vandut locomotivele pe abur … germanikai.

      In caz de tazboi, calamatitati, explozii EMP , wxplozii solate cu ce o sa mai tractam vagoanele ?!

      A mai fost unul care a sifonat milioane, dar a scapat bine mersi (a facut ceva parnaie), dar a ramas cu banii. Nicolaiciuc.

    • Daca tăceai erai mai câștigat, așa îți afișezi singur prostia din cap. Te-ai gândit măcar o secundă că din zona lor de domiciliu poate nu exista curse de avion până la Constanta?

  2. Sutele de mii de romani care culeg rosii prin vagaunile Germaniei nu mai impresioneaza pe nimeni. Si-o merita! Nu le-a placut cartea sau nu au avut spirit antreprenorial, precum copilasii din tren.

  3. In afara de denunțuri la DNA, altceva mai știi? O să ieși mai nașpa decât Vlăduț.

    • Intrebarea relevanta e: cate apeluri la 112 au fost?
      Toata lumea stie ca de exemplu Politia daca are cunostinta de o „neregula” pe care lumea o stie dar o aproba tacit atunci nu trebuie sa faca ceea ce e corect.
      Asa e peste tot la stat. Cei care lucreaza au impresia ca daca nu ar fi ei acolo, asa cum sunt, nimeni nu ar vrea sa fie in locul lor.

  4. Drulaul pare că nu vrea să scoată CFRul din agonie, o mirosia a privatizare???

    • sa privatizeze tot, asa scapam de directorii incompetenti.

  5. Deja e prea mult. Asta e razbunarea operatorului de transport ca i-a fost ridicata licenta.

  6. ce bataie de joc a ajuns romania. altii au. trenuri de mare viteza, copii sint considerati ca niste nestematele..iar la noi…un corn, o apa, multe urari de bine si trenuri cric.romania are nevoie de dictatura, asa ne dezvoltam si traim in pace mai bine

  7. Demisia Cap de Drula!

    • Cum zici tu, goguță. Dar sa stii ca n-o sa-ti puna ministru pesedist, asa cum speri si pentru care dai acatiste seara de seara. O sa vina si vremea psdului sa-si arate incompetenta, iar locul tau de mancator de #### va fi luat de un postac anti-psd, nici o grija.

    • Da ma @Gogule ca atat ai inteles tu. Mare rahat ai facut ca ai cerut tu intr-un comentariu obscur demisia lui Drula. Pune mana pe o carte, misca-ti fundul si fa si tu ceva pentru tara asta, nu doar trancanit a prost pe net. Hai pa!

  8. – actualul director cfr calatori, ovidiu vizante, a fost numit cu acordul ministrului drula in aprilie 2021.

    – competenta unui ministru se vede (si) in situatii limita, si nu in actiuni de pr (cu ranga in mana) sau pe facebook – asadar, cum putem evalua activitatea lui drula de astazi?

    – „se așteaptă, pe bună dreptate, ca cineva să-și asume răspunderea politică. Următorul pas trebuie să fie al politicienilor, care nu pot ignora acest sentiment de revoltă” – afirma iohannis, in 2015. cine isi asuma raspunderea politica pentru acest eveniment?

  9. Sst, directorii de la plusereu sunt obositi, va rugam sa nu-i tulburati ca au nevoie de liniste saracii.

  10. drula a dat drumul la constructia de drumuri si s-ar parea ca deranjeaza pe prea multi USlisti! iesiti baieti de la guvernare ,cu astia va consumati punctele degeaba!

  11. Banditul Drula a intrat in istoria terorismului romanesc.

  12. Trei locomotive să se defecteze una după alta!? Miroase a sabotaj, iar dacă trag și mai adânc aer in piept parcă simt și un iz de Ciumă, posibil Roșie, combinat cu un damf de mort-viu cu păr rar in cap …

    • miroase a USL , se repeta schema vladut !

    • Miroase demult a mafie si corputie dar Drula profita de ministerul de justitie.

    • Pare o acțiune orchestrata de înlăturare a ministrului Drula. Prea mult PR agresiv si cu elemente emoționale. Probabil vor sa numească un “esențial” care sa mufeze clientela de partid la fondurile foarte generoase ale Ministerului Transporturilor.
      Ce omit orchestratorii este ca Drula are zeci de mii de super-fani reali, si oricine se atinge de el va isca o revolta a acestora!

      Când nu au cu ce sa-l atace in mod obiectiv, ii arunca in brațe b0mbe at0mice din lada cu magica moștenire din trecut. Nu vor reuși sa-l înlăture cu b0mbele astea:
      La execuție bugetară omul sta excelent, probabil procesul de achiziții îl desfasoara cu supravegherea DNA, in mandatul lui se construiesc drumuri si autostrăzi cum nu s-a mai făcut pana acum! Când greșește masiv sa plătească, dar problemele antice ale CFR nu ii pot fi atribuite lui după nici 8 luni de mandat in pandemie!

    • Cu ce vă drogați, cu ce etnobotanice vă menține plusereul fanatismul???

    • Daaaa e curat murdar mai papagalilor lingai e sabotaj din partea directorului pus de drula a trimis 3 locomotive toate praste ca drulai si ca voi 😂😂😂
      Sunteti cel putin bolnavi 😂😂😂 cred ca va fac astia clisma cerebrala si sunteti mai ordinari ca psd minti net mai mult 🤡

      P.S . Pare rau la domnii postacii hai sa pupati starvul lu taticu drulau
      Aaa era si m—a in tren si s a besit in macaz😂😂😂

    • Jik – Tot ce poți sunt insulte Ad hominem in loc de contra-argumente?
      Te asigur ca dintre mine si tine tu esti dr*gat cu etnobotanice, prafuri grele si corupție greu de albit!
      Si putem merge la orice secție de poliție, DNA si DIICOT sa confirmam toate lucrurile astea. Te tine? Nu. Atunci nu o mai cauta cu lumânarea la mine ca nu o sa-ti placa ce primești.
      Mai am doua dosare de penali care au postat pe acest forum si care vor înaintate in instanța! poate vrei sa fii al treilea!?

      🌚 te-ai înscris sa fii al patrulea. Din moment ce unii dau imediat in judecata pentru niste replici frivole cu iz de anti-semitism, voi meritați din plin sa fiți dati in judecata pentru hate împotriva romanilor onești!
      Sa lăsam justiția si DNA sa decidă cine este mai onorabil dintre noi! Cineva trebuie sa înceapă acest război împotriva haterilor ca voi cu limbaj agresiv care apăra corupți dovediți sau sunt chiar ei din categoria acestora!

    • diana, pentru tine erau prafurile alea din chiajna ascunse prin banane ?! :))

  13. Vedeți că și acum, 29 iulie-ora19 39, un tren de la Mangalia încă n-a ajuns la București, are 200 de minute întârziere. Deocamdată:(((((

    • 200 minute e decent, nu mai fiti carcotasi.
      Stiati ca … in Romania in anul 2017 trenurile au întârziat în total peste 4,53 de milioane de minute, echivalentul a opt ani şi jumătate?
      Si asta s-a intamplat an de an, nu chiar ca in 2017, e adevarat, dar minutele de intarziere sunt tot cu milioanele. Smecherie, este?

    • Hai că nu mai are 200 de minute, are 250 minute acum. Deocamdată.
      Oamenii ăia au plecat la 13 din Mangalia si încă n-au ajuns în București. Trenul tb să ajungă la 17. L-or fi pierdut dreak pe drum.

  14. gigi, tu esti ala care recomandai calatoria cu trenul in locul autoturismului? Ai cobit, piază rea ce esti!

    • La pr0stacii pluseristi satisfactia se obtine doar atunci cand iubitul lor Drulache le baga ranga in coor-cu-beeu.

  15. Acest tren este oglinda perfectă a acestei guvernări, o guvernare de GROAZĂ!!! HORROR!!!

  16. Cand Vlad Voiculescu era MS ardeau spitalele, proteste AUR la minister, motiune de la psd si in final – demiterea. Acum se repeta scenariul cu Drula, se opresc trenuri, interesant pe acelasi traseu ( dinspre Mangalia), catu si-a exprimat deja nemultumirea; oare ce urmeaza – proteste, motiuni…?

    • Așa este. Însă Drulă are mai mult susținători reali decât V.V. , cel puțin din analiza unor indicatori ca nr. like-uri pe FB si engagement rate (nr. comentarii, nr. distribuiri). Sa nu uitam ca are o capacitate excepțională de a argumenta rapid si credibil, cu date si exemple, tot ce înseamnă rezultate pe activitatea lui. Dacă îl va demite, Citu NU v-a mai avea nicio credibilitate ca PM.

    • @Diana RD. Catu il va demite daca doreste ruperea coalitiei, pt ca asta ar urma sa se intample. VV a deranjat mafia din sanatate, trebuia demis; se pare ca si in transporturi mafia este f intinsa, ce-a fost la metroul Bucuresti este un mizilic.

    • smells like..nevermind.
      daca era scenarizat, discret sau nu, se faceau prezente care de televiziune trase de boi, emotii si isterii.
      la a doua pana opreau trenul intr-un loc mai accesibil echipelor de zgomote.
      De Gaulle spunea cu umor ca un necaz nu vine niciodata singur ci insotit de o escadrila.
      s-a intamplat. ce este clar directorimea CFR a picat examenul de capacitate organizatorica, de pragmatism.

  17. Din pacate asta e doar inceputul, insa decontul se v plati foarte scump!

  18. Alegeri anticipate generale! Jos Guwernerul Meu și suspendarea lui Klaus Raus!

  19. Drula,drula sa te kak in gura.

  20. mangalia dreamin’.
    avea un nou subiect cu un tren dacă mai traia regretatul Nemescu.
    dincolo de scenarii trebuie sa (ne) recunoastem holistic in acest esec al cfr-ului. ironic.
    cunosc un manager de top, cu multi ani de practica, responsabilitati in companii din occident, invins in propria tara de neputinta, delasarea, indisciplina subalternilor. nu putea da afara o lume, exemplul personal nu prea conta.
    status quo. where to go now? in the .. army.

  21. @Diana 𝓡𝓓 – „Dacă îl va demite, Citu NU v-a mai avea nicio credibilitate ca PM.”

    Iartă-mă că îmi permit dar în loc să te duci la DNA sau la miliție, nu mai bine te duci la librărie să cumperi o carte de gramatică ?

    Dacă nu ai minima capacitate de a face distincția dintre dativ și acuzativ, cum poți emite păreri referitoare la politică și la binele patriei ?!?
    Nu am cunoscut încă vreun asasin economic însă asasini ai gramaticii văd zilnic pe aici, toți oameni noi, votanți ai aceluiași partid, toți waxeri, pro deviații sexuale și cu Putin,Orban, Xi și Kim Jong Un dușmanii binelui. Nu zic ca e bine sau rău, zic doar că văd un pattern în idei puține și foarte bine conturate. Trist este că probabil aceeași oameni care omoară gramatica comentariu după comentariu o făceau pe Dancilă lipsită de inteligență și pe Ponta plagiator. (apropos nu sunt sunt fanul niciunuia)

    Așa vreți voi să guvernați țara ?

    • Evident, orice eroare de gramatica invalidează automat o opinie. It is known. Mai rămânea să te plângi ca nu are șapcă, deci nu poate emite opinii referitoare la politică.

    • @Vladut

      Stiu ca la voi ăștia, analfabetismul funcțional e sinquanon dar totuși greșelile de tipul Spartacus idolul femeilor sau Diana nu ar trebui să fie trecute cu vederea. Dacă chiar nu realizezi concret gravitatea greșelii pot sa îți explic ca la subintelecti. Din partea mea puteți sa scrieți mi-au ca pisica toată viața, dar când faci pe deșteptul și ești un agramat, da, chiar invalidează măcar o parte din opinie pt ca vezi ca a emis-o un specimen agramat.

      Dacă scria altcineva spuneați că e PSDisd și găseai imediat explicație, acum e doar o mica greșeală care nu invalidează.

      La fel și cu virusolog. Nimeni nu are voie sa vorbească (în afara de voi bineînțeles) ca nu e calificat. Dar Arafat ambulanțierul este virusolog?!? Madame axila și inghinala e virusolog? Voiculescu e virusolog? Dar ce mai contează dacă nu e PSDist.

      Vezi ca ție ți-am răspuns cât am putut de frumos pt. că, deși la unele poate nu sunt de acord cu tine, te vad o persoana rezonabila capabila de dialog.

    • @Nihil….. Stimabile…. in textul d-voastra am constatat unele greseli gramaticale, minore e adevarat, dar toate impreuna atarna mai mult decat greseala prin neatentie a Dianei; sper ca ati observat ca „va” a fost scris corect, cu nici 2 cuvinte inainte. Ei bine, pe d-voastra unde ar trebui sa va incadrez, la agramati, anagramati, analfabeti functionali ? Lasati ifoselele astea de intelectual perfect la o parte. Stiti bine ca pana si criticii literari dau textele pe care le scriu la verificat (greseli gramaticale de neatentie), inainte de publicare.

  22. Adevărul este ca toți marii care ne conduc au firme de transport rutier.Incearca de mai bine de 25 de ani sa destabilizeze și sa compromită transportul feroviar.Ce se intampla acum sunt ultimele clipe ale vasnicului CFR ,care ne-a purtat zeci de ani ,fără asemenea probleme ,când eram o tara „comunista și nedezvoltata”.
    Lăcomia este mare și lupta pe ciolan așișderea.
    Tot ce este statal și ar putea fi garantat ,este dus la ruina,pentru ca privații sa triumfe.Posta romana,stațiunile balneoclimaterice,toate bogățiile și resursele naturale ale ROMANIEI,ale ROMANILOR ,de fapt,medicina de familie.
    Și sa nu cumva sa dati vina pe UE.Tradatori sunt romanii care patinează cu oricine, pentru a-si umple buzunarele nemeritat,cu comisioane graaaaase!