G4Media.ro

Vacanță fără obiective: Tot mai mulți călători americani spun că relaxarea e…

Foto: Cristian Andrei Leonte/ G4Media

Vacanță fără obiective: Tot mai mulți călători americani spun că relaxarea e principala lor prioritate în concediu

Tot mai mulți turiști americani spun că își doresc o pauză adevărată pentru a se odihni și a se reîncărca în timpul concediului. Vacanțele lor „fără nimic” nu au un program, arată o analiză The Wall Street Journal. Acestea nu sunt excursii pe plajă care implică surfing sau caiac, sau excursii gastronomice care necesită ore de cercetare.

Călătoriile cu program dens și cu aventuri demne de Instagram sunt o amintire pentru mulți călători care vor vacanțe cu puține lucruri despre care să scrie acasă, în afară de un apus de soare frumos și o băutură rece.

„Odihna și relaxarea” sunt mai importante decât „distracția” și petrecerea „timpului cu familia apropiată” ca principal motiv pentru călătoriile de agrement, potrivit unui sondaj reprezentativ la nivel național realizat în luna februarie în rândul a 1.000 de călători din SUA de către Longwoods International, o firmă de cercetare de piață. Odihna și relaxarea au crescut la 21% de la 17% între sondajele din septembrie și februarie.

Stațiunile all-inclusive îi ajută pe călători să satisfacă această nevoie, iar rezervările pentru astfel de proprietăți au crescut cu 11% până acum în primul trimestru din 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Când călătoriile au revenit în forță în 2022 după pandemia de covid, turiștii din toate țările au investit enorm în vacanțe cu program dens. Acum, cu crizele geopolitice din Europa și Orientul Mijlociu, cu viitoarele alegeri din SUA și cu preocupările financiare în prim-plan, oamenii vor să își folosească vacanțele pentru a se deconecta și a-și reîncărca bateriile.

Consilierii de turism spun că clienții care caută o pauză se îndreaptă spre croaziere și stațiuni all-inclusive pentru a nu mai fi nevoiți să se gândească la planificare.

Ca dovadă, o mare companie care organizează croaziere a avut un număr-record de pasageri, mai mare decât în anul de vârf 2019.

Agențiile de turism văd cum această tendință se manifestă în tipurile de activități pe care le solicită clienții lor.

De asemenea, mulți călători își doresc în continuare să exploreze destinații necunoscute și să aibă experiențe noi, dar acordă o prioritate mai mare îngrijirii.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Într-o lume agitată și nesigură,cu servicii adeseori epuizante,ce poate fi mai atractiv decât un weekend de relaxare,de liniște de odihnă.Nu mergi în weekend sau în concediu să te stresezi,să obosești și mai mult.

  2. In articol se pornește de la ideea că nu mai vor „obiective” in vacanță și la sfârșit twist-ul este că le trebuie „all inclusive” , in care te duci intr-o locație modestă, practic un câmp, unde există un hotel unde plătești ca și când te ai duce in Maldive, pentru că e „all inclusive” și crăpi in tine mâncare nesănătoasă și alcool, si faci exces, pentru că „ai plătit” , e „gratis”! Ca să ajungi in campul ăla tot obosești, deci in final ai plătit ca si cand ai vizita Maldive și in urma investiției te alegi doar cu un morman enorm de c*c** , hipertensiune arteriala, diabet, obezitate!