Wizz Air, despre zborul întârziat 19 ore, printre ai cărui pasageri era și Codruța Kovesi: ”Celor afectați li s-a oferit cazare la hotel și rambursarea integrală a costului biletelor”
Compania aeriană Wizz precizează că întârzierea de 19 ore a cursei de la Charleroi (Belgia) la Cluj-Napoca a avut drept cauză vremea de la Cluj-Napoca. Reprezentanții companiei susțin că pasagerilor li s-a oferit cazare la hotel pe durata nopții de joi spre vineri, precum și posibilitatea rambursării integrale a costului biletului.
”Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege și a decolat pe 20 decembrie la 11:28, ora locală. Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcție de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare”, se arată într-un comunicat al Wizz Air.
Compania și-a cerut scuze pentru disconfortul creat pasagerilor adăugând că au fost probleme pe unele aeroporturi românești cauzate de vremea nefavorabilă.
”Situația creată este rezultatul condițiilor meteo de pe anumite aeroporturi din România, care afectează operațiunile în ultimele zile. Wizz Air a inițiat acțiuni specifice situațiilor excepționale și depune toate eforturile pentru ca pasagerii să fie informați și să primească actualizări cu privire la evoluția situației. Condițiile meteorologice sunt în afara controlului companiei, iar Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea noastră”, mai precizează sursa citată.
Șefa Parchetului European, Laura Codruța Kovesi, unul dintre cei 181 de pasageri blocați pe un aeroport din Belgia, a declarat pentru G4Media.ro că a încercat să contacteze împreună cu alți pasageri reprezentanții companiei Wizzair, dar că nu a răspuns nimeni și niciun reprezentant al companiei nu s-a prezentat pe aeroport.
Cursa Wizzair a fost blocată pe un aeroport din Liege, Belgia, timp de aproape 20 de ore, după ce a fost mutată de pe aeroportul Charleroi. 181 de persoane au rămas pe aeroport, printre care și familii cu copii mici.
Laura Codruța Kovesi, pentru G4Media.ro:
Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspuns nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant.
În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurata de companie, fiecare pasager urmând sa iși plătească cazarea.
Majoritatea pasagerilor au decis să ramâna în aeroport, întrucât la prima oră trebuia să fim iar în aeroport. În cele 13 ore petrecute în cele două aeroporturi, am făcut check in de 2 ori și ne-au verificat bagajele de 2 ori, ultimul control durând peste 2 ore.
Foto: Pasagerii cursei blocate pe aeroportul din Charleroi
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
15 comentarii