Zurich Insurance își vinde afacerile din Rusia unor membri ai echipei locale pentru ca businessul să nu ajungă pe mâna statului/ Asiguratorul elvețian și-a retras litera ”Z” din logo după ce aceasta a fost asociată cu războiul rus
Zurich Insurance a fost de acord să își vândă afacerile din Rusia unor membri ai echipei locale, a anunțat vineri, în timp ce asigurătorul elvețian a devenit cea mai recentă firmă occidentală care se retrage din Rusia, transmite Reuters.
Acesta se alătură unei liste de companii care au părăsit piața ca răspuns la invazia Rusiei în Ucraina, unele dintre ele cedând aceste afaceri unor parteneri locali. Printre cei care au renunțat se numără de la McDonald’s (MCD.N) și producătorul olandez de bere AB Inbev (ABI.BR) până la producătorul auto Renault (RENA.PA) și creditorul francez Societe General (SOGN.PA).
Găsirea unui plan de retragere adecvat a fost o provocare, unele întreprinderi declarând că își mențin afacerile din Rusia pentru a nu lăsa activele în mâinile statului.
Zurich Insurance a declarat că vânzarea, care va fi supusă aprobării autorităților de reglementare, va preda operațiunile sale rusești rebranduite – care reprezintă o fracțiune infimă din totalul afacerilor sale – la 11 membri ai echipei unității.
„Sub noii si proprietari, afacerea va funcționa independent sub un brand diferit, în timp ce Zurich nu va mai desfășura operațiuni comerciale în Rusia”, a precizat compania.
„Tranzacția va permite noii companii să păstreze o echipă profesionistă cu experiență acumulată în domeniul asigurărilor și să continue să deservească piața rusă”, a precizat Zurich Insurance.
Compania elvețiană de asigurări, care derulează asigurări de bunuri și accidente în Rusia în principal pentru clienți internaționali, a declarat că deținea aproximativ 0,3% din piața de asigurări non-viață din Rusia.
Zurich, care și-a eliminat logo-ul Z de pe rețelele de socializare după ce litera a devenit un simbol al sprijinului în Rusia pentru invazia Moscovei în Ucraina, a declarat în martie că nu mai acceptă noi clienți interni în Rusia și nu va reînnoi afacerile locale existente.
În momentul publicării datelor pentru primul trimestru, luna aceasta, compania a declarat că se așteaptă ca expunerea sa directă la Rusia și Ucraina, prin intermediul operațiunilor sale de asigurări de proprietate și daune și al portofoliului de investiții, să fie „nesemnificativă”.
Sursa foto: Unsplash / Paul G
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii