Vlad Voiculescu: Ministerul Sănătății i-a propus lui Cîțu o strategie de vaccinare care includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising din România (document)
Fostul ministru al Sănătății, Vlad Voiculescu, a transmis, printr-un mesaj publicat vineri dimineață, pe Facebook, că în 6 ianuarie i-a trimis premierului Florin Cîțu prezentarea unei strategii de vaccinare care includea implicarea voluntară a unei agenții de advertising.
Declarația lui Voiculescu vine după ce premierul Florin Cîțu a declarat că ”nu este agenție de advertising” în momentul în care a fost întrebat dacă se simte vinovat pentru eșecul campaniei de vaccinare.
Voiculescu a publicat și un document despre care susține că este prezentarea strategiei pe care i-a propus-o lui Cîțu. Documentul poate fi consultat aici.
Fostul ministru al Sănătății, revocat de Florin Cîțu în prima criză a coaliției de guvernare, a mai precizat că premierul s-a ”autodeclarat mare șef al vaccinării, cu col. Gheorghiță în loc de executant” în loc să accepte propunerea de implicare a specialiștilor la fel cum a refuzat o campanie susținută de medici și influenceri și nu de politicieni.
Vlad Voiculescu a enumerat și propunerile înaintate premierului în strategie, printre care un pact național de vaccinare, monitorizarea și combaterea dezinformărilor, robotul telefonic sau campania media în care să fie implicați ”de la Liiceanu la Dani Mocanu:
- ”Florin Cîțu își justifică eșecul în coordonarea campaniei de vaccinare alături de MAPN spunând că nu este agenție de advertising. Frumos. Doar că…
… nici nu trebuia să fie.
Echipa de la Ministerul Sănătății condusă de Ștefan Voinea i-a propus o strategie care includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising din România.
Găsiți aici planul la care echipa de la Ministerul Sănătății a lucrat inclusiv în noaptea de revelion și i l-a prezentat premierului în primele zile ale anului 2021. Prezentarea era pregătită pentru președintele Iohannis – nu știu dacă vreodată domnul Cîțu a binevoit să o dea mai departe.
Propuneam atunci:
1. 𝐔𝐧 𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐧𝐚𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐯𝐚𝐜𝐜𝐢𝐧𝐚𝐫𝐞 cu implicarea entităților majore: partide politice, corporații și mediul de afaceri, societatea civilă, lideri religioși;
2. 𝐌𝐨𝐧𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬̦𝐢 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐚𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐞𝐳𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 despre vaccin prin analize de big data și combaterea lor;
3. 𝐑𝐨𝐛𝐨𝐭𝐮𝐥 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐢𝐜 – înregistrarea medicilor de familie, a preotului, a primarului și contactarea telefonică automată a cetățenilor cu acele mesaje;
4. 𝐎 𝐜𝐚𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐚̆ 𝐩𝐮𝐧𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐯𝐚𝐥𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢 𝐬̦𝐢 𝐢𝐧𝐟𝐥𝐮𝐞𝐧𝐜𝐞𝐫𝐢, nu politicieni!
🤡 În loc să accepte propunerea noastră pentru un pact național, Cîțu a ales să facă din vaccinare principala sa campanie de imagine pentru șefia PNL.
🤡 În loc să accepte propunerea noastră să implice specialiști, Cîțu s-a autodeclarat mare șef al vaccinării, cu col. Gheorghiță în calitate de executant.
🤡 În loc să accepte propunerea noastră de contactare directă a oamenilor prin vocea celor în care ei au încredere – medici de familie, primari, preoți – Cîțu a ales să le spună el “ce conține vaccinul”.
🤡 În loc să accepte propunerea noastră de a implica specialiști în comunicare și voci credibile civile, Cîțu a ales să militarizeze complet campania, o premieră absolută în Europa.
REZULTATUL: s-au vaccinat puțin peste 30% dintre români, adică exact cei despre care știam de la bun început că VOR să se vaccineze. Probabil aceștia s-ar fi vaccinat și dacă trebuiau să plătească pentru asta.
Prezentarea pe care i-am trimis-o personal premierului pe 6 ianuarie 2021 o găsiți aici”, a scris Vlad Voiculescu pe Facebook, vineri dimineață.
sursa foto: Inquam Photos/ George Călin
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
78 comentarii